Yup... deze "strijd" gaat ook echt om kwaliteiten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n type die gaat klagen wanneer teveel gekleurde spelers in het Nederlands elftal spelen?
Wie? Niet noach alsjeblieft ik kan die gast echt niet uitstaanquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Even gepauzeerd, nu is het wél duidelijk wie de huisbaas wordt
De anderen zijn geen Nederlanders?quote:
Er stonden vijf op een rijtje, de ander naast Nicolette neem ik aan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wie? Niet noach alsjeblieft ik kan die gast echt niet uitstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet teveel projecteren.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n type die gaat klagen wanneer teveel gekleurde spelers in het Nederlands elftal spelen?
hmm... die actie van m kan ik wel waarderen.. 4 irritante sjappies eruit..quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wie? Niet noach alsjeblieft ik kan die gast echt niet uitstaan
De laatste blanke Nederlander bedoel je? Of is Nederlander tegenwoordig meer dan een nationaliteit?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Niet teveel projecteren.
Iemand zei dat Larissa er wel een blanke uit zal sturen en ze heeft nu dus de laatste Nederlander eruit gestuurd.
Geniet gewoon van de show...waarom zeiken over de kleur van de deelnemers?quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Yup... deze "strijd" gaat ook echt om kwaliteiten.
Nee Nederlander is een ras...! pas je op.. voor je t weet sta je voor het bankje met je gediscrimineer,quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De laatste blanke Nederlander bedoel je? Of is Nederlander tegenwoordig meer dan een nationaliteit?
De laatste 'etnische' Nederlander dan. Mijn favoriet is Vito en Lieke stond bij mij onderaan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De laatste blanke Nederlander bedoel je? Of is Nederlander tegenwoordig meer dan een nationaliteit?
Jij begon erover te 'zeiken'. Enige zelfreflectie zou nu gepast zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Geniet gewoon van de show...waarom zeiken de kleur van de deelnemers?
Of je wilt niet lezen of je kan het niet?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:04 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jij begon erover te 'zeiken'. Enige zelfreflectie zou nu gepast zijn.
Gewoon een ok gast...quote:
Wat is de meerwaarde van deze conclusie?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
De laatste 'etnische' Nederlander dan. Mijn favoriet is Vito en Lieke stond bij mij onderaan.
Lijkt mij vrij wit toch die gast? Dat kon je zelf niet zien of zo?quote:
En als ik bij Bas had gezegd de laatste oudere, of bij de laatste vrouw?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van deze conclusie?
Blijkbaar zit er iets onderhuids...
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij wit toch die gast? Dat kon je zelf niet zien of zo?
En Nl-er zal ie best zijn, gezien taal, werk, gebruiken en het beeld dat voorbij kwam van z'n vrouw en kinderen.
Hier doelde ik op.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
De laatste 'etnische' Nederlander dan. Mijn favoriet is Vito en Lieke stond bij mij onderaan.
Ik vond die rookclub juist leukquote:Op vrijdag 16 december 2016 19:57 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
hmm... die actie van m kan ik wel waarderen.. 4 irritante sjappies eruit..
Je punt is dan "etnische Nederlander"?quote:
Hij tilde ze precies over het randje van de spelregels... en die sukkels trapte er 1 voor 1 in... vermakelijk..quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik vond die rookclub juist leukEn de manier waarop vond ik walgelijk van noach
LAAT maarquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:24 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je punt is dan "etnische Nederlander"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |