abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167270229
Nieuw in doos met intacte seal; LG G5 Titanium met 32GB geheugen (kan ook geheugenkaartje in). Toestel was extra bij nieuw abbonement, maar mijn huidige toestel bevalt nog uitstekend.
Zie hier voor alle specificaties.
Behalve de telefoon zit er ook een siliconen bumper en screenprotector bij van Tech21 (winkelwaarde ¤70,-).
Totale nieuwprijs is dus ¤569,- en de vraagprijs van ¤460,- lijkt mij zeer redelijk. Voor snelle beslissers die willen afhalen/langsbrengen in Maastricht of Heerlen is er mss nog iets te regelen. Ik moet dit toestel niet halsoverkop kwijt, dus geen absurd lage biedingen doen aub. Als ik er een fatsoenlijk bedrag voor kan ontvangen dan mag deze weg, anders ga ik hem tzt zelf gebruiken. Ruilen tegen een ZTE Axon 7 of Nexus 6p is absoluut bespreekbaar.

Foto is gewoon een online foto, dit toestel is 100% nieuw.

[ Bericht 3% gewijzigd door eRKa op 12-12-2016 10:14:03 ]
pi_167273559
Waarom doe je hem weg? Heb je hem gestolen, bij een abonnement gekregen etc...
Blessed be.
pi_167274386
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 09:05 schreef Linkiss het volgende:
Waarom doe je hem weg? Heb je hem gestolen, bij een abonnement gekregen etc...
Bij nieuwe abbo gekregen, heb dit ook aangevuld in de OP.
pi_167284964
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:59 schreef eRKa het volgende:
Nieuw in doos met intacte seal; LG G5 Titanium met 32GB geheugen (kan ook geheugenkaartje in). Toestel was extra bij nieuw abbonement, maar mijn huidige toestel bevalt nog uitstekend.
Zie hier voor alle specificaties.
Behalve de telefoon zit er ook een siliconen bumper en screenprotector bij van Tech21 (winkelwaarde ¤70,-).
Totale nieuwprijs is dus ¤569,- en de vraagprijs van ¤460,- lijkt mij zeer redelijk. Voor snelle beslissers die willen afhalen/langsbrengen in Maastricht of Heerlen is er mss nog iets te regelen. Ik moet dit toestel niet halsoverkop kwijt, dus geen absurd lage biedingen doen aub. Als ik er een fatsoenlijk bedrag voor kan ontvangen dan mag deze weg, anders ga ik hem tzt zelf gebruiken. Ruilen tegen een ZTE Axon 7 of Nexus 6p is absoluut bespreekbaar.

Foto is gewoon een online foto, dit toestel is 100% nieuw.

[ afbeelding ]
Hoesje en screenprotector met een winkelwaarde van ¤70?? Wtf, zijn dat zulke dure accessoires?
pi_167285379
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 19:27 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Hoesje en screenprotector met een winkelwaarde van ¤70?? Wtf, zijn dat zulke dure accessoires?
Ik heb het assortiment bij T-Mobile óók niet uitgekozen......
Hoesje ¤39,95
Screenprotector ¤24,95

Nou, totaal dan ¤64,90. Nog geen ¤70,- dus maar een aardig énd in de richting. Verkoper zei dat het setje bijna ¤70,- kostte en dat heb ik zelf niet gecontroleerd.
Maar als het helpt, ik wil best ¤10,- van de vraagprijs af doen, dat compenseert ruimschoots het verschil tussen de gestelde prijs van ¤70,- en de werkelijkheid.
pi_167293234
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 19:43 schreef eRKa het volgende:

[..]

Ik heb het assortiment bij T-Mobile óók niet uitgekozen......
Hoesje ¤39,95
Screenprotector ¤24,95

Nou, totaal dan ¤64,90. Nog geen ¤70,- dus maar een aardig énd in de richting. Verkoper zei dat het setje bijna ¤70,- kostte en dat heb ik zelf niet gecontroleerd.
Maar als het helpt, ik wil best ¤10,- van de vraagprijs af doen, dat compenseert ruimschoots het verschil tussen de gestelde prijs van ¤70,- en de werkelijkheid.
Nee, snap ik: was ook geen klacht maar verbaas me nog steeds over de absurde prijzen die een telecomprovider voor accessoires durft te vragen: voor een knaak heb je dezelfde spullen uit China ;(

Succes met de verkoop van jouw telefoon ;)
pi_167305467
Pricedrop naar ¤430,- incl verzending
pi_167319757
Die mobiel krijg je niet gratis bij je abbo, die betaal je. Wanneer je je abbo had aangepast was je veel goedkoper uit geweest. Daarnaast ook nog een enorm bedrag uitgeven aan een hoesje en screenprotector. Hoe is dit voordelig voor jou?
pi_167320758
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 12:40 schreef Royy het volgende:
Die mobiel krijg je niet gratis bij je abbo, die betaal je.
Er zat wel korting op het toestel en de accessoires. Als je bijvoorbeeld ziet dat de 360cam slechts ¤10,- kostte in dit pakket (losse verkoop ongeveer ¤200) dan kun je wel uittellen dat er best wel wat korting op zat. Voor de tel+acc heb ik ¤410,- moeten betalen bij het abbo.
Zelf zou ik liever de Oneplus 3T hebben, dus vandaar dat ik de G5 probeer te verkopen voor (zowat) de prijs van de OP3T. Lukt dat niet dan ga ik de G5 gewoon zelf gebruiken, het is toch best wel een leuk toestel dat niet veel voor de OP3T onderdoet. Groot voordeel van de G5 is dat het een redelijk mainstream toestel is en je op elke hoek van de straat acessoires kunt kopen. En de G5 heeft wel een SD kaart slot waar de OP3T dat niet heeft en de 128GB versie fors aan de prijs is.

Dus, ik MOET niet van het toestel af maar als ik er voor een fatsoenlijke prijs een ander blij mee kan maken dan doe ik dat
pi_167447914
Niemand interesse? ¤420 incl verzending
pi_167805262
Slotje aangevraagd, ga toch zelf gebruiken.
  Moderator zondag 1 januari 2017 @ 13:42:49 #12
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_167806592
bij deze :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')