Lukt niet mobiel ik draai jointje af ga ik op de laptop.quote:
Actrice blond zus die actrice is daar hoef je niet rustig aan mee te doen denk ik hoor Fylax misschien heeft Daryl hem er wel in gehangenquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:01 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
jesus fucking christ what a beauty
is gewoon 3 jaar jonger dan ik maar lijkt 2x zo oud dan ik
neequote:Op dinsdag 13 december 2016 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kinderen met make up zo. Heb je ook iets met minder?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:08 schreef Fylax het volgende:
maakt niet uit mikey would still wife her
Twee jonge actrices opzoek naar werk, Moeders is ook een blonde doos.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
Wie zijn dit? Lijkt alsof ze zich aan het verkleedpartijen zijn
Zoals? Neuken met jonge meisjesquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twee jonge actrices opzoek naar werk, Moeders is ook een blonde doos.
naast drugsdealer in Amerika zou ik wel casting directeur willen worden bij Disney of Nickelodeon ofzo ik heb daar mooie verhalen over gelezen van een ex werknemer.
Hoe hoogquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik had dus hakken aan op lab.
Mensen kinders, heb meer dan 5 kilometer erop gelopen volgens mn stappenteller en mn voetjes doen PIJN.
De Selena gomeses en de ariana grandes van deze wereld zijn ver gegaan voor een rol bij Nickelodeon. Das zusje van Britney heeft zelfs een kind van een Nickelodeon regisseur die ze kreeg toen ze zestien was.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoals? Neuken met jonge meisjes
quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Willen jullie ook even een lekkere blonde man posten bvd
Dat was wat de familie spears naar buiten bracht ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Mikey plskind van jamie lynn spears was toen van haar vriendje malloot
Vieze hoeren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Selena gomeses en de ariana grandes van deze wereld zijn ver gegaan voor een rol bij Nickelodeon. Das zusje van Britney heeft zelfs een kind van een Nickelodeon regisseur die ze kreeg toen ze zestien was.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar trevor heeft echt teringlelijke foto's en is viesecto. Spiertjes pls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Dan Schneider de producer van zo een beetje al die die tiener shit die man heeft dus Ariana Grande, Amanda Bynes Jamie Lynn Spears en Victoria Justice gehad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Heb alleen vetjes. Sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar trevor heeft echt teringlelijke foto's en is viesecto. Spiertjes pls.
quote:Robert Downey Jr. allegedly wrote the following statement about Dan Schneider on Crazy Days and Nights under the screen name Himmmm:
Hes a monster. The WORST predator alive. And if you wonder why nobody will confront or charge him? Hes in charge of multiple HIT SHOWS for Nick which rakes in oceans of money. Tens of millions of dollars multiplied by many years and many shows (not to mention his merchandising royalties). So Viacom-Nick warn him to cool it - then pay for his damn lawyers.
What about the parents? No tweener parent who shoved their kid into the limelight from birth is going to cross him either, and risk career suicide and loss of revenue (and residuals and future career). No matter how bad it ****s up the kids. Especially if theres MULTIPLE kid actors in the family. And the kids agents are complicit too. Just ask the Spears family. A LOT of settlements get paid out of Viacoms accounts.
Plus kijk eens naar hem :quote:There have been rumors swirling about Dan Schneider for quite some time. Rumors that he is the father Jamie Lynn Spears daughter, got Amanda Bynes pregnant and paid for her abortion, and took the virginity of countless Nickelodeon starlettes. A quick Google search will show you how many people are catching onto this guy and questioning his innocence.
nee dit is lizzie kijk het gezicht maar.quote:
Maar wie is haar zus dan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nee dit is lizzie kijk het gezicht maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |