abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167281343

quote:
Gareth Edwards (Godzilla, Monsters) is directing Rogue One, which tells the story of resistance fighters who have united to steal plans to the dreaded Death Star. The film is produced by Kathleen Kennedy and is slated for a December 16, 2016 release (NL: 14 december).
Cast:
Felicity Jones
Diego Luna
Ben Mendelsohn
Donnie Yen
Jiang Wen
Forest Whitaker
Mads Mikkelsen
Alan Tudyk
Riz Ahmed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Announcement:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teaser:
SPOILER
Trailer:

[ Bericht 2% gewijzigd door lord_bono op 12-12-2016 18:58:06 ]
  Admin maandag 12 december 2016 @ 16:13:24 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167281383
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:09 schreef lord_bono het volgende:

Van Rebels hoop ik stiekem nog iets te zien in Rogue One :P
Wat dan? Want Rogue One is niet voor niks een losstaande film, natuurlijk. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 12 december 2016 @ 16:14:11 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167281415
De Ghost is sowieso zichtbaar, of in ieder geval een VCX-1000.

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_167281421
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:09 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ah dat heb ik gemist, zo lang heb ik het niet volgehouden om The Clone Wars te volgen. Ergens kwam ik de eerste seizoenen maar niet door, Rebels is in vergelijking iets vermakelijker (in vergelijking met wat ik van The Clone Wars heb gezien). Van Rebels hoop ik stiekem nog iets te zien in Rogue One :P
Clone Wars wordt wel veel beter vanaf het 3e seizoen, maar het is idd wat meer doorbikkelen dan Rebels.
Overigens schijn je de Ghost te kunnen zien in 1 van de Rogue One trailers. En Dave Filoni heeft bevestigd dat de 2e helft van het lopende seizoen van Rebels meer tie-ins krijgt met Rogue One.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 12 december 2016 @ 16:16:06 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167281508
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:14 schreef Ceased2Be het volgende:

Overigens schijn je de Ghost te kunnen zien in 1 van de Rogue One trailers.
Zie post boven je.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_167281536
quote:
6s.gif Op maandag 12 december 2016 16:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zie post boven je.
Die kwam pas nadat ik aan het typen was :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167281549
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:13 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat dan? Want Rogue One is niet voor niks een losstaande film, natuurlijk. ;)
Het is allemaal canon geworden, dus het is goed mogelijk dat er een cameo is. De Ghost/soort gelijk model had ik inderdaad al gespot. Maar ergens had ik het wel stoer gevonden als ze Zeb of Sabine bij de Rogue One groep hadden gedaan. Zo creëer je ook meer interesse bij het film publiek voor de serie Rebels bv.
  maandag 12 december 2016 @ 16:18:56 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_167281573
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2016 16:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die kwam pas nadat ik aan het typen was :P
Ik was wel 10 hele seconden eerder ja. :{w.

Maar sowieso is Rebels nu hét hot item binnen de Star Wars franchise, je ziet het ook heel erg terug in de bordspellen X-Wing, Armada en Destiny en ik verwacht over niet al te lange tijd ook in Imperial Assault.

Gelukkig niet in hét beste bordspel, Star Wars Rebellion O+.
  Admin maandag 12 december 2016 @ 16:20:58 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167281601
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Het is allemaal canon geworden, dus het is goed mogelijk dat er een cameo is. De Ghost/soort gelijk model had ik inderdaad al gespot. Maar ergens had ik het wel stoer gevonden als ze Zeb of Sabine bij de Rogue One groep hadden gedaan. Zo creëer je ook meer interesse bij het film publiek voor de serie Rebels bv.
Dat zou kunnen, natuurlijk. Maar als het publiek interesse heeft om meer te volgen van hoe dat ging hebben ze Rogue One niet nodig. Immers gaat het verhaal na RO direct verder in A New Hope, dus je zal niet snel het idee hebben dat je nog iets moet zien om het gat te vullen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_167281610
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Tja, geen idee of de groep het einde van de film haalt. Beetje lullig als daar een hoofdrolspeler van Rebels in zou zitten ;)

Maar ergens in de achtergrond zou ik al genoeg vinden eigenlijk. Als je ze de Ghost zou zien laden. Chopper door het scherm oid.
pi_167281768
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, geen idee of de groep het einde van de film haalt. Beetje lullig als daar een hoofdrolspeler van Rebels in zou zitten ;)

Maar ergens in de achtergrond zou ik al genoeg vinden eigenlijk. Als je ze de Ghost zou zien laden. Chopper door het scherm oid.
Klopt, denk dat ik met een kleine cameo/easter egg ook al blij ben :P Rebels heeft in de serie nog een 'paar' jaar te gaan voordat ze bij Rogue One uitkomen. En er moet nog van alles gebeuren om het aan te laten sluiten op de originele trilogie. Dus het wel/niet laten zien van Rebels karakters kan voor speculatie zorgen :P
pi_167281895
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 16:29 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Klopt, denk dat ik met een kleine cameo/easter egg ook al blij ben :P Rebels heeft in de serie nog een 'paar' jaar te gaan voordat ze bij Rogue One uitkomen. En er moet nog van alles gebeuren om het aan te laten sluiten op de originele trilogie. Dus het wel/niet laten zien van Rebels karakters kan voor speculatie zorgen :P
Ze zitten in Rebels nu grofweg 2 jaar BBY dus *alles* wat ze laten zien in Rogue One zou eigenlijk al teveel zijn. Andersom wordt het makkkelijker; ze kunnen personages uit Rogue One cameos geven in Rebels om de serie meer een opmaat te laten zijn naar Rogue One. Maar dan in nog 2.5 seizoen te gaan :)
pi_167295710
Mijn verwachtingen zijn na al ddze positieve reacties wel heel hoog.
pi_167301003
Ik heb voor a.s. woensdagavond 20:00 Pathe Eindhoven nog een kaartje over.
Iemand interesse? :)
  Admin dinsdag 13 december 2016 @ 17:53:49 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167304738
(Nederlandse) recensies (kunnen) verschijnen vanaf vanavond, voor wie al nieuwsgierig is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_167306496
pi_167306514
Kaartjes voor vrijdag *O* Tot die tijd alles maar proberen te ontwijken :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_167307623
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 17:53 schreef Breuls het volgende:
(Nederlandse) recensies (kunnen) verschijnen vanaf vanavond, voor wie al nieuwsgierig is. :)
Ik was van plan er geen te lezen/kijken, uiteindelijk toch maar gedaan :') Gelukkig allemaal spoilervrij, hoop dat dat zo blijft de komende dagen voor de mensen die hem niet meteen kunnen/gaan zien.
  Admin dinsdag 13 december 2016 @ 20:28:47 #20
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_167308528
Deze is spoilervrij: Rogue One - A Star Wars Story :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2016 @ 12:31:56 #21
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_167319613
Net gezien in antwerpen... HOLY FUCK!! Verschrikkelijk gaaf!

SPOILER
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 14 december 2016 @ 13:32:24 #22
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167320580
Nog 23 uur wachten en dan met vreugdetraantjes in de bios waarschijnlijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167321028
Nog 6 uur... duurt lang :(
pi_167322018

zin in *O*
pi_167322373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 12:31 schreef Tokus het volgende:
Net gezien in antwerpen... HOLY FUCK!! Verschrikkelijk gaaf!

SPOILER
Uitstekende film inderdaad, erg genoten. Ze doen iets erg goed als je maar al te graag weer in het Star Wars Universum wilt duiken!

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')