SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mijn werktijden, vriend.. Maar ik plaats deze klacht namens de analfabeten der natie..quote:Op zondag 11 december 2016 22:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Half 6 broer? Dat zijn toch geen tijden om te gaan werken man
Heb wel respect voor de broeders die al om half 6 in de weer zijn. Moet er niet aan denkenquote:Op zondag 11 december 2016 23:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niet mijn werktijden, vriend.. Maar ik plaats deze klacht namens de analfabeten der natie..
Meestal doe ik op dat tijdstip pas het licht uit..quote:Op zondag 11 december 2016 23:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb wel respect voor de broeders die al om half 6 in de weer zijn. Moet er niet aan denken
Amen broeder, amenquote:Op zondag 11 december 2016 23:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Meestal doe ik op dat tijdstip pas het licht uit..
Dat is dan wel weer het mooie van een Dixie. Ik heb zelden het genoegen mee mogen maken, maar het lijkt mij prachtig om een stevige bolus te draaien waarvan de geur niet kan ontsnappen. Zeker als je dan nog de reactie mag zien van de eerstvolgende die gebruik mag maken van de faciliteitquote:Op zondag 11 december 2016 23:16 schreef Harvest89 het volgende:
Vriend van me heeft zo'n ding een keer helemaal ondergescheten op Pinkpop. De reactie van de man die daarna dat ding in ging was priceless.
Dat was diarree. Die hele dixie leek vanbinnen wel geplamuurd met stront. Zelden zo hard gelachen.quote:Op zondag 11 december 2016 23:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het mooie van een Dixie. Ik heb zelden het genoegen mee mogen maken, maar het lijkt mij prachtig om een stevige bolus te draaien waarvan de geur niet kan ontsnappen. Zeker als je dan nog de reactie mag zien van de eerstvolgende die gebruik mag maken van de faciliteit
Lachen om poepquote:Op zondag 11 december 2016 23:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat was diarree. Die hele dixie leek vanbinnen wel geplamuurd met stront. Zelden zo hard gelachen.
Ah Pinkpop 2008, dat was een mooie editie. En een mooi jaar.
Ik was meer het lachen om die arme mensen die in een rij buiten het wachten waren, om ook te kunnen schijten in dat ding.quote:Op maandag 12 december 2016 07:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
Lachen om poep
Ik verbaas mij altijd over het feit dat elke eerste dixie die ik binnenstap op welk festival dan ook, direct al totaal is ondergescheten. Benieuwd hoeveel procent van de festivalbezoekers aan de dunne is.
Ik ben nooit aan de race tijdens festivals, laat staan van veel fastfood en alcohol.. Veel mensen hebben gewoon een slecht werkend gestel..quote:Op maandag 12 december 2016 07:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik was meer het lachen om die arme mensen die in een rij buiten het wachten waren, om ook te kunnen schijten in dat ding.![]()
En dat percentage is hoog. Veel fastfood en alcohol.
quote:Op maandag 12 december 2016 07:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
Lachen om poep
Ik verbaas mij altijd over het feit dat elke eerste dixie die ik binnenstap op welk festival dan ook, direct al totaal is ondergescheten. Benieuwd hoeveel procent van de festivalbezoekers aan de dunne is.
Ik hoop voor hem dat 'ie zijn mond op tijd dicht hadquote:
Als bij een lawine, je ziet het niet aankomen..quote:Op maandag 12 december 2016 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat 'ie zijn mond op tijd dicht had
ja , ik had je een dwars lesie gegeven ter plekke..quote:Op zondag 11 december 2016 23:16 schreef Harvest89 het volgende:
Vriend van me heeft zo'n ding een keer helemaal ondergescheten op Pinkpop. De reactie van de man die daarna dat ding in ging was priceless.
Doe es rustig. Het was niet de enige dixie die er was. Die dingen stonden verspreid langs het festival.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:18 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja , ik had je een dwars lesie gegeven ter plekke..
wat voor mongool ben je dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |