Denk dat ik dan beter de worst kan gebruiken, want de kaas in de koelkast raken ze niet aan.quote:Op maandag 12 december 2016 16:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zo'n klassieke muizenval met een stukje kaas werkt gewoon het beste
Pindakaas. En dat werkt alleen goed als je zorgt dat er geen andere ten toegankelijk is.quote:Op maandag 12 december 2016 16:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die zijn echt kut om te zettenquote:Op maandag 12 december 2016 16:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
pindakaas. En bij ons werkten vallen prima, beter dan gif.quote:Op maandag 12 december 2016 16:44 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Denk dat ik dan beter de worst kan gebruiken, want de kaas in de koelkast raken ze niet aan.
Ja en dan? Buiten los laten? K denk dat die beesten gewoon weer terug komen. In dit geval kies ik hygiëne en veiligheid boven het leven een muis. Gewoon veel ouderwetse vallen zetten en gaten dichten.quote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef Yiha3 het volgende:
Je hebt ook levende muizenvallen zoals deze bvb
Dit is dan wel weer te hard voor die beesten. Ik heb in een supermarkt gewerkt waar die beesten hun halve vacht/huid afscheurt hadden om er van los te komen. Het ergste was nog moeder muis die vastgeplakt al haar jongen geworpen had.. (oké die vormde vervolgens geen plaag meer)quote:
TS moet ze hele strikte deadlines opleggen dus.quote:Op maandag 12 december 2016 18:23 schreef Halveprijs het volgende:
Ook ns gehoord dat die beesten dood kunnen gaan aan stress, maar weet niet of dat waar is.
Dit is een levende muizenval:quote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef Yiha3 het volgende:
Je hebt ook levende muizevallen zoals deze bvb
[ afbeelding ]
Daarom direct verdrinken? Als ze je laat liggen verrotten is dat natuurlijk best kut ja, vandaar ook dat ik gif zo lelijk vind. Daar drogen ze langzaam van uit, best naar lijkt me dat.quote:Op maandag 12 december 2016 18:23 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Ja en dan? Buiten los laten? K denk dat die beesten gewoon weer terug komen. In dit geval kies ik hygiëne en veiligheid boven het leven een muis. Gewoon veel ouderwetse vallen zetten en gaten dichten.
Ook ns gehoord dat die beesten dood kunnen gaan aan stress, maar weet niet of dat waar is.
[..]
Dit is dan wel weer te hard voor die beesten. Ik heb in een supermarkt gewerkt waar die beesten hun halve vacht/huid afscheurt hadden om er van los te komen. Het ergste was nog moeder muis die vastgeplakt al haar jongen geworpen had.. (oké die vormde vervolgens geen plaag meer)
Dan moet je niet vergeten die val steeds te checken.quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 18:53 schreef Geerd het volgende:
de wat oudere lopen er gewoon over heen
quote:Op maandag 12 december 2016 18:27 schreef LurkJeRot het volgende:
TS moet ze hele strikte deadlines opleggen dus.
Dat ding ziet er behoorlijk dood uit.quote:Op maandag 12 december 2016 18:00 schreef Yiha3 het volgende:
Je hebt ook levende muizevallen zoals deze bvb
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |