als hij niet wakker was, kon hij die reactie ook niet plaatsen he. Ik vind het al heel wat dat ie zo vroeg postquote:Op woensdag 14 december 2016 09:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Eventjes op je mobiel een reactie plaatsen is toch wat anders dan wakker & actief
Daar heb je volledig gelijk inquote:Op woensdag 14 december 2016 09:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als hij niet wakker was, kon hij die reactie ook niet plaatsen he. Ik vind het al heel wat dat ie zo vroeg post
Ff kakken en dan verder slapen.quote:Op woensdag 14 december 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu vraag ik me wel af waarom brad zo vroeg wakker is
Dat is het mooie van BradgeTV. Je denkt dat het een beetje begint in te kakken, maar voor je het weet komt er een cliffhanger die zijn weerga niet kent. We blijven min of meer nog steeds in het gewis of de blauwe icoon nu wel of niet de deur uitgaat. Dat 1 koper is afgehaakt zegt natuurlijk helemaal niets. Er zijn fans zat die niets liever willen dan rond touren in Bas.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:59 schreef DeBaba het volgende:
Weet zeker dat hij al onderweg naar het schuurtje is.
Maar wat een verhaal weer over die twingo, veranderlijker dan het weer die meneer Bradge
Stiekem wil je zelf natuurlijk ook een proefritje met Bas maken.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is het mooie van BradgeTV. Je denkt dat het een beetje begint in te kakken, maar voor je het weet komt er een cliffhanger die zijn weerga niet kent. We blijven min of meer nog steeds in het gewis of de blauwe icoon nu wel of niet de deur uitgaat. Dat 1 koper is afgehaakt zegt natuurlijk helemaal niets. Er zijn fans zat die niets liever willen dan rond touren in Bas.
quote:Op woensdag 14 december 2016 11:12 schreef Voszje het volgende:
[..]
Stiekem wil je zelf natuurlijk ook een proefritje met Bas maken.
Wederom mooi verwoord.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is het mooie van BradgeTV. Je denkt dat het een beetje begint in te kakken, maar voor je het weet komt er een cliffhanger die zijn weerga niet kent. We blijven min of meer nog steeds in het gewis of de blauwe icoon nu wel of niet de deur uitgaat. Dat 1 koper is afgehaakt zegt natuurlijk helemaal niets. Er zijn fans zat die niets liever willen dan rond touren in Bas.
Props voor een vlog van jou waarin je je voordoet als potentiële koper van de Twingo en lekker gaat proefrijden.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als dat toch eens mogelijk zou kunnen zijn
Zou wel een historisch moment zijn, maar dat vind ik toch net een stap of miljoen te ver. Ik ben geen Ambertje maar meer een kritische fan van het kanaal. Maar dat ik een fan van het eerste uur ben staat vast.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:34 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Props voor een vlog van jou waarin je je voordoet als potentiële koper van de Twingo en lekker gaat proefrijden.
Misschien mag je ook wel even in de schuur !
Omdat ik moest pissenquote:Op woensdag 14 december 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu vraag ik me wel af waarom brad zo vroeg wakker is
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, hij blijft.
ik ga eerst ff goed sparen en dan koop ik als het zover is een jongere auto met meer opties.
kan nog wel ff duren
kan de twingo nu wel verkopen maar dan heb ik ook "maar" 500 600 euro, dan zit je toch weer in de onderste klasse te winkelen. spaar ik liever ff door tot de 2 a 3k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |