Echt?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die heeft het gehaald omdat ik erop gestemd heb
Jeugdsentiment vooral denk ik. En het is gewoon een fijne meeblèrplaat.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
Vanwaar deze?
Ik heb ook op SP gestemd
Stem tegen, stem SP
quote:Op donderdag 15 december 2016 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
Vanwaar deze?
Ik heb ook op SP gestemd
Stem tegen, stem SP
Ik ben ietsje ouder, dus Siamese Dream is 'mijn album'quote:Op donderdag 15 december 2016 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jeugdsentiment vooral denk ik. En het is gewoon een fijne meeblèrplaat.
Dat was ook wel een beter album eigenlijk. Maar emoties hè.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ietsje ouder, dus Siamese Dream is 'mijn album'
Jaquote:Op donderdag 15 december 2016 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was ook wel een beter album eigenlijk.
Mijn stemlijst is één en al emotiesquote:Maar emoties hè.
Ja, zo stem ik ook het liefst.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Staat in mijn Top 25 aller tijden
[..]
Mijn stemlijst is één en al emoties
Goed planquote:Op donderdag 15 december 2016 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zo stem ik ook het liefst.
Anyhew, ik ga mijn bed opzoeken, want ik ben nog steds niet helemaal fit en moet wel vroeg op![]()
trustequote:Op donderdag 15 december 2016 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zo stem ik ook het liefst.
Anyhew, ik ga mijn bed opzoeken, want ik ben nog steds niet helemaal fit en moet wel vroeg op![]()
Anders was ie alsnog wel flink gestegen, lijkt me.quote:
ik ken dat hele nummer niet. Misschien moet ik de Top2000 ook niet meer luisteren, dan leer ik allerlei recente nummers ook niet kennen en kan ik rustig onder mijn steen verder leven.quote:
Nou ja recent, 1997 vind ik niet recentquote:Op vrijdag 16 december 2016 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken dat hele nummer niet. Misschien moet ik de Top2000 ook niet meer luisteren, dan leer ik allerlei recente nummers ook niet kennen en kan ik rustig onder mijn steen verder leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |