Ik heb nog niets verkocht, hij is gereserveerd, nu reageert diegene alleen niet meerquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:35 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe heb je die kar zo snel verkocht, dan?
Dat is een teken, je moet Bas houden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, die kerel op Facebook was heel erg happerig en wilde hem graag en wilde ook morgen komen kijken, maar toen ik vroeg "Hoelaat zou je eventueel langs kunnen komen?" Werd er niet meer gereageerd
Ja, dat roept m`n ma ook, en m`n vaderquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:51 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat is een teken, je moet Bas houden.
Nee, die twee hebben vrij weinig met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:50 schreef DoubleDip het volgende:
Zeg Braad, begrijp ik nou goed dat je tijdelijk geen auto gaat hebben zodat je kunt afvallen?
En hoe moet dat dan als er daarna een Bas 2.0 op de oprit staat? Ik bedoel, als t klopt goed plan en zo, maar als je daarna weer gaat rijden klinkt het eerder als een tijdelijke dan een permanente manier om gewicht te gaan verliezen.
Oke dus je wilt graag horen dat je het niet vol gaat houden?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, die twee hebben vrij weinig met elkaar te maken.
Jammer dat er gelijk gedacht word dat puur doordat ik zonder auto zit (misschien) Ik het afvallen vol ga houden
Misschien moet je geen overhaaste beslissingen nemen, slaap er nog eens een nachtje over. Wees niet te impulsief.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat roept m`n ma ook, en m`n vaderEn die kerel waar ik mee aan de auto heb lopen sleutelen voor die audio set wat uiteindelijk alleen een versterker is geworden
Ik ben er nog niet over uit, hij kwam met een vrij redelijk bod, maar als 'ie niet meer reageert ga ik ook weer twijfelen
Nee, tuurlijk wil ik dat niet horenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oke dus je wilt graag horen dat je het niet vol gaat houden?
Nou bij dezen dan.
Ja, denk dat ik dat ook wel ga doen, maar goed.. Hij bood het dubbele van de aanschafprijs.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:57 schreef Voszje het volgende:
[..]
Misschien moet je geen overhaaste beslissingen nemen, slaap er nog eens een nachtje over. Wees niet te impulsief.
Mooi bedrag, maar stel: je koopt zelf een nieuwe auto voor dat bedrag (of zelfs minder), wat krijg je er dan voor terug? Dat moet je ook nog maar afwachten. Ik geloof best dat de Twingo niet het meest comfortabel is, maar je weet tenminste wel wat je aan Bas hebt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat ook wel ga doen, maar goed.. Hij bood het dubbele van de aanschafprijs.
Daar heb je ook absoluut gelijk in.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:06 schreef Voszje het volgende:
[..]
Mooi bedrag, maar stel: je koopt zelf een nieuwe auto voor dat bedrag (of zelfs minder), wat krijg je er dan voor terug? Dat moet je ook nog maar afwachten. Ik geloof best dat de Twingo niet het meest comfortabel is, maar je weet tenminste wel wat je aan Bas hebt.
Lijkt mij een goed plan, 900 euro in de maand is namelijk echt niks als je eenmaal op jezelf woont.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:07 schreef Barrah het volgende:
Prachtige omgeving daar bij Hilversum. Ik zou de opbrengst van de auto in een mooie mountainbike of racefiets stoppen. Als je het langzaam opbouwt kun je komend jaar lekker toeren in de buurt.
En voor die paar keer per maand dat je verder de stad uit moet kun je vast een auto lenen, al dan niet tegen een bescheiden vergoeding die in het niet valt bij de lasten van een eigen auto.
900 is sowieso niks, heb al moeite met het dubbelequote:Op dinsdag 13 december 2016 23:14 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan, 900 euro in de maand is namelijk echt niks als je eenmaal op jezelf woont.
Ik ben absoluut geen kenner, maar is een Peugeot 106 of Citroën Saxo bij zulke afstanden beduidend comfortabeler?quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daar heb je ook absoluut gelijk in.
Die Twingo is niet echt comfortabel bij ritten boven de 50-60 kilometer, maar ik weet wat ik heb, en dat is een verdomd betrouwbare auto.
Ja dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
900 is sowieso niks, heb al moeite met het dubbele
Een 106 is wel iets meer auto dan een Twingo, maar de verkoop gaat niet door, hij vond de prijs toch te hoog omdat de auto een plekje heeft bij het rechter achterschermquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen kenner, maar is een Peugeot 106 of Citroën Saxo bij zulke afstanden beduidend comfortabeler?
Godverquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een 106 is wel iets meer auto dan een Twingo, maar de verkoop gaat niet door, hij vond de prijs toch te hoog omdat de auto een plekje heeft bij het rechter achterschermHij wilde er 350 euro voor geven en er een volle tank brandstof bij en wilde dat ik de koppeling verving voor die prijs, ja zuig even aan zowel bal L en bal R alsjeblieft.
Serieus250 euro zakken in prijs vanwege een plekje
Vervolgens een tank brandstof a 55 euro erbij willen én dat ik de koppeling a 50 euro vervang, ja dooeeiiiiii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |