Wie A zegt moet ook B zeggenquote:
Dit klopt niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ik denk dat ik weet waarom. Hij postte die foto van dat dode kind dat aanspoelde in Turkije
Stein knik even als dit klopt
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je tegenwoordig nog een ban pakt is ie verdient.
Daarom direct messages gebruiken via Twitter. Kan je ongestoord doorroddelen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:14 schreef JanCees het volgende:
Echt kut dat je nu ook dm ban krijgt bij een ban
ben mijn wachtwoord vergeten van m'n anonieme Twitterquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom direct messages gebruiken via Twitter. Kan je ongestoord doorroddelen.
Dat je het weet: er overwegen daar mensen op Denk te stemmen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
In tegenstelling tot WZV, waar je als je rechts of Pools bent gelijk perm krijgt.
SuikerBrood is de enige user die herseninhoud heeft.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je het weet: er overwegen daar mensen op Denk te stemmen.
Geen grap.
SCH zekerquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je het weet: er overwegen daar mensen op Denk te stemmen.
Geen grap.
Nee, ik weet wel wie hij op Twitter is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
SCH zeker
Met z'n white privilege gezeik
Hij is een poot in dienst van de NPO.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
SCH zeker
Met z'n white privilege gezeik
boswachter misschien beetjequote:Op dinsdag 13 december 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SuikerBrood is de enige user die herseninhoud heeft.
En die stemt pvda.
Dat zegt genoeg over de rest.
Goed usertje.quote:
KHZ?quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
en die ene limburger, topusertje.
in FUT postte hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |