abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167215916
Hallo,

Wij willen dit weekend naar dusseldorf. Wij hebben geen milieusticker. Waar Kunnen wij het beste parkeren?
pi_167215948
In ieder geval niet op de busbaan. Dan kan fout aflopen.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 9 december 2016 @ 18:01:36 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_167216562
Gewoon in een parkeergarage in de stad, wordt niet echt naar gekeken die stickers.
pi_167216722
Kan je op zondag ook stickers kopen bij de grotere tank stations?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 december 2016 @ 18:17:16 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_167216826
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 18:11 schreef Hilde.1 het volgende:
Kan je op zondag ook stickers kopen bij de grotere tank stations?
In Duitsland kun je de Umweltplakette kopen bij onder andere TÜV-kantoren en tankstations, maar dan moet dit wel een tankstation zijn met een eigen garage/werkplaats die de bevoegdheid heeft om een uitlaatgastest uit te voeren.

Aldus de ANWB

Je kunt hem ook in een ANWB-winkel kopen. Alleen betaal je daar geloof ik 15 euro terwijl het ding in Duitsland (bijvoorbeeld bij een Dekra) 5 euro kost.

Ik weet niet of je op zondag terecht kunt bij tankstations voor de sticker, omdat de garage die erbij hoort dan weleens dicht kan zijn.

Edit: ANWB vraagt ¤ 13,95 maar dan moet je nog wel 3 dagen wachten tot je hem thuisgestuurd krijgt. Dat red je dus niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_167220294
Voor een keertje kun je ook besluiten om het risico op de koop toe te nemen. De pakkans is niet erg hoog en de boete vrij laag, ik meen iets in de orde van ¤ 25.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2016 20:38:48 ]
pi_167222392
Je kan het beste op je dak parkeren. Die controleurs zijn dan veel te lui om hun kop mee te draaien. ^O^
pi_167227362
Is er koopzondag dan?
pi_167228111
je kan de umwelpt plakette op veel plaatsen kopen. niet persé de TUV . ik denk dat het makkelijkste is effe googlen op ATU, een auto handel.

Maar als je naar de kerstmarkt gaat, ik zou ergens parkeren bij een station aan de rand van de stad bij een treinstation, treinen in Duitsland rijden 24 uur. Het is zonder meer hukkie mukkie druk
.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 december 2016 @ 09:04:14 #10
13151 crew  Rewimo
pi_167228289
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:38 schreef k_man het volgende:
Voor een keertje kun je ook besluiten om het risico op de koop toe te nemen. De pakkans is niet erg hoog en de boete vrij laag, ik meen iets in de orde van ¤ 25.
De boete is 80 euro tegenwoordig.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_167229642
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 09:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

De boete is 80 euro tegenwoordig.
Oh, da's flink verhoogd dan. :o Gelukkig heb ik gewoon een sticker. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 december 2016 @ 11:37:10 #12
13151 crew  Rewimo
pi_167230089
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 december 2016 11:07 schreef k_man het volgende:

Oh, da's flink verhoogd dan. :o Gelukkig heb ik gewoon een sticker. :)
Groot gelijk :)

Als je toch een keer in DLD bent kun je de sticker voor 5 euro halen bij een Dekra of ATU, kwestie van kentekenbewijs laten zien. Zo gepiept. Verlopen doen ze niet want ze zijn aan je kenteken gekoppeld.
pi_167234731
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 08:27 schreef Roger_ het volgende:
je kan de umwelpt plakette op veel plaatsen kopen. niet persé de TUV . ik denk dat het makkelijkste is effe googlen op ATU, een auto handel.

Maar als je naar de kerstmarkt gaat, ik zou ergens parkeren bij een station aan de rand van de stad bij een treinstation, treinen in Duitsland rijden 24 uur. Het is zonder meer hukkie mukkie druk
.
Prima p+r's daar inderdaad en voor auto's is de toegang naar het centrum echt een vreselijke flessenhals
pi_167234754
Ik heb nooit een boete gehad, wel eens per ongeluk een verkeerde zone ingereden. Mijn auto heeft wel een sticker, maar die is oranje (dieseltje uit 2005)

als je geen haast hebt kun je bij de gemeente Keulen zo'n sticker bestellen, voor 5 eur heb je die in de bus. Hoef je ook niet langs een Dekra ding of whatever (of te zoeken)

https://www.stadt-koeln.d(...)ion-emission-sticker

Je kan 'm ook bij ANWB of een andere NL site bestellen, maar dan betaal je minstens het dubbele.

Los van het nut van dat ding: Parkeer lekker buiten de stad en pak het OV. Goedkoper en sneller dan in de drukke stad zoeken naar een veel te dure parkeerplek.

Je kan bv gratis parkeren bij P+R Haus Meer (die ligt redelijk gunstig vanaf NL) en met de Stadtbahn de stad in. Kost je 2,60 per persoon (of 9.80 voor 4 man)

Dan sta je zo in het centrum. Ik gok dat je, met de kerstmarkten enz, tijden kwijt bent om er a. te komen en b. een vrije plek te vinden.
pi_167289636
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:24 schreef Hilde.1 het volgende:
Hallo,

Wij willen dit weekend naar dusseldorf. Wij hebben geen milieusticker. Waar Kunnen wij het beste parkeren?
Wat heb je uiteindelijk gedaan? :)
pi_167290927
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 21:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat heb je uiteindelijk gedaan? :)
zo gaat dit niet op internet, je meld je aan op een forum, stelt daar een vraag die je ook via google had kunnen vinden, je laat iedereen daar op antwoorden. En dan , ja vlak voor dat de normale mens "bedankt"bedankt zegt, dan haak je af.
pi_167290999
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 22:32 schreef Roger_ het volgende:

[..]

zo gaat dit niet op internet, je meld je aan op een forum, stelt daar een vraag die je ook via google had kunnen vinden, je laat iedereen daar op antwoorden. En dan , ja vlak voor dat de normale mens "bedankt"bedankt zegt, dan haak je af.
Als ik naar het laatste bezoek van TS kijk dan is dit vooroordeel wel weer bevestigd. ;(
pi_167335127
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 15:49 schreef DJSmiley het volgende:
.....
Je kan bv gratis parkeren bij P+R Haus Meer (die ligt redelijk gunstig vanaf NL) en met de Stadtbahn de stad in. Kost je 2,60 per persoon (of 9.80 voor 4 man)

Dan sta je zo in het centrum. Ik gok dat je, met de kerstmarkten enz, tijden kwijt bent om er a. te komen en b. een vrije plek te vinden.
Ik las mee en zeg bij deze bedankt voor de tip! Even op Google Maps gekeken en dit zie ik wel zitten.
Opzouten met die #hashtags
pi_167375311
De kans dat je gepakt wordt is zeer klein. Zelf paar dagen terug in het centrum van Düsseldorf geparkeerd, geen problemen gehad met drukte. Parkeergarages genoeg.
pi_167905781
Wij zijn naar valkenburg gegaan :) wij vertrouwden het niet
pi_167905801
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 22:34 schreef MCH het volgende:

[..]

Als ik naar het laatste bezoek van TS kijk dan is dit vooroordeel wel weer bevestigd. ;(
Of toch niet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')