SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik kijk naar je link, zou ik kiezen voor deze schoenen. Die passen goed bij formeel.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:15 schreef Spinalcrack het volgende:
of zal ik gaan voor de zwart/donkergrijze jeans die ik heb en in plaats van een pantalon te kopen; nette veterschoenen halen van circa 50 euro ? En welke zouden dan geschikt zijn bij de jeans met colbert en overhemd ?http://www.vanharen.nl/NL(...)e-heren-schoenen.cat
Daar is geen maat 42 vanquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Als ik kijk naar je link, zou ik kiezen voor deze schoenen. Die passen goed bij formeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke schoenen uit de shop van VanHaren maat 42 zou jij adviseren ? graag niet heel veel duurder dan ¤50 tot ¤60![]()
![]()
Met een spijkerbroek zou ik voor zwarte sneakers gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:03 schreef Spinalcrack het volgende:
Ik vind de black denim jeans en de colbert met overhemd uit post #12 wel bij elkaar passen, maar wat voor schoenen adviseren jullie daarbij ? ik wil er hooguit dus maximaal 60 euro aan uitgeven. alvast bedankt voor jullie hulp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft geld en waarschijnlijk wel een geefbaar chickiequote:Op zaterdag 10 december 2016 18:58 schreef Fer het volgende:
Ach Robert Doornbos flikt het ook altijd op tv.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |