jammer dat wij de echte mortaxx niet zienquote:Op maandag 12 december 2016 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een onzin mijn privé en online act wil ik absoluut gescheiden houden.
Ik kan me echt nooit zo druk maken om wie die awards winnen. Dat is toch zo subjectief als de pest natuurlijk, ik vond dat Suarez of Griezmann hem had moeten pakken.quote:Op maandag 12 december 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vardy zelfs op plek 8. Nog lachwekkender. Mahrez op 7 is wel terecht. Bale op 6 ook.
2-5 wordt pas om 20:55 bekend. Griezmann, Suarez, Ramos, Iniesta zullen daar wel bij zitten gok ik.
Misschien maar beter eigenlijkquote:Op maandag 12 december 2016 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jammer dat wij de echte mortaxx niet zien
Fylax is net Danny Blind, hij kiest dan opeens voor een ander wiel. Als zijn volgende meid uit Amsterdam komt is hij ineens fanatiek Ajacied.quote:
Ik ga me er ook niet dagen over op zitten vreten, hoor.quote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me echt nooit zo druk maken om wie die awards winnen. Dat is toch zo subjectief als de pest natuurlijk, ik vond dat Suarez of Griezmann hem had moeten pakken.
Maar dat is net als met de Gouden Bal verkiezing in Nederland, gaat ook nergens over dat Klaassen die won voor vorig seizoen bijvoorbeeld.
nee ik zal nooit met iemand uit amsterdam nemenquote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax is net Danny Blind, hij kiest dan opeens voor een ander wiel. Als zijn volgende meid uit Amsterdam komt is hij ineens fanatiek Ajacied.
Is toch alleen maar voor het ego van die voetballers.quote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga me er ook niet dagen over op zitten vreten, hoor.
Maar de klassementen van de Telegraaf zijn te slecht. Bij AD is het wel iets beter, maar nog steeds subjectief als de pest.
ik geef geen fockquote:Op maandag 12 december 2016 20:21 schreef Sked het volgende:
Fylax kan maar beter even op uitlog knopje drukken
Het wordt alsmaar chananter
Vorig jaar zou een Milik het meer verdiend hebben, maar het was wel een seizoen met weinig stand-outs.quote:Op maandag 12 december 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch alleen maar voor het ego van die voetballers.
quote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee ik zal nooit met iemand uit amsterdam nemen
Danny Blindquote:Op maandag 12 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax is net Danny Blind, hij kiest dan opeens voor een ander wiel. Als zijn volgende meid uit Amsterdam komt is hij ineens fanatiek Ajacied.
deze postwordt vast over 2 jaar gequote als ik een vriendin uit adam hebquote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel mee zitten dan.quote:Op maandag 12 december 2016 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
als jij over een jaar een leuk meisje uit amsterdam leert kennen quote ik dat en zal jij zeggen: ouder, dus wijzerquote:
leugensquote:Op maandag 12 december 2016 20:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als jij over een jaar een leuk meisje uit amsterdam leert kennen quote ik dat en zal jij zeggen: ouder, dus wijzer
Pröpper was ook wel goed toenquote:Op maandag 12 december 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar zou een Milik het meer verdiend hebben, maar het was wel een seizoen met weinig stand-outs.
kun je vast wel vindenquote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zoek jij nog even een quote waar hij religie afzeikt
Op morties twitter zekerquote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik las net dat jij wel eens kutscheten laat
Ja, voor de rest kan ik er weinig opnoemen. Bijna niemand, misschien Tete.quote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pröpper was ook wel goed toen
Toen ik daarop ging mycroften kwam ik dit tegenquote:Op maandag 12 december 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zoek jij nog even een quote waar hij religie afzeikt
Hou je bek over paxconliefjequote:Op maandag 12 december 2016 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb geen Twitter die valse ... Loopt weer te stoken
doe niet zoquote:Op maandag 12 december 2016 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb geen Twitter die valse ... Loopt weer te stoken
mortaxx en ik vinden dit niks want wij houden van collarbonesquote:Op maandag 12 december 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik daarop ging mycroften kwam ik dit tegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n bebecita appt mij ben echt boos op hem.
Nu al aan de wintersport terwijl ik hier zit te strijden met school gofferdomme ben jaloers
Ik heb geen idee wat dat zijn.quote:Op maandag 12 december 2016 20:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mortaxx en ik vinden dit niks want wij houden van collarbones
ik wil dit niet gelovenquote:Op maandag 12 december 2016 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sorry liet even m'n ware aard zien
quote:Op maandag 12 december 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat zijn.
Koop een boksbal.quote:Op maandag 12 december 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet op iemand mn woede kunnen uiten srry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |