Ik ben er toch, wil best even naar een uithoek lopen om een paar handjes te schudden hoor 
 Iemand trouwens enig idee of er geblowd mag worden in de HMH 

quote:Yup! (de laatste keer dat ik er was gebeurde 't genoeg)
Op vrijdag 25 april 2003 18:34 schreef Atreidez het volgende:
Is er nog een soort van meetIk ben er toch, wil best even naar een uithoek lopen om een paar handjes te schudden hoor
Iemand trouwens enig idee of er geblowd mag worden in de HMH

Het is maar goed ook dat Sinead niet komt, niet dat ik haar niet mag, maar ik erger me helemaal kapot aan haar stem op 100th Window.
waarschijnlijke setlist:
1. Future Proof 
2. Everywhen 
3. Risingson 
4. Black Milk
5. Angel
6. Special Cases
7. Butterfly Caught 
8. Hymn of the Big Wheel 
9.Teardrop 
10. Name Taken 
11.Mezzanine
12. Inertia Creeps
13. Safe From Harm 
14. Antistar
15. Unfinished Sympathy 
16. Group 4

* AirwiN heeft zin!

Nouja, over ruim een uur dan ![]()
* live uit de hmh *
Deuren zijn net open. Is nog vrij rustig dus nog effe de tijd om wat te Fok!en 
 hoezo addict

quote:En dan tegen mij zeggendat ik niet mag i-netten hier
Op zondag 27 april 2003 20:32 schreef ping_od het volgende:
We shall see(zo de zaal in)
OT: te druk bij de muntautomaten.. en ik heb dorst 

quote:Laat los dat keyboard!!!
Op zondag 27 april 2003 20:33 schreef josja het volgende:[..]
En dan tegen mij zeggendat ik niet mag i-netten hier
![]()
![]()
OT: te druk bij de muntautomaten.. en ik heb dorst
Laten we muntjes halen!!!! 

quote:Ja... dorst en kutmuis en gaat nu beginnen
Op zondag 27 april 2003 20:34 schreef ping_od het volgende:[..]
Laat los dat keyboard!!!
Laten we muntjes halen!!!!
Have fun you all 

quote:By the way: die verbinding die Planet hier heeft liggen gaat volgens mij via een 14.4 modem, zeg...
Op zondag 27 april 2003 20:38 schreef Smots het volgende:
* Smots vraagt zich af of het vanavond net zo listig wordt als toen in Den Haag.

quote:Nou, kom dan hier en kus me heftig!!!
Op zondag 27 april 2003 20:41 schreef pizzaslut het volgende:[..]
Lighten up! U r with me!

quote:
Op zondag 27 april 2003 20:43 schreef Smots het volgende:
Nou, kom dan hier en kus me heftig!!!

quote:het werkte!
Op zondag 27 april 2003 20:43 schreef Smots het volgende:[..]
Nou, kom dan hier en kus me heftig!!!

Zelden zo'n slecht concert gezien. ![]()
(Trust me ik ben een 'fan' vanaf het begin)
En ik leef mee met de mensen die morgen nog moeten. ![]()
Is er verder al iemand terug? Ga me zeggen dat jullie het wel geweldig vonden... is er iemand tenminste blij voor ze 35 euro...

Moet toegeven dat ik geen enorme fan ben, maar anderhalf uur naar een stelletje zombies kijken wat nog te beroerd is om zich 10 cm te verplaatsen over een podium... bah.. ongeinteresseerde zombies..

quote:Ja... waar is iedereen? Nog aan het 'feesten'? Of depri in bed gedoken?
Op maandag 28 april 2003 00:14 schreef ping_od het volgende:
hebben alle massive fokkers zichzelf spontaan van kant gemaakt? Ik zweer toch dat ik wat fokkers heb gezien in de *ahum* 'gratis' internet lounge...

Ja, het is absoluut waar dat de muzikanten wat statisch op het podium staan. Aan de andere kant is het wel zo dat de muziek zich niet altijd leent voor wild op en neer gespring.
Waar ik wild enthousaist over ben dat is het scherm op de achtergrond. In één woord: geweldig! Was de band dan niet interessant om naar te kijken, dat maakt voor mij superveel goed. Dat zat echt goed in elkaar...
Muzikaal gezien vond ik het ook allemaal goed klinken. Als 't zou kunnen, zou ik morgen weer gaan. Echt een toppertje!

quote:Eens qua videowerk, was grappig. Ook eens met het feit dat de muziek zich niet leent voor een waanzinnige pit. Maar zo statisch? Heb ik nog nooit meegemaakt bij een concert..
Op maandag 28 april 2003 00:23 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben het (gelukkig voor de mensen die morgen gaan?) niet met jullie eens. Ik vond het een geweldig concert.Ja, het is absoluut waar dat de muzikanten wat statisch op het podium staan. Aan de andere kant is het wel zo dat de muziek zich niet altijd leent voor wild op en neer gespring.
Waar ik wild enthousaist over ben dat is het scherm op de achtergrond. In één woord: geweldig! Was de band dan niet interessant om naar te kijken, dat maakt voor mij superveel goed. Dat zat echt goed in elkaar...
Muzikaal gezien vond ik het ook allemaal goed klinken. Als 't zou kunnen, zou ik morgen weer gaan. Echt een toppertje!
En inderdaad, ik was geen 'fan', maar ik kan een goed concert gewoon waarderen, ook al is de muziek niet mijn smaak. Muzikaal zat het ook best strak in elkaar, alleen het 'leefde' totaal niet.
En dat vind ik jammer, want een band moet volgens mij interactie met het publiek aangaan. Anders kan ik net zo goed een CDtje opzetten thuis, jointje dr bij, klaar.. 

quote:Eens! Overigens vond ik publiek wat dat betreft ook wat lauwig hoor. De reacties van het publiek op die climaxen die toch regelmatig terug keerden in de nummers, waren vrij beperkt.
Op maandag 28 april 2003 00:28 schreef josja het volgende:
En dat vind ik jammer, want een band moet volgens mij interactie met het publiek aangaan. Anders kan ik net zo goed een CDtje opzetten thuis, jointje dr bij, klaar..
Ook na afloop van het optreden (voor de toegiften) verstomde het klappen en fluiten vrijwel meteen. Ik heb genoeg concerten meegemaakt waar 10 minuten en meer oorverdovend geluid werd gemaakt na afloop.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |