Wees blij, anders slaan ze toch alleen maar onzin uit over je club en dat is veel irritanter.quote:Op maandag 12 december 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Las dat Feyenoord weer compleet genegeerd werd gister bij Studio VoetbalWat is het toch een wanshow. Dacht dat ze wel geleerd hadden van de laatste uitzending van vorig seizoen
is ook maar slappe hapquote:Op maandag 12 december 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Qazaishvili speelt daar nauwelijks las ik vandaag
Voor meer voorspelling over studio voetbal zou ik mijn twitter in de gaten houdenquote:Op maandag 12 december 2016 22:02 schreef Fok-it het volgende:
Las dat Feyenoord weer compleet genegeerd werd gister bij Studio VoetbalWat is het toch een wanshow. Dacht dat ze wel geleerd hadden van de laatste uitzending van vorig seizoen
quote:Op maandag 12 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wees blij, anders slaan ze toch alleen maar onzin uit over je club en dat is veel irritanter.
Maar even op visite sturen bij Hans van Breukelen dan.quote:Op maandag 12 december 2016 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
is ook maar slappe hap
Totaal geen mentaliteit ook
Maakt me niet eens zoveel uit dat het mijn clubi s, ik ergerde me toen ook dat PSV kampioen wordt en dan gaan ze alleen over Ajax praten die het verliestquote:Op maandag 12 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wees blij, anders slaan ze toch alleen maar onzin uit over je club en dat is veel irritanter.
quote:Op maandag 12 december 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Net een eric corton bash gezet en toen volgde een of adnere havenarbeider met kale kop en 50kg mij
die rechtdoor zegt te stemmen
dat ben ikquote:Op maandag 12 december 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Net een eric corton bash gezet en toen volgde een of adnere havenarbeider met kale kop en 50kg mij
Ik vind dat je iets teveel over voetbal tweetquote:Op maandag 12 december 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt hansquote:Op maandag 12 december 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis
[ afbeelding ]
Tenzij je single daddybentquote:Op maandag 12 december 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik die touch nooit zal kunnen toevoegen
ja daarom gebruik ik hetquote:Op maandag 12 december 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat je iets teveel over voetbal tweet
Ja en toen Ajax kampioen werd hadden ze het alleen over Feyenoord die tweede was geworden. Laat lekker gaan dat programma joh, totaal geen niveau.quote:Op maandag 12 december 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt me niet eens zoveel uit dat het mijn clubi s, ik ergerde me toen ook dat PSV kampioen wordt en dan gaan ze alleen over Ajax praten die het verliestGaat nergens over.
Ergste was nog wel Mulder die toen gign beweren dat De Graafschap fans wel heel hard juichte![]()
Totaal debiel. Dan mag je echt opgenomen worden hoor
Misschien ook maar wat politici aanpakkenquote:Op maandag 12 december 2016 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja daarom gebruik ik het
nu kan ik weer mee praten over voetbal
moet er wel reden voor zijnquote:Op maandag 12 december 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ook maar wat politici aanpakken
Ik kijk nu Serie Aquote:Op maandag 12 december 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
en nu mn vrouw de hele dag thuis is kijk ik verbazingwekkend veel tv, voetbal en sport
Dat retweeten vind ik maar gedoequote:Op maandag 12 december 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet er wel reden voor zijn
heb wel de burgemeester geretweet
gewoon retweetquote:Op maandag 12 december 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat retweeten vind ik maar gedoe
Ik ben door niemand geblokkeerd volgens mij.quote:Op maandag 12 december 2016 22:09 schreef Fok-it het volgende:
Robin Haase heeft mij geblokkeerd op twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |