Tegen AZ werden we redelijk overklast. Vandaag is tegen een gruwelijk slechte voetbalclub en de dissonanten de torren van Frank de Boer waren. Extreem mad.quote:Op zondag 11 december 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door die nederlaag?
Ik eigenlijk totaal niet, als ze zo matig spelen verdien je ook niks.
Het zat er al een tijdje aan te komen, ik dacht dat het pas tegen PSV zou gebeuren maar nu speelden ze al matig. Ziyech die alleen de momenten uitkiest, Klaassen die pure aids is aan de bal, de vleugelspelers die Down hebben. En een Dolberg die ook opeens in een mindere vorm is en dan krijg je dit.quote:Op zondag 11 december 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen AZ werden we redelijk overklast. Vandaag is tegen een gruwelijk slechte voetbalclub en de dissonanten de torren van Frank de Boer waren. Extreem mad.
De bal kwam überhaupt niet bij Dolberg, maar ik ben denk ik het meest boos over het ontbreken van Van de Beek in plaats van die walgelijke schandvlek Klaassen.quote:Op zondag 11 december 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zat er al een tijdje aan te komen, ik dacht dat het pas tegen PSV zou gebeuren maar nu speelden ze al matig. Ziyech die alleen de momenten uitkiest, Klaassen die pure aids is aan de bal, de vleugelspelers die Down hebben. En een Dolberg die ook opeens in een mindere vorm is en dan krijg je dit.
Pas als we van Klaassen af zijn kunnen we het veldspel echt gaan verbeteren. Maar die blijft toch gewoon altijd staan, die status heeft hij nu eenmaalquote:Op zondag 11 december 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bal kwam überhaupt niet bij Dolberg, maar ik ben denk ik het meest boos over het ontbreken van Van de Beek in plaats van die walgelijke schandvlek Klaassen.
Ik denk dat zijn aanwezigheid dodelijk is geweest vandaag. Er viel al een creatieve speler door het midden weg in de persoon van Sinkgraven en dan heb je alleen een absurd matige Ziyech de laatste tijd. Echt, laten we hopen dat een club met doppen in de ogen voor Klaassen komt. Dan ga ik buiten duizend rondjes in mijn wijk rennen. Dan ben ik zo blij.quote:Op zondag 11 december 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas als we van Klaassen af zijn kunnen we het veldspel echt gaan verbeteren. Maar die blijft toch gewoon altijd staan, die status heeft hij nu eenmaal
Zal pas in de zomer zijn, als hij daarna nog een seizoen blijft word ik gek. Zo'n Donny, Nouri en Frenkie de Jong hebben zoveel meer talent dan die balletjesafwachterquote:Op zondag 11 december 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn aanwezigheid dodelijk is geweest vandaag. Er viel al een creatieve speler door het midden weg in de persoon van Sinkgraven en dan heb je alleen een absurd matige Ziyech de laatste tijd. Echt, laten we hopen dat een club met doppen in de ogen voor Klaassen komt. Dan ga ik buiten duizend rondjes in mijn wijk rennen. Dan ben ik zo blij.
Balletjesafwachter? Hij bleef constant in de dekking staan en wilde gewoon geen aanspeelpunt voor Schøne, Veltman en Sanchez zijn. Dan ben je gewoon geen middenvelder. Dan heb je geen functie in het veld. Dan heb je werkelijk niets te zoeken op een voetbalveld. Net zoals het voor Feyenoord en PSV werkt met Dirk Kuyt en Luuk de Jong. Feyenoord speelt vandaag een schitterend duel door jawel Dirk Kuyt op de bank te zetten. Het is wel iets wat Feyenoord zich kan veroorloven, maar PSV momenteel niet echt omdat ze weinig beter hebben.quote:Op zondag 11 december 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal pas in de zomer zijn, als hij daarna nog een seizoen blijft word ik gek. Zo'n Donny, Nouri en Frenkie de Jong hebben zoveel meer talent dan die balletjesafwachter
Ja hij wacht vooral voorin tot hij een rebound erin kan schieten of daar een keertje diep gaan. Met de opbouw doet hij zelden mee en voetballend is het heel erg pover. En toch heb ik hem dat ooit beter zien doen, maar misschien steeg hij toen boven zichzelf uit.quote:Op zondag 11 december 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Balletjesafwachter? Hij bleef constant in de dekking staan en wilde gewoon geen aanspeelpunt voor Schøne, Veltman en Sanchez zijn. Dan ben je gewoon geen middenvelder. Dan heb je geen functie in het veld. Dan heb je werkelijk niets te zoeken op een voetbalveld. Net zoals het voor Feyenoord en PSV werkt met Dirk Kuyt en Luuk de Jong. Feyenoord speelt vandaag een schitterend duel door jawel Dirk Kuyt op de bank te zetten. Het is wel iets wat Feyenoord zich kan veroorloven, maar PSV momenteel niet echt omdat ze weinig beter hebben.
wat wil je hij stuurde dick pics naar zo'n 15 jarig meisjequote:Op zondag 11 december 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaassen ook met zijn gescheld op medespelers trouwens
Echt heel idioot
Dat was een darter, waarde Mortaxx.quote:Op zondag 11 december 2016 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat wil je hij stuurde dick pics naar zo'n 15 jarig meisje
Oh dat verklaart een hoopquote:Op zondag 11 december 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was een darter, waarde Mortaxx.
Was vanmiddag in de nespresso winkel in de binnenstad, focking nice vriendquote:Op zondag 11 december 2016 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2016 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nespresso, what elsequote:Op zondag 11 december 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was vanmiddag in de nespresso winkel in de binnenstad, focking nice vriend
wat verkopen ze daarquote:Op zondag 11 december 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was vanmiddag in de nespresso winkel in de binnenstad, focking nice vriend
Volg jij veel van de Franse competitie?quote:Op zondag 11 december 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet PSG-Nice op.
Met Clement Turpingod.
Nee.quote:Op zondag 11 december 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volg jij veel van de Franse competitie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |