abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167294717
De laatste weken heb ik ineens ontzettend veel lucide dromen, geen vervelende of zo. Maar wel apart dat dit ineens zo is.

Eigenlijk vind ik het wel leuk ook, je gaat vliegen wanneer je wilt, en kan eigenlijk alles doen, je stuurt alles zelf.

Maar hoe kan het zo ineens voor komen? Ik word ook vaak wakker na een lucide droom, en slaap dan weer verder, dan weet ik weer dat ik droom, maar dan merk ik wel dat het niet lucide is, omdat ik dan ineens niks meer kan wat ik in de lucide droom wel kan.

Nog geen slechte ervaringen er mee gehad, maar heb ze de laatste tijd echt om de dag zowat. Slechte ervaringen lijkt me ook niet echt mogelijk omdat je die droom toch zelf stuurt.

Ik vind het een grappige ervaring, maar ben benieuwd hoe ik dat ineens zo heb. Ben 27, nooit eerder gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2016 02:49:14 ]
pi_167294857
Wow bijzonder!
Wel apart ja dat je ineens in een periode zit dat je het veel hebt, is er een grote verandering in je leven misschien?

Heb 't zelf een paar keer gehad maar heel lang geleden. Ik kan me herinneren dat toen ik besefte dat ik álles kon doen wat ik wilde, toch voornamelijk koos om sex te hebben in mijn lucide dromen
_O-
pi_167313530
Lig je op je rug? Ben er dan gevoelig voor altijd.
pi_167313694
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
Lig je op je rug? Ben er dan gevoelig voor altijd.
Nee, altijd op mijn zij, als ik op mijn rug lig heb ik juist vaak last van slaapverlamming vroeg in de ochtend.
pi_167313754
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 06:07 schreef Monkeymind het volgende:
Heb 't zelf een paar keer gehad maar heel lang geleden. Ik kan me herinneren dat toen ik besefte dat ik álles kon doen wat ik wilde, toch voornamelijk koos om sex te hebben in mijn lucide dromen
Daar zal elke zolderkamerautist wel voor kiezen
Moeten zij weten
pi_167313792
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:00 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Daar zal elke zolderkamerautist wel voor kiezen
Gekke is dat ik wist dat het kon, maar het is 1 keer voorgekomen volgens mij, en verder ben ik er totaal niet mee bezig. wil vliegen en leuke dingen doen _O-

Het is zo'n aparte ervaring.
pi_167313859
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:58 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Nee, altijd op mijn zij, als ik op mijn rug lig heb ik juist vaak last van slaapverlamming vroeg in de ochtend.
Toevallig, sings ik lucide dromen heb gehad heb ik ook last van slaapverlammingen als ik op mijn rug in slaap val. :P
pi_167313892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:04 schreef Cikx het volgende:

[..]

Toevallig, sings ik lucide dromen heb gehad heb ik ook last van slaapverlammingen als ik op mijn rug in slaap val. :P
Ik juist anders, heb al 2-3 jaar geen slaapverlamming meer gehad, maar nu ineens dit, wel een stuk aangenamer :P

Maar slaap dan ook nooit meer op mijn rug. Krijg dan ook vaak last van slaapapneu, terwijl ik dat normaal niet heb.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2016 23:07:41 ]
pi_167314029
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:58 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ja dat ook. Als ik stress heb slaapverlamming en als ik chill ben lucide.

Slaap niet meer op mijn rug na een paar keer slaapverlamming gehad te hebben. Scared the shit out of me. Mis wel de lucide dromen en gewoon zelf bepalen wat ik droom.
pi_167314064
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja dat ook. Als ik stress heb slaapverlamming en als ik chill ben lucide.

Slaap niet meer op mijn rug na een paar keer slaapverlamming gehad te hebben. Scared the shit out of me. Mis wel de lucide dromen en gewoon zelf bepalen wat ik droom.
Lucide dromen schijn je ook wel te kunnen leren, maar daar weet ik te weinig van.

Je kunt beter geen lucide dromen hebben dan wel slaapverlamming, want dat is echt kut.
pi_167314116
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:12 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Lucide dromen schijn je ook wel te kunnen leren, maar daar weet ik te weinig van.

Je kunt beter geen lucide dromen hebben dan wel slaapverlamming, want dat is echt kut.
Mooi weet je het. Verkracht worden door een zwarte geest met rode ogen is niet leuk :N Kan mij nu wel wakker dwingen hoor als ik slaapverlamming krijg, ik herken het nu meteen.

Kun jij ook dromen wat je wil? Ik had vroeger een juke box in mij hoofd en daar koos ik dan iets uit en daar droomde ik over.
pi_167314189
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Mooi weet je het. Verkracht worden door een zwarte geest met rode ogen is niet leuk :N Kan mij nu wel wakker dwingen hoor als ik slaapverlamming krijg, ik herken het nu meteen.

Kun jij ook dromen wat je wil? Ik had vroeger een juke box in mij hoofd en daar koos ik dan iets uit en daar droomde ik over.
Ik heb nooit echt iets met een geest of iets gehad, maar wel bijvoorbeeld dat er een pot stond op de kast tegenover mij, en ik dat niet snapte, angstig werd, en mij totaal niet kon bewegen. Wakker worden leek ook uren te duren.

Lucide kan ik juist alles, dus ook seks hebben met wie ik tegen kom, maar dat is iets waar ik dan totaal niet aan denk (nou ja misschien 1x) maar wil vooral verkennen. En inderdaad muziek op de achtergrond wat je wil horen.
pi_167314224
Gekke is ook dat ik daarna vaak weer in een droom val, en wil kijken of het lucide is (dus ik weet dat ik droom) maar dan niks kan.
pi_167315052
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:18 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ik heb nooit echt iets met een geest of iets gehad, maar wel bijvoorbeeld dat er een pot stond op de kast tegenover mij, en ik dat niet snapte, angstig werd, en mij totaal niet kon bewegen. Wakker worden leek ook uren te duren.

Dit inderdaad.

Maar zou graag weer eens echt lucide dromen. Het lukte me regelmatig in de tijd dat ik er veel mee bezig was. Naar mijn ervaring verhoog je aanzienlijk de kans dat het lukt wanneer je elke nacht je dromen probeert te onthouden (opschrijven was ik te lui voor). Tegenwoordig word ik me er heel soms nog wel eens bewust van dat ik aan het dromen ben, maar dan word ik vaak meteen weer wakker.

Het was wel ideaal. Gewoon denken "ik wil nu deze meid tegen het lijf lopen" en poef ze komt het hoekje om gelopen. :D
pi_167321011
Je hebt geen drugs gebruikt laatst of je gebruikt geen nicotinepleisters? Van die dingen kreeg ik altijd de bizarste dromen. Nooit vrolijke maar altijd alleen maar lugubere dromen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')