abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7641200
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 15:05 schreef E.T. het volgende:

[..]

Graag onderbouwen?

de volgende reactie zonder onderbouwing wordt gewoon verwijderd

Ze is 16, dat zegt genoeg...
pi_7641343
ik doe het graag en mijn vriendin vind het leuk af en toe dan toch
het is gewoon een geil zicht en leuk om nadien me te kliederen ...
gewoon opletten voor der ogen want dat vindt ze aanzienlijk minder leuk ... ze heeft dus liever niet gewoon op er rug te liggen en ik maar spuit want dan is het risico voor haar ogen en haren te groot
gewoon op er knieen op zittend vind ze het TOP
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  dinsdag 31 december 2002 @ 17:11:41 #128
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_7641856
Ik vind er echt totaal niets ranzigs aan, sperma is sperma. Persoonlijk hou ik er ook wel van, maar meer om te doen dan om gedaan te worden, dat wel.
Afrika Paprika
  dinsdag 31 december 2002 @ 17:14:52 #129
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_7641913
Voor de liefhebbers van dit genre: GGG sperma cabaret.

Maar persoonlijk heb ik er niet zoveel mee.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 31 december 2002 @ 18:32:13 #130
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_7643001
Facials
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_7645215
edit: offtopic, irrelevant enzo

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 01-01-2003 12:43]

Het was iets met groen.
  zaterdag 4 januari 2003 @ 02:28:40 #132
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_7699284
't zal geen schoonheidsmasker zijn
  zaterdag 4 januari 2003 @ 03:34:36 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7700071
quote:
Op maandag 30 december 2002 12:38 schreef Berserker het volgende:
Er komt wel eens een verdwaald kloddertje of twee op haar gezicht. Maar om dat nou meteen een facial te noemen...

Even giechelen, meer niet.

Dat is wel een leuke ja... Soms dan ben je als man zijnde zo enorm geil dat je echt heel ver spuit. Ik heb echt mezelf wel eens perongeluk ín m'n gezicht gespoten, dus dat is ook een facial toch?
Dat kan dan ook perongeluk bij je partner gebeuren tijdens een handjob of wat dan ook.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7708406
Ik wel, mijn vriendin niet...

hehe

pi_7715611
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:16 schreef Tranceptor het volgende:
Ik wel, mijn vriendin niet...
Errr je moet wel behoorlijk moeite doen om jezelf een facial te geven!

Facials, fantastisch vind mijn vriendin soms ook

"Seize the Day" ... I heard him say ... Life will not always be this way
pi_7722656
Klaarkomen is het lekkerst als je zelf trekt. (in het bijzin van een ander) en waar je dan precies klaarkomt maakt voor de man niet zo heel veel meer uit.

Het is een beetje onhandig uitleggen waarom dat lekkerder is, maar jullie begrijpen me denk ik wel

pi_7732284
facials, standaard. beloning
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:48:49 #138
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_7758746
quote:
Op zondag 5 januari 2003 04:12 schreef Spiketacular het volgende:

[..]

ligt volledig aan de houding
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:10:48 #139
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_7781784
Mijn vriendin vind het wel lekker en ik ook. Maar je moet er wel afwisseling in houden natuurlijk.
Alleen soms smaakt het bitter zegt ze... yeah like I care.
Age of fruity enlightenment!
pi_7784665
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 17:24 schreef E.T. het volgende:
Ik vraag me af of de reagerende mannen die het niets vinden dit ook toe kunnen lichten?

Ik als vrouw vind 't wel grappig op zijn tijd. En dan maakt 't me niet zoveel uit waar 't terecht komt (als 't maar niet in m'n ogen is) En daarna lekker kliederen

Lijkt me niets, geeft alleen maar rotzooi, nee doe mij maar gewoon neuken (o nu ben ik saai) :N
pi_7784723
quote:
Op zondag 5 januari 2003 04:12 schreef Spiketacular het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik mezelf een facial geef?
  woensdag 8 januari 2003 @ 21:35:15 #142
16842 PsYcHeDeLiC
HaaizeideHaaiHooizeihetHooi
pi_7786565
ik (als zijnde ene vrouw) vind t ook wel geil hoor.. ;-)

wel iets minder als t in mn haar terecht komt..

Geef mij maar een joint, zei de goudvis, dan word ik haai.
pi_7858570
Wát is er precies geil aan dan? Komen hier dominante (man) danwel onderdanige (vrouw) gevoelens bij kijken?
Mijn vriendin vind sperma niet zo lekker. Ook niet héél vies, maar ze krijgt het liever niet in haar mond. En ik heb ook niet zo'n behoefte om haar gezicht onder te spuiten, dus dat komt dan mooi uit.
pi_7887071
quote:
Op zondag 12 januari 2003 18:24 schreef CL1 het volgende:
Wát is er precies geil aan dan? Komen hier dominante (man) danwel onderdanige (vrouw) gevoelens bij kijken?
Mijn vriendin vind sperma niet zo lekker. Ook niet héél vies, maar ze krijgt het liever niet in haar mond. En ik heb ook niet zo'n behoefte om haar gezicht onder te spuiten, dus dat komt dan mooi uit.
Het is met sperma net als met bier: Je moet het leren consumeren! Maar als een kerel er zelf "vies van is", waarom zou ie dan van zijn sexpartner mogen verwachten dat ze likt en slikt?
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:46:50 #145
44615 PoisonGirl
I see dead people
pi_7897413
Ik vind het eigenlijk wel leuk ! Dr is niks vies aan,gewoon daarna ff wassen ene .... het is toch niet zo dat het moet ?? Dus als je lekker aan het neuken bent,hoef je um dr toch niet persee uit te halen om ff over 'haar' gezicht te spuiten ??? Gewoon,als het ff uitkomt
*What you give is what you get*
pi_7897668
Ik ben persoonlijk erg 'content' met facials uiterst geil om te doen, en daarna te zien woei
  dinsdag 14 januari 2003 @ 20:03:05 #147
44615 PoisonGirl
I see dead people
pi_7897737
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:59 schreef Latency het volgende:
Ik ben persoonlijk erg 'content' met facials uiterst geil om te doen, en daarna te zien woei
kom maar ff langs dan
*What you give is what you get*
pi_7898070
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 08:59 schreef superbossy het volgende:

[..]

Het is met sperma net als met bier: Je moet het leren consumeren! Maar als een kerel er zelf "vies van is", waarom zou ie dan van zijn sexpartner mogen verwachten dat ze likt en slikt?

Dus jij vind het tegenwoordig lekker? Of vind je dat je vriendin dat moet "leren".

En ik ben ook nog wel benieuwd naar wat menesen er geil aan vinden om iemand in het gezicht te spuiten danwel dat te ontvangen. is het bij de man een soort overmacht "dit kan ik bij jou doen" die erachter zit, en bij vrouwen dat ze het lekker vinden om (licht) gedomineerd te worden??

pi_7898155
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:19 schreef CL1 het volgende:

[..]

Dus jij vind het tegenwoordig lekker? Of vind je dat je vriendin dat moet "leren".

En ik ben ook nog wel benieuwd naar wat menesen er geil aan vinden om iemand in het gezicht te spuiten danwel dat te ontvangen. is het bij de man een soort overmacht "dit kan ik bij jou doen" die erachter zit, en bij vrouwen dat ze het lekker vinden om (licht) gedomineerd te worden??

Nah, dat heeft voor mij althans, niets met dominatie te maken... Ik weet niet waarom, maar t is gewoon geil om te doen... 't is voor mij net als met kleuren, ie. ik vind rood een mooie kleur, en facials geil
pi_7898239
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:24 schreef Latency het volgende:

[..]

Nah, dat heeft voor mij althans, niets met dominatie te maken... Ik weet niet waarom, maar t is gewoon geil om te doen... 't is voor mij net als met kleuren, ie. ik vind rood een mooie kleur, en facials geil

Ja denk je er dan wel ver genoeg over na. zelfs over kleuren kun je nog wel wat zeggen waarom je ze mooi vind, ook vaak door associaties die je legt.
vindt je he tbijvoorbeeld even opwindend om over haar buik of rug te spuiten, of geeft het gezicht een extra dimensie eraan.. als dat laatste zo is denk ik toch aan een machtsgevoelens maar ja misschien zoek ik wel te ver hoor.. en op zich vind ik er ook zeker niks mis mee voor alle duidelijkheid, als beiden dat leuk bvinden om te doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')