wat is je steamquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:13 schreef richolio het volgende:
Ik zit nu nog nergens in, maar ik kan vanavond wel ff
U wot m8quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef richolio het volgende:
Een aantal nazi's hadden laatst onze shit gesloopt in RustEn ons in onze slaap gekilled, onze slaapzakken kapot gemaakt en onze shit gestolen.
Nu hebben we wel een prima base. Huis helemaal vast steen en omringd door een muur.
Ik snap dat echt niet.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet.
Ik vind het zelfs eng dat er online blijkbaar echt mensen zijn die dat nazi zijn adoreren. Wtf doen ze irl.
Your compatibility with richolio is Very High.quote:
Doen alleen stoer achter toetsenbordje hequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet.
Ik vind het zelfs eng dat er online blijkbaar echt mensen zijn die dat nazi zijn adoreren. Wtf doen ze irl.
Mja verbaast ben ik ook niet.quote:
Best sneu dat dat stoer is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Doen alleen stoer achter toetsenbordje he
Gelukkig maar danquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is ook zo maar denk dat de overtuigende meerderheid pubers zijn die trollen
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flipje, voel je je al wat beter?
Wat? Waarom ban?quote:
Gelukkig.quote:
hij zei flikker op tegen een modquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Waarom ban?
[..]
Gelukkig.
Heb je ook bijna vakantie?
Niet echt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Waarom ban?
[..]
Gelukkig.
Heb je ook bijna vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |