abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167270321
Man, man, man.. Dit is in principe een klacht van een tijdje terug, doch daarom niet minder klachtwaardig, als jij mij begrijpt..

Ik zat een keer met een meid in een café te buizen, soort van date, denk ik.. An sich, om even een Germanisme zo laat op de zondagavond in dit topic te knallen, an sich een leuke meid, doch het kwam gewoon niet, de verliefdheid za'k maar zeggen.. Gaat de kastelein tijdens de laatste ronde bier, terwijl het merendeel van de krukken al omgekeerd op de tafels stonden, Lovefool van The Cardigans draaien.. Thanks, bro.. Je probeerde me te helpen, doch toen zat zelfs wippen er niet meer in..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2016 23:03:00 ]
pi_167270435
De kastelein ging dus met je "date" wippen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_167270619
tja, de verliefdheid, zou wel een keer iemand willen ontmoeten die m'n hart holderdebolder laat slaan
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_167270711
Jij bent echt een banaan.
pi_167271692
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 23:02 schreef Befbekje het volgende:
Man, man, man.. Dit is in principe een klacht van een tijdje terug, doch daarom niet minder klachtwaardig, als jij mij begrijpt..

Ik zat een keer met een meid in een café te buizen, soort van date, denk ik.. An sich, om even een Germanisme zo laat op de zondagavond in dit topic te knallen, an sich een leuke meid, doch het kwam gewoon niet, de verliefdheid za'k maar zeggen.. Gaat de kastelein tijdens de laatste ronde bier, terwijl het merendeel van de krukken al omgekeerd op de tafels stonden, Lovefool van The Cardigans draaien.. Thanks, bro.. Je probeerde me te helpen, doch toen zat zelfs wippen er niet meer in..

Buizen is toch wippen ??
5 Ferrari's op videoband!
pi_167272389
Het is tijd
De hoogste tijd
Bedankt voor....
pi_167272555
Denk dat je username beter Bafbekje had kunnen zijn.
Wat een faalverhaal zeg, zelfs Sjors zou meer succes hebben gehad.
pi_167272558
Zelfs die kastelein lukt het niet om fok!ers aan de meid te helpen, jammer man, mission impossible.
pi_167272601
Zou die zangeres niet meer geven.
pi_167272627
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 03:14 schreef Stratotanker het volgende:
Zou die zangeres niet meer geven.
Denk dat die zangeres ook niet echt op jou zat te wachten, die uitsmijter ook niet.
Je doet met jouw instelling een hoop mensen veel plezier. ^O^
pi_167281808
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 02:47 schreef DrDentz het volgende:
Zelfs die kastelein lukt het niet om fok!ers aan de meid te helpen, jammer man, mission impossible.
Oké Hans, bedankt..
  woensdag 14 december 2016 @ 11:30:14 #12
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_167318649
Wel een bro.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_167319003
Haha beste barman :D hij zag het al dit wordt niet wat *;
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
  woensdag 14 december 2016 @ 12:00:35 #14
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_167319183
Gelukkig heeft de kastelein wel nog gewipt met je date.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_167319514
VERLIEFDHEID IS EEN TOVERBAL.......... JALALALA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')