Dan ben je echt laagste van het laagste.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja tuurlijk ook ouders en school inlichten. Dat kan goed mis gaan
is beste voor iemand. Op korte termijn is zo'n straf vervelend maar uiteindelijk beter afquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je echt laagste van het laagste.
Ja er is ooit een kind beter geworden van sancties/instanties.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is beste voor iemand. Op korte termijn is zo'n straf vervelend maar uiteindelijk beter af
ja dit onrecht kan ik niet aanquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Mortaxx heeft hier de hele nacht op zitten wachten.
Walgelijk mannetje ben je toch ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is beste voor iemand. Op korte termijn is zo'n straf vervelend maar uiteindelijk beter af
ja kijk naar jeugdzorg bijvoorbeeld. Doen heel goed werkquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja er is ooit een kind beter geworden van sancties/instanties.
Duitser.quote:
Audi goden. Maar wel aan de prijs.quote:
Wel aan de prijs ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Audi goden. Maar wel aan de prijs.
Nieuwe modellen van Renault zijn ook wel tof.
Of Toyota.
Rij jij nog in de Audi van je schoonouders?quote:
Als ik hier op antwoord pak je me vroeg of laat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Rij jij nog in de Audi van je schoonouders?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik hier op antwoord pak je me vroeg of laat.
I'll take that as a YESquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik hier op antwoord pak je me vroeg of laat.
Een andere audi.quote:
Daar moet je vooral vliegen in je Ford Angliaquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Al rijden we niet heel veel meer, in London.
Is dat wat dat Westworld?quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal ik een tosti maken en Westworld kijken of al naar bed gaan?
Ik heb twee afleveringen gezien en vond het best goed.quote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop