Ik gun NL wel een SVP, Wilders is te soft, grootste partij in Ch trouwens, geen oppositie voor hun.quote:Op maandag 12 december 2016 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zwitserland is een gidsland wat dat betreft.
Meditations, niet slecht voor een Amerikaan. Welk boek zouden jullie meedragen?quote:Robert H. Scales, a retired United States Army major general, described him as "... one of the most urbane and polished men I have known." Reinforcing this intellectual persona was the fact he carried his own personal copy of the Meditations of Marcus Aurelius throughout his deployments
bijbelquote:Op maandag 12 december 2016 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Meditations, niet slecht voor een Amerikaan. Welk boek zouden jullie meedragen?
Het lijkt op een soort slechte karikatuur van een regering.quote:Op maandag 12 december 2016 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Goldman Sach als Treasury Secretary,
Klimaat ontkenner op Environmental protection Agency.
Anti public school vrouw voor onderwijs.
[ afbeelding ]
klimaat ontkennerquote:Op maandag 12 december 2016 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Goldman Sach als Treasury Secretary,
Anti public school vrouw voor onderwijs.
[ afbeelding ]
Ik moest een paar dagen geleden mijn wagen onder 30cm sneeuw uit schoffelen, verklaar dat dan!?quote:Op maandag 12 december 2016 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |