Was het ons aller Ambertje?quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een 106 is wel iets meer auto dan een Twingo, maar de verkoop gaat niet door, hij vond de prijs toch te hoog omdat de auto een plekje heeft bij het rechter achterschermHij wilde er 350 euro voor geven en er een volle tank brandstof bij en wilde dat ik de koppeling verving voor die prijs, ja zuig even aan zowel bal L en bal R alsjeblieft.
Serieus250 euro zakken in prijs vanwege een plekje
Vervolgens een tank brandstof a 55 euro erbij willen én dat ik de koppeling a 50 euro vervang, ja dooeeiiiiii
Zou zomaar kunnen; hij pikte de verkoopaspiraties van BradgeTV al binnen enkele minuten op. En ... zijn avatar weergeeft een zekere fixatie op BradgeTVquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft die auto helemaal verrot gereden, daarom wil hij er ineens vanaf. Effe snel voor de hoofdprijs verkopen voordat hij allerlei mankementen begint te vertonen. Slechte koppeling + slecht schakelen + piepende motor zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:45 schreef Voszje het volgende:
Wát? De Twingo weg?! Net nu je zoveel moeite hebt gedaan om Bas meer bass te geven?
Die auto is bij een rit van 20km toch net zo comfortabel als bij een rit van 50km?quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daar heb je ook absoluut gelijk in.
Die Twingo is niet echt comfortabel bij ritten boven de 50-60 kilometer, maar ik weet wat ik heb, en dat is een verdomd betrouwbare auto.
Is braad zo populair?quote:Op woensdag 14 december 2016 00:58 schreef sig000 het volgende:
Tsja half NL weet inmiddels hoe gaar die Twingo is.
Dat is wel een goed idee!quote:Op woensdag 14 december 2016 01:27 schreef Grillz het volgende:
Met het oog op afvallen wellicht een vlog waarin je laat zien wat je op een doordeweekse dag eet.
Of een vlog waarin je iets kookt.
Wat je moeder kookt dan. Kookvlogs zijn hip.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee!
Koken doe ik alleen niet though
Ik ga sowieso wel eens filmen wat ik eet op een dag, komt wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 01:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat je moeder kookt dan. Kookvlogs zijn hip.
hoezo niet? Kan heel leuk zijn, zeker als je gezond wilt etenquote:Op woensdag 14 december 2016 01:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vast een domme vraag, maar: kan je koken? (en dan bedoel ik niet dat je een ei kunt bakken)quote:Op woensdag 14 december 2016 01:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
je bent wakkerquote:Op woensdag 14 december 2016 08:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
die vraag is al 700 keer voorbij gekomen. ik kan niet echt koken. vroeger op school kookles gehad, maar dat haalt niks meer uit denk ik
Heb je mooi iets om te leren voordat je op jezelf gaat.quote:Op woensdag 14 december 2016 08:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
die vraag is al 700 keer voorbij gekomen. ik kan niet echt koken. vroeger op school kookles gehad, maar dat haalt niks meer uit denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |