Geen geoznd mens post daar voor zn plezier.quote:Op zondag 11 december 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik had jou trouwwens niet in NWS verwacht JR
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 11 december 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Of denk je dat VS beter af was met een beleid niet gericht op economische groei.
Dat insinueer je met het continu bashen van het enige bewezen economische systeem in de wereld.quote:
Dus die mensen zijn zo geworden door die druk,quote:Op zondag 11 december 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het doofpotten van het kindermisbruik is gewoon direct terug te leiden op de extreme druk op het celibaat in de katholieke kerk. Niet meer niet minder.
Echt te vaak triest kankerforum ja, heeft wel veel potentie als mensen niet als FB'ers zouden reagerenquote:Op zondag 11 december 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen geoznd mens post daar voor zn plezier.
Sowieso van beide kanten de meest trieste mensen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt te vaak triest kankerforum ja, heeft wel veel potentie als mensen niet als FB'ers zouden reageren
Ja.quote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus die mensen zijn zo geworden door die druk,
ernstig.
Dit klopt. Ik ben al langzaam aan het afstervenquote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef vincenzo78 het volgende:
Celibaat gaat tegen de menselijke natuur in.
quote:Op zondag 11 december 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso van beide kanten de meest trieste mensen.
Of mensen die vluchtelingenZwarte Piet tot in de treurnis moeten beschermen of bashen.
Klopt. En elke scheet die Sylvana SImons laat meteen een topic om d'r nog maar eens wat aandacht te gevenquote:Op zondag 11 december 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso van beide kanten de meest trieste mensen.
Of mensen die vluchtelingen tot in de treurnis moeten beschermen of bashen.
helemaal afschaffen ?quote:Op zondag 11 december 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
De katholieke kerk zou dan ook op korte termijn het celibaat losser moeten maken.
Waar iedereen (ook de mensen die daar zo over klagen) gewoon lekker op reagerenquote:Op zondag 11 december 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. En elke scheet die Sylvana SImons laat meteen een topic om d'r nog maar eens wat aandacht te geven
Ik bash niks, jij propageert zo'n zelfredzaamheid samenleving waarbij economische groei het enige doel is en alsof dat alle problemen in de wereld zal verhelpen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat insinueer je met het continu bashen van het enige bewezen economische systeem in de wereld.
Hoezo niet?quote:Op zondag 11 december 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik had jou trouwwens niet in NWS verwacht JR
Dacht dat je dat allemaal onzin vondquote:
Waar mensen op vrijwillige basis op hun eigen meest geschikte manier die problemen kunnen aanpakkenquote:Op zondag 11 december 2016 02:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik bash niks, jij propageert zo'n zelfredzaamheid samenleving waarbij economische groei het enige doel is en alsof dat alle problemen in de wereld zal verhelpen.
Dit klopt wel.quote:Op zondag 11 december 2016 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sylvana hype is mede mogelijk gemaakt door DWDD
Zonder DWDD was Sylvana Simons gewoon nog die ex vj van vroeger waar niemand nooit meer aan dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |