Nee, altijd op mijn zij, als ik op mijn rug lig heb ik juist vaak last van slaapverlamming vroeg in de ochtend.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
Lig je op je rug? Ben er dan gevoelig voor altijd.
Daar zal elke zolderkamerautist wel voor kiezenquote:Op dinsdag 13 december 2016 06:07 schreef Monkeymind het volgende:
Heb 't zelf een paar keer gehad maar heel lang geleden. Ik kan me herinneren dat toen ik besefte dat ik álles kon doen wat ik wilde, toch voornamelijk koos om sex te hebben in mijn lucide dromen
Gekke is dat ik wist dat het kon, maar het is 1 keer voorgekomen volgens mij, en verder ben ik er totaal niet mee bezig. wil vliegen en leuke dingen doenquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Daar zal elke zolderkamerautist wel voor kiezen
Toevallig, sings ik lucide dromen heb gehad heb ik ook last van slaapverlammingen als ik op mijn rug in slaap val.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, altijd op mijn zij, als ik op mijn rug lig heb ik juist vaak last van slaapverlamming vroeg in de ochtend.
Ik juist anders, heb al 2-3 jaar geen slaapverlamming meer gehad, maar nu ineens dit, wel een stuk aangenamerquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Toevallig, sings ik lucide dromen heb gehad heb ik ook last van slaapverlammingen als ik op mijn rug in slaap val.
Ja dat ook. Als ik stress heb slaapverlamming en als ik chill ben lucide.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, altijd op mijn zij, als ik op mijn rug lig heb ik juist vaak last van slaapverlamming vroeg in de ochtend.
Lucide dromen schijn je ook wel te kunnen leren, maar daar weet ik te weinig van.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja dat ook. Als ik stress heb slaapverlamming en als ik chill ben lucide.
Slaap niet meer op mijn rug na een paar keer slaapverlamming gehad te hebben. Scared the shit out of me. Mis wel de lucide dromen en gewoon zelf bepalen wat ik droom.
Mooi weet je het. Verkracht worden door een zwarte geest met rode ogen is niet leukquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lucide dromen schijn je ook wel te kunnen leren, maar daar weet ik te weinig van.
Je kunt beter geen lucide dromen hebben dan wel slaapverlamming, want dat is echt kut.
Ik heb nooit echt iets met een geest of iets gehad, maar wel bijvoorbeeld dat er een pot stond op de kast tegenover mij, en ik dat niet snapte, angstig werd, en mij totaal niet kon bewegen. Wakker worden leek ook uren te duren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooi weet je het. Verkracht worden door een zwarte geest met rode ogen is niet leukKan mij nu wel wakker dwingen hoor als ik slaapverlamming krijg, ik herken het nu meteen.
Kun jij ook dromen wat je wil? Ik had vroeger een juke box in mij hoofd en daar koos ik dan iets uit en daar droomde ik over.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt iets met een geest of iets gehad, maar wel bijvoorbeeld dat er een pot stond op de kast tegenover mij, en ik dat niet snapte, angstig werd, en mij totaal niet kon bewegen. Wakker worden leek ook uren te duren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |