Misschien even op Buzzfeed wat leuks zoekenquote:Op zondag 11 december 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet nog een boek voor vliegreis (hopelijK) over 2 weken
Tijdens een vlucht bangkok - Kuala Lumpur heb ik me ooit verkeken op simpele boeken.quote:
Marvel is een heel links bedrijf.quote:Op zondag 11 december 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen heb ik een uur zo'n marvel film moeten kijken met de beentjes omhoog.
Marvelantigod.
En toen werd de film nog onderbroken omdat malaysian airlines er even een allahu akhbar door de speaker gooide.quote:Op zondag 11 december 2016 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marvel is een heel links bedrijf.
Lees jij veel boeken Mikey?quote:Op zondag 11 december 2016 03:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marvel is een heel links bedrijf.
Vroeger in mijn jeugd wel, tegenwoordig alleen op vakantie of in de trein.quote:
van wiequote:Op zondag 11 december 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tijdens een vlucht bangkok - Kuala Lumpur heb ik me ooit verkeken op simpele boeken.
Toen las ik een voetbal biografie in een halve vlucht uit.
Marvel films zijn echt pure kankerquote:Op zondag 11 december 2016 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen heb ik een uur zo'n marvel film moeten kijken met de beentjes omhoog.
Marvelantigod.
Moet nu een boek waar je toch wel een uurtje of 4-5 kan uvllen van 10 uur vluchtquote:
Je moet ene keer Watchmen kijken dat is een betere superhelden film.quote:Op zondag 11 december 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marvel films zijn echt pure kanker
Wat voor?quote:Op zondag 11 december 2016 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger in mijn jeugd wel, tegenwoordig alleen op vakantie of in de trein.
gewoon dom vermaakquote:Op zondag 11 december 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marvel films zijn echt pure kanker
quote:Op zondag 11 december 2016 03:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon dom vermaak
Beter dan zo'n tekenfilm over wat leeuwen ofzo
Weet niet hoe snel jij leestquote:Op zondag 11 december 2016 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet nu een boek waar je toch wel een uurtje of 4-5 kan uvllen van 10 uur vlucht
Inso leest echt bizar snel jaquote:
Vroeger zware dingen als Harry Mullisch gelezen,quote:
Ik moet niks.quote:Op zondag 11 december 2016 03:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet ene keer Watchmen kijken dat is een betere superhelden film.
The Lion King is 100x beter dan welke superheldenfilm dan ook.quote:Op zondag 11 december 2016 03:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon dom vermaak
Beter dan zo'n tekenfilm over wat leeuwen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |