Inso wil altijd graag zijn wereldbeeld aan andere mensen opdringen. Hij zal dit uiteraard ontkennen.quote:
Daarom ben ik pro homohuwelijk natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inso wil altijd graag zijn wereldbeeld aan andere mensen opdringen. Hij zal dit uiteraard ontkennen.
Ik heb geen atheïsten clubje. En ik heb mijn mening op basis van verschillende dingen inderdaad, niet zodat ik maar in een bepaald hokje pas. Ik probeer zelf een keuze te maken.quote:Op zondag 11 december 2016 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
In elk geval wel consistent.
Niet zoals jij en je atheïsten-clubje constant een dubbele moraal hanterend naar hoe het voor jou het beste uitkomt.
Ook jij hanteert een dubbele moraal boven principes.quote:Op zondag 11 december 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pedoseksualiteit is aangeboren en kan je niet afleren. En er zijn genoeg pedo's die niks doen omdat ze weten dat het moreel gezien fout is. Maar we hebben nu eenmaal een beschermdrang tegen kinderen en die zijn seksueel nog niet ontwikkeld genoeg om die keuzes te maken, dus dat is fout ja.
Twee volwassen mensen die van elkaar houden en met elkaar willen leven, moet toch kunnen ongeacht geslacht?
Nou, pedoseksualiteit heeft op de langere termijn mogelijke seksuele en geestelijke schade voor het slachtoffer.quote:
Leg eens uit.quote:Op zondag 11 december 2016 01:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook jij hanteert een dubbele moraal boven principes.
Maar de kern is hetzelfde.quote:Op zondag 11 december 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, pedoseksualiteit heeft op de langere termijn mogelijke seksuele en geestelijke schade voor het slachtoffer.
Welke negatieve gevolgen heeft homoseksualiteit volgens jou?
Nee hoor, jij noemt het `wat schadelijker' waarmee je impliceert dat je homoseksualiteit ook schadelijk vind.quote:
De kern van heteroseksualiteit en pedoseksualiteit is ook hetzelfde.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 11 december 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, jij noemt het `wat schadelijker' waarmee je impliceert dat je homoseksualiteit ook schadelijk vind.
Daarom zeg ik: Wat zijn de schadelijke gevolgen?quote:Op zondag 11 december 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Alleen lang niet op de schaal van pedofilie.
Medisch gezien in het westen hun aids problematiek?quote:Op zondag 11 december 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Daarom zeg ik: Wat zijn de schadelijke gevolgen?
Dan is Inso zijn relatie ook schadelijk.quote:Op zondag 11 december 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan even het voortplantings-argument daargelaten want je zult er vast nog wel meer weten
Mag ik hier iets over zeggen?quote:Op zondag 11 december 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan even het voortplantings-argument daargelaten want je zult er vast nog wel meer weten
Dat komt omdat ze de verboden condoom niet gebruiken. Juist heerlijk christelijk.quote:Op zondag 11 december 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Medisch gezien in het westen hun aids problematiek?
Zolang je me niet persoonlijk ongefundeerd gaat aanvallen mag je alles zeggenquote:
Basis van alle leven komt voor uit man en vrouw, daarom is die verbintenis heilig.quote:
Mannen zouden sowieso geen seks moeten hebben.quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze de verboden condoom niet gebruiken. Juist heerlijk christelijk.
Dat was 30 jaar geleden meer een issue jaquote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is die enorme aids epidemie geloof ik nu wel fors minder.
Is weer aan het groeien man. In West-Europa ook. Niet alleen onder boelers.quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is die enorme aids epidemie geloof ik nu wel fors minder.
Dus is gewoon schadelijk geweest.quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was 30 jaar geleden meer een issue ja
In een achteraftopic word je vast weer beticht van het snijden in jezelf. Lekker hoorrrr!1!!!1!!quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je me niet persoonlijk ongefundeerd gaat aanvallen mag je alles zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |