Ik volg UFC al jaren en vroeger de K1. Neemt niet weg dat ik inderdaad geniet van een mocro die geklapt wordt.quote:Op zondag 11 december 2016 00:53 schreef Harvest89 het volgende:
TS interesseert zich totaal niet voor kickboksen.
Hij geniet gewoon van een falende Marokkaan.
Kickboksen is sowieso voor homo's, UFC is leuker.
Falende marokkanen is altijd leuk om te zienquote:Op zondag 11 december 2016 00:53 schreef Harvest89 het volgende:
TS interesseert zich totaal niet voor kickboksen.
Hij geniet gewoon van een falende Marokkaan.
Kickboksen is sowieso voor homo's, UFC is leuker.
Mij gaat het er niet om dat het een Mocro is, maar gewoon een slecht mens.quote:Op zondag 11 december 2016 00:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik volg UFC al jaren en vroeger de K1. Neemt niet weg dat ik inderdaad geniet van een mocro die geklapt wordt.
Was nog een ronde voor ookquote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Fatoeman het volgende:
Oke![]()
Vond het opzich wel jammer. Kijk je er naar uit. Is het maar 1 minuut en 7 seconden
Logisch toch? Badr Hari is alleen nog maar een naam.quote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Fatoeman het volgende:
Oke![]()
Vond het opzich wel jammer. Kijk je er naar uit. Is het maar 1 minuut en 7 seconden
Is ook zo. Was niet heel sterk en aggressief. Geen hoofdenstampen en ko's e.d.quote:Op zondag 11 december 2016 01:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Logisch toch? Badr Hari is alleen nog maar een naam.
Net seksquote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Fatoeman het volgende:
Oke![]()
quote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een pussy is die Badr, hij had makkelijk door kunnen vechten. Echte vechtersbazen geven niet zo makkelijk op en gaan gewoon door. Neem een voorbeeld aan Rich Franklin die ondanks een gebroken arm Chuck Liddell nog KO sloeg in de UFC.
Blijkt maar weer dat Badr alleen is opgewassen tegen dronkenlui buiten de ring.
Gewoon blijven doorgaan, deed Franklin ook:quote:Op zondag 11 december 2016 01:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]Hoe wil je door vechten met 1 arm?
Ik weet niet veel over Badr.quote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mij gaat het er niet om dat het een Mocro is, maar gewoon een slecht mens.
Dit soort grappen wordt ook niet door iedereen gewaardeerdquote:Op zondag 11 december 2016 01:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik weet niet veel over Badr.
Maar bedoel je die klappen die hij gaf aan mensen buiten de ring?
Badr weet het best, geloof me, ook hij voelt dat.quote:Op zondag 11 december 2016 01:05 schreef Fatoeman het volgende:
Maar echt raar. Niemand wist waar die zijn arm brak. Zelf wist Badr het ook geeneens
Mja, je zou zeggen die laatste knie óf een moment daarna, maar toen raakte Rico hem niet meer. Als het ervoor was, dan zou je Badr waarschijnlijk wel gehoord hebben toen hij Rico's knie opving met zijn elleboog.quote:Op zondag 11 december 2016 01:20 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Badr weet het best, geloof me, ook hij voelt dat.
Maar toegeven dat het door een trap van Rico kwam is nog pijnlijker dan de breuk zelf...
Toch zie jij bij verdomd veel gevechten totaal geen emotie op het moment zelf. Pas wanneer ze later een onverwachte beweging maken hebben ze zoiets van, verdomme, dat klopt niet.quote:Op zondag 11 december 2016 01:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, je zou zeggen die laatste knie óf een moment daarna, maar toen raakte Rico hem niet meer. Als het ervoor was, dan zou je Badr waarschijnlijk wel gehoord hebben toen hij Rico's knie opving met zijn elleboog.
Ja oké da's wel waar, maar ik denk dat je een knie van een zwaargewicht tegen een gebroken arm wel zou merkenquote:Op zondag 11 december 2016 01:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Toch zie jij bij verdomd veel gevechten totaal geen emotie op het moment zelf. Pas wanneer ze later een onverwachte beweging maken hebben ze zoiets van, verdomme, dat klopt niet.
Da's dan ook wel weer zoquote:Op zondag 11 december 2016 01:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja oké da's wel waar, maar ik denk dat je een knie van een zwaargewicht tegen een gebroken arm wel zou merken
Ja, daarom denk ik dus dat het die knie was die z'n arm brakquote:Op zondag 11 december 2016 01:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Da's dan ook wel weer zo
Verdomme, moet er niet aan denken hoe je poot moet aanvoelen als hij al gebroken is en er komt ineens een kilo of 30 met een rotgang doorheen zetten.
Je ziet tijdens een close-up dat zijn arm uit de kom is.quote:Op zondag 11 december 2016 01:05 schreef Fatoeman het volgende:
Maar echt raar. Niemand wist waar die zijn arm brak. Zelf wist Badr het ook geeneens
Gemist. Maar het brak toch bij zijn elleboog?quote:Op zondag 11 december 2016 01:37 schreef p078 het volgende:
Je ziet toch
[..]
Je ziet tijdens een close-up dat zijn arm uit de kom is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |