abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167227763
Ik dacht dat ik droomde dat ik aan het plassen was, maar toen bleek dat ik gewoon wakker was. Bizar - en alles is nat. :-)
pi_167227764
:')
  zaterdag 10 december 2016 @ 05:38:23 #3
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_167227769
Teveel gezopen dus. Onterechte klacht.
pi_167227861
Hoe heeft dat in hemelsnaam, omdat ik godsnaam niet wil gebruiken, Gods' naam, de naam van de almachtige pottenbakker die in de hemelen zijt, hoe heeft dit in hemelsnaam kunnen gebeuren? Ben jij nog niet zindelijk of zo? Hè? Draag jij normalerwijs een luiertje maar ben jij die heden nacht, hoewel, de nacht is al voorbij, afgelopen nacht vergeten om je bolle reet te binden? Hè? Geef antwoord dan, lamstraal, straal lam, bezopen, een straal pis, pisstraal, pisboog, handboog, ik schiet je dood.. Als je stevig gedronken hebt, laten wij stellen een neutje of vijfendertig, dan maakt je lever je automatisch wakker des nachts, zo van, hééé, ga eens pissen gozer, mokkel, ga eens pissen, piesen, zeiken, sassen, wateren, et cetera, je lever maakt je wakker omdat het de afvalstoffen, in geval van alcohol beter gesteld gifstoffen, maar wat is het verschil, dat je moet PISSEN LUL.. PIS UIT JE LUL.. UIT JE TOLLIE PISSEN, OF UIT JE PANG PANG, PANG PANG, afijn, u begrijpt.. Als je moet, dan moet je.. En daar valt niet over te twisten..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2016 07:09:23 ]
pi_167227871
Haha lol xD
pi_167227878
Goed topic weer vogeltjesdans
pi_167228011
Haha!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_167228029
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 07:08 schreef Befbekje het volgende:
Hoe heeft dat in hemelsnaam, omdat ik godsnaam niet wil gebruiken, Gods' naam, de naam van de almachtige pottenbakker die in de hemelen zijt, hoe heeft dit in hemelsnaam kunnen gebeuren? Ben jij nog niet zindelijk of zo? Hè? Draag jij normalerwijs een luiertje maar ben jij die heden nacht, hoewel, de nacht is al voorbij, afgelopen nacht vergeten om je bolle reet te binden? Hè? Geef antwoord dan, lamstraal, straal lam, bezopen, een straal pis, pisstraal, pisboog, handboog, ik schiet je dood.. Als je stevig gedronken hebt, laten wij stellen een neutje of vijfendertig, dan maakt je lever je automatisch wakker des nachts, zo van, hééé, ga eens pissen gozer, mokkel, ga eens pissen, piesen, zeiken, sassen, wateren, et cetera, je lever maakt je wakker omdat het de afvalstoffen, in geval van alcohol beter gesteld gifstoffen, maar wat is het verschil, dat je moet PISSEN LUL.. PIS UIT JE LUL.. UIT JE TOLLIE PISSEN, OF UIT JE PANG PANG, PANG PANG, afijn, u begrijpt.. Als je moet, dan moet je.. En daar valt niet over te twisten..
tl;ng - moes nodig pisse
pi_167228060
Aids topic
pi_167228552
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 08:11 schreef Pap89 het volgende:
Aids topic
Is één woord, lul..
pi_167228890
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 07:08 schreef Befbekje het volgende:
Volgens mij ben jij al veel te lang niet geneukt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_167228917
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij al veel te lang niet geneukt.
Oké Hans, bedankt..
pi_167229551
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:13 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Oké Hans, bedankt..
Het is FIJN HARRIE, BEDANKT!

Gr gr Harrie van de sunweb
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 10 december 2016 @ 11:13:49 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_167229743
Daarom moet je je pik in een knoop doen voordat je gaat slapen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_167230182
Lekker voor je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')