Je bent hoop ik onder invloedquote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
Heeft je vrouw haar snor weer te lang laten staan? Kietelt zo erg he, als ze daar beneden bezig is.![]()
Ik vind je ondertitel treffend bij dit topic.quote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef hugecooll het volgende:
Het gaat hier over het gevecht he, niet over hoe kut je Marokkanen wel of niet vindt
Wat heeft die bel gedaan om een knietje van Rico te verdienen?quote:Op zondag 11 december 2016 01:04 schreef p078 het volgende:
Rico heeft wel even naar de bel een knie nagegeven.
Jij bent echt een zielige teringkneus.quote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef PSVCL het volgende:
Rico come here! na de match was wel een afgang voor Rico.
Zelfs met een gebroken arm is Badr de baas over Rico.
Maar we zullen het komend jaar wel zien wie de sterkste is.
Topic blijft wel leven
Pussy gespot die zelf niet durft.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Echt een genot om een mocro zo in elkaar geklapt te zien worden.
Opgeven omdat hij een beetje au heeft aan zijn armpje, vantevoren roepen dat hij Rico zou slopen.quote:
Ga nog harder jankenquote:Op zondag 11 december 2016 08:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Opgeven omdat hij een beetje au heeft aan zijn armpje, vantevoren roepen dat hij Rico zou slopen.
Maar voor jou blijft hij een winnaar? Hij heeft gewoon verloren
Opvoeding? Het kunnen ook gewoon ervaringen zijn uit het dagelijkse leven.quote:Op zondag 11 december 2016 08:19 schreef Crip het volgende:
Trouwens echt kansloos weer dat gejank over Nederlanders dit en Marokkanen dat terwijl dit op een match ging.
Wat een opvoeding zullen jullie gehad hebben joh.
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 11 december 2016 08:19 schreef Crip het volgende:
Trouwens echt kansloos weer dat gejank over Nederlanders dit en Marokkanen dat terwijl dit over een match ging.
Wat een opvoeding zullen jullie gehad hebben joh.
Daar gaat het al mis bij jouquote:Op zondag 11 december 2016 08:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Opvoeding? Het kunnen ook gewoon ervaringen zijn uit het dagelijkse leven.
Dat mag.quote:Op zondag 11 december 2016 08:22 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens.
Echter ik ben team Rico
Rico heeft woord gehoudenquote:Op zondag 11 december 2016 08:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Janken? Waarom zou ik? Rico heeft mondjes gesnoerd.
Er komt wel een rematchquote:Op zondag 11 december 2016 08:25 schreef Crip het volgende:
I didn't want to lose like this and Rico didn't want to win like this.
Was echt anticlimax, zou zelfde gereageerd hebben als Badr op die manier had gewonnen. Beetje zo'n ''oops perongeluk'' manier van winnen.quote:Op zondag 11 december 2016 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het was eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht heul spannend.
quote:Op zondag 11 december 2016 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het was eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht heul spannend.
Het is niet erg als mensen een andere mening dan jij hebben, in de volwassen wereld gaan we gewoon als gelijkwaardig mens met elkaar om en is het niet normaal om verzuurd te zijn op basis van afkomst, geloof of andere (niet haatvolle) meningen van andere individuen.quote:
Ditquote:Op zondag 11 december 2016 08:34 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Het was Rico vs Badr en niet NL tegen Marokko.
Fijn als je dat thuis geleerd hebt, maar als in de grote boze mensenwereld regelmatig het tegendeel wordt bewezen, dan til je niet zo zwaar meer aan je opvoeding.quote:Op zondag 11 december 2016 08:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is niet erg als mensen een andere mening dan jij hebben, in de volwassen wereld gaan we gewoon als gelijkwaardig mens met elkaar om en is het niet normaal om verzuurd te zijn op basis van afkomst, geloof of andere (niet haatvolle) meningen van andere individuen.
Dat hoor je normaal thuis te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |