abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167308031
Oké ik moet dus een leuk kerstcadeautje regelen voor mijn vriend, maar ik heb totaal geen idee wat ik moet kopen, nu heb ik mijn vriendinnen al om hulp geroepen en heb ik een lijstje samengesteld met een paar opties.

- LP's (maar dit had hij al geraden, dus dat deze is eigenlijk al afgeschreven)
- Bandmerch
- Bon voor een nieuwe tattoo (Maar dit vind ik weer zo een te persoonlijk ding, want ik weet wel dat hij nog wel nieuwe plakplaatjes wil, maar ik wil hem ook niet pushen om nieuwe te zetten)
- Concert
- Dagje Londen

Hebben jullie nog andere suggesties? Hij is absoluut geen geurtjes/' ritje in een dikke auto' persoon dus ik vind het nogal lastig om iets te bedenken haha. Hij is 21 dus het mag nog best wel jeugdig zijn
pi_167308136
https://shop.lego.com/en-NL/Yellow-Submarine-21306
Dit!

Platen kunnen toch nog steeds? Of is het zo iemand van 'Een boek? Ik heb al een boek'?
pi_167308250
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
https://shop.lego.com/en-NL/Yellow-Submarine-21306
Dit!

Platen kunnen toch nog steeds? Of is het zo iemand van 'Een boek? Ik heb al een boek'?
Haha wauw, dat lego ding is nog cool ook! Ja, we zijn beiden mega fan van vinyl, maar ik wilde hem misschien een plaat van King Gizzard and the Lizard Wizard kopen, maar toen ik net met hem belde riep hij al van ''Ik denk dat je me een lp van Tame Impala gaat kopen'', dus nu vind ik het jammer om hem een lp the kopen haha :c
pi_167314364
Als je een goed lichaam hebt doe je gewoon een strik om je buik met een setje en neuk je hem

En anders koop je toch een axe douchegel.
pi_167336386
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je een goed lichaam hebt doe je gewoon een strik om je buik met een setje en neuk je hem

_O- _O_
pi_167336611
quote:

:D
blablablabla
pi_167606721
quote:

2 jaar geleden zat je nog op FOK! te zwijmelen over het enige echte speciale meisje :')

Maar TS, wat is het geworden?

Snap nooit dat mensen er zo'n moeite mee hebben. Weet altijd wel honderden dingen voor mijn (inmiddels ex) vriendinnen te bedenken.

Als het je partner is, dan weet je toch wel wat hij leuk vindt of voor smaak/humor hij heeft? Maak het dan anders vlak voor Kerst maar uit, spaart je de gene :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')