quote:Ze is 16, dat zegt genoeg...
Op dinsdag 31 december 2002 15:05 schreef E.T. het volgende:[..]
Graag onderbouwen?
de volgende reactie zonder onderbouwing wordt gewoon verwijderd
Maar persoonlijk heb ik er niet zoveel mee.
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 01-01-2003 12:43]
quote:Dat is wel een leuke ja... Soms dan ben je als man zijnde zo enorm geil dat je echt heel ver spuit. Ik heb echt mezelf wel eens perongeluk ín m'n gezicht gespoten, dus dat is ook een facial toch?
Op maandag 30 december 2002 12:38 schreef Berserker het volgende:
Er komt wel eens een verdwaald kloddertje of twee op haar gezicht. Maar om dat nou meteen een facial te noemen...Even giechelen, meer niet.
quote:Errr je moet wel behoorlijk moeite doen om jezelf een facial te geven!
Op zaterdag 4 januari 2003 20:16 schreef Tranceptor het volgende:
Ik wel, mijn vriendin niet...
Facials, fantastisch
vind mijn vriendin soms ook
Het is een beetje onhandig uitleggen waarom dat lekkerder is, maar jullie begrijpen me denk ik wel
quote:ligt volledig aan de houding
Op zondag 5 januari 2003 04:12 schreef Spiketacular het volgende:[..]
Errr je moet wel behoorlijk moeite doen om jezelf een facial te geven!
Facials, fantastisch
quote:Lijkt me niets, geeft alleen maar rotzooi, nee doe mij maar gewoon neuken (o nu ben ik saai)
Op vrijdag 6 december 2002 17:24 schreef E.T. het volgende:
Ik vraag me af of de reagerende mannen die het niets vinden dit ook toe kunnen lichten?Ik als vrouw vind 't wel grappig op zijn tijd. En dan maakt 't me niet zoveel uit waar 't terecht komt (als 't maar niet in m'n ogen is) En daarna lekker kliederen
quote:Wie zegt dat ik mezelf een facial geef?
Op zondag 5 januari 2003 04:12 schreef Spiketacular het volgende:[..]
Errr je moet wel behoorlijk moeite doen om jezelf een facial te geven!
Facials, fantastisch
wel iets minder als t in mn haar terecht komt..
quote:Het is met sperma net als met bier: Je moet het leren consumeren! Maar als een kerel er zelf "vies van is", waarom zou ie dan van zijn sexpartner mogen verwachten dat ze likt en slikt?
Op zondag 12 januari 2003 18:24 schreef CL1 het volgende:
Wát is er precies geil aan dan? Komen hier dominante (man) danwel onderdanige (vrouw) gevoelens bij kijken?
Mijn vriendin vind sperma niet zo lekker. Ook niet héél vies, maar ze krijgt het liever niet in haar mond. En ik heb ook niet zo'n behoefte om haar gezicht onder te spuiten, dus dat komt dan mooi uit.
quote:kom maar ff langs dan
Op dinsdag 14 januari 2003 19:59 schreef Latency het volgende:
Ik ben persoonlijk erg 'content' met facialsuiterst geil om te doen, en daarna te zien
woei
quote:Dus jij vind het tegenwoordig lekker? Of vind je dat je vriendin dat moet "leren".
Op dinsdag 14 januari 2003 08:59 schreef superbossy het volgende:[..]
Het is met sperma net als met bier: Je moet het leren consumeren! Maar als een kerel er zelf "vies van is", waarom zou ie dan van zijn sexpartner mogen verwachten dat ze likt en slikt?
En ik ben ook nog wel benieuwd naar wat menesen er geil aan vinden om iemand in het gezicht te spuiten danwel dat te ontvangen. is het bij de man een soort overmacht "dit kan ik bij jou doen" die erachter zit, en bij vrouwen dat ze het lekker vinden om (licht) gedomineerd te worden??
quote:Nah, dat heeft voor mij althans, niets met dominatie te maken... Ik weet niet waarom, maar t is gewoon geil om te doen... 't is voor mij net als met kleuren, ie. ik vind rood een mooie kleur, en facials geil
Op dinsdag 14 januari 2003 20:19 schreef CL1 het volgende:[..]
Dus jij vind het tegenwoordig lekker? Of vind je dat je vriendin dat moet "leren".
En ik ben ook nog wel benieuwd naar wat menesen er geil aan vinden om iemand in het gezicht te spuiten danwel dat te ontvangen. is het bij de man een soort overmacht "dit kan ik bij jou doen" die erachter zit, en bij vrouwen dat ze het lekker vinden om (licht) gedomineerd te worden??
quote:Ja denk je er dan wel ver genoeg over na. zelfs over kleuren kun je nog wel wat zeggen waarom je ze mooi vind, ook vaak door associaties die je legt.
Op dinsdag 14 januari 2003 20:24 schreef Latency het volgende:[..]
Nah, dat heeft voor mij althans, niets met dominatie te maken... Ik weet niet waarom, maar t is gewoon geil om te doen... 't is voor mij net als met kleuren, ie. ik vind rood een mooie kleur, en facials geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |