1,67quote:Op zondag 11 december 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk?
Valt wel mee.quote:Op zondag 11 december 2016 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is geen diss hoor
Je bent toch vrij klein
omg te verquote:Op zondag 11 december 2016 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet zo lang geleden dacht je er nog anders over
Doe het anders voor sof
ik wilde nu een heel ordinaire opmerking makenquote:Op zondag 11 december 2016 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet niet wat ik met een vrouw moet
zou daar geen gevoel bij hebben
Die pillen zijn echt link idd. Kun je misschien beter lang zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig
Doktor dacht dat ik 1.90 zou worden, maar thank god is dat niet gebeurd
Mijn ouders vroegen nog aan me of ik dan pillen wilde slikken zodat ik niet zo lang zou worden, maar dan was er een kans dat ik onvruchtbaar zou worden. Pillen niet genomen natuurlijk
natuurlijk kun je dan beter lang zijnquote:Op zondag 11 december 2016 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Die pillen zijn echt link idd. Kun je misschien beter lang zijn.
Krijg je lijkt mij een droge tong van als je dat doet bij een matras.quote:
Misschien heeft hij nog een leuke zus.quote:Op zondag 11 december 2016 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat gaat bij haags denk ik een beetje lastig
doe even normaal daar zit sof niet op te wachtenquote:Op zondag 11 december 2016 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet zo lang geleden dacht je er nog anders over
Doe het anders voor sof
Heb er twee, maar verre van leuk.quote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog een leuke zus.
jij wel?quote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe even normaal daar zit sof niet op te wachten
Waarom zou je een matras gaan beffen?quote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je lijkt mij een droge tong van als je dat doet bij een matras.
sof?quote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lijken ze teveel op jou?quote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb er twee, maar verre van leuk.
het werkt gewoon een beetje het zelfde als de kont, alleen dan is er meestal geen extra spuug of glijmiddel nodigquote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik zou dat erg vinden voor de vrouw als ik haar als experiment zou gebruikenquote:
Het is jouw fetisj. Niet de mijne.quote:Op zondag 11 december 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je een matras gaan beffen?
Voorspelbaar zegquote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je lijkt mij een droge tong van als je dat doet bij een matras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |