27....quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
27
Zou niet kunnen hoor zorgen voor kinderen waar ik geen bloedband mee heb
ben in de bloei van m'n levenquote:Op vrijdag 9 december 2016 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
27....
Je lichaam is langzaam aan het aftakelen. Je verliest snelheid, je verliest kracht, maar niet je stijl. Dat blijft, bloeiend voor altijd, maar je ogen en je lach. Hebben niet meer die sprankeling van je fantastische verleden.
Als jij nog één berg beklimt, zou dat je laatste kunnen zijn
quote:
Zo'n heel leventje is maar gekkigheid ook.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mortaxx had zn leven niet anders kunnen dromen.
Het is zo zinvol als je het zelf maakt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Had je maar een zinvolle studie gedaan he mortie.
maar het is in de wereld wel leuk als je er voor beloond wordt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is zo zinvol als je het zelf maakt.
Ach wel meer kans op beloning in het eeuwigequote:Op vrijdag 9 december 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar het is in de wereld wel leuk als je er voor beloond wordt.
Op welke manier?quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach wel meer kans op beloning in het eeuwige
de kans dat een kameel door het oog van een naald kruipt is groterquote:
Tegenwoordig worden armen zuur en zijn ze op alles en iedereen boos.quote:Op vrijdag 9 december 2016 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de kans dat een kameel door het oog van een naald kruipt is groter
Maar dat sluit het inderdaad niet uit
al mijn zonden zijn al vergevenquote:Op vrijdag 9 december 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden armen zuur en zijn ze op alles en iedereen boos.
Ziet er niet best voor ze uit.
Vraag me af of hoe iemand niet depressief kan zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar dat hoort erbij tegenwoordig
Gewoon de leef pakkenquote:Op vrijdag 9 december 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af of hoe iemand niet depressief kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |