abonnement Unibet Coolblue
pi_172028444
Mja, leuk voorstel van May.
pi_172028461
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 15:53 schreef Lyrebird het volgende:
Zijn er hier KAAers met kinderen die in/nabij Londen wonen? Wat vinden jullie van het niveau van de lagere scholen?

Onze koters gaan nu niet naar de kinderopvang, maar mevrouw Lyrebird wil tzt weer gaan werken. Kinderopvang schijnt duur te zijn?
Ik woon daar. Hmm, private school, geen public school nemen. That's all. :)
pi_172034455
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:40 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik woon daar. Hmm, private school, geen public school nemen. That's all. :)
Praktisch probleem: als de helft van mijn salaris nodig is voor de huur van een huis, dan is er weinig over voor zo'n private school.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_172044506
quote:
15s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:39 schreef laforest het volgende:
Mja, leuk voorstel van May.
Maar zien wat het echt wordt. Ik blijf mooi passief in deze BS. Mijn werk kan ik in tig andere landen doen, dus als ze liever willen dat ik m'n belasting elders betaal moeten ze het vooral ingewikkeld blijven maken. ^O^
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  donderdag 29 juni 2017 @ 23:25:17 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172056796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 14:51 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Maar zien wat het echt wordt. Ik blijf mooi passief in deze BS. Mijn werk kan ik in tig andere landen doen, dus als ze liever willen dat ik m'n belasting elders betaal moeten ze het vooral ingewikkeld blijven maken. ^O^
Waarom afwachten? Brexit is een mooi verhaal tijdens interviews. ^O^
Resistance is futile.
pi_172057713
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom afwachten? Brexit is een mooi verhaal tijdens interviews. ^O^
:D

M'n huidige team en baan bevallen me nog wel en heb nog geen zin om de flat te verkopen. Plus Mrs. LintuxCx is op zich qua werk ook nog wel blij.

Maar in principe weinig wat ons hier nog écht vasthoudt ja.

Jij bent echt al aan het rondkijken elders?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 01:38:05 #211
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172058581
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:09 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

:D

M'n huidige team en baan bevallen me nog wel en heb nog geen zin om de flat te verkopen. Plus Mrs. LintuxCx is op zich qua werk ook nog wel blij.

Maar in principe weinig wat ons hier nog écht vasthoudt ja.

Jij bent echt al aan het rondkijken elders?
Ik ben in december al vertrokken! Betere baan, werken om te leven. Ik woon nu in NL, tegen het einde vh jaar huis kopen. En ik zit maandelijks in Zweden voor mijn werk. Leuke vent leren kennen hier. Mijn leven in Engeland.. zesje wegens minimaal 60 urige werkweek en weinig tijd voor leuke dingen. Nu in NL.. een dikke 9.

^O^
Resistance is futile.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 01:39:11 #212
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172058591
Ik zou je Zweden aanraden als je niet terug wil naar NL.
Resistance is futile.
pi_172060745
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 01:39 schreef Seven. het volgende:
Ik zou je Zweden aanraden als je niet terug wil naar NL.
Op zich lijkt Zweden me wel wat ja O+ maar daar zit mijn huidige werkgever niet. Uiteindelijke plan was wel terug naar NL op zich, het in het buitenland wonen ging me nooit echt om niet meer in NL willen zitten, meer omdat daar niet zo veel interessant werk te vinden is/was.

Heb je de Zweedse taal ook wat kunnen leren?

En ja, 60-urige werkweek, fuck dat. Gelijk heb je idd. ;(
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_172062512
Er zijn genoeg goede publieke scholen in Londen hoor. Gewoon kijken naar de Ofsted rankings en wat er in je buurt zit. Ik ken zelfs mensen die zijn verhuist om naar een betere school te kunnen gaan want het is wel een 'postcode lottery'.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 15:58:24 #215
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172070058
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 09:14 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Op zich lijkt Zweden me wel wat ja O+ maar daar zit mijn huidige werkgever niet. Uiteindelijke plan was wel terug naar NL op zich, het in het buitenland wonen ging me nooit echt om niet meer in NL willen zitten, meer omdat daar niet zo veel interessant werk te vinden is/was.

Heb je de Zweedse taal ook wat kunnen leren?

En ja, 60-urige werkweek, fuck dat. Gelijk heb je idd. ;(
Heel klein beetje. Hoi, doei, bedankt en door veel te luisteren begin ik nu woorden te herkennen na 3 weken onderdompeling.
Resistance is futile.
pi_172070120
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:31 schreef Monopoly_Man het volgende:
Er zijn genoeg goede publieke scholen in Londen hoor. Gewoon kijken naar de Ofsted rankings en wat er in je buurt zit. Ik ken zelfs mensen die zijn verhuist om naar een betere school te kunnen gaan want het is wel een 'postcode lottery'.
Ok, dat is een bruikbare tip.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_172102220
quote:
7s.gif Op donderdag 29 juni 2017 23:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom afwachten? Brexit is een mooi verhaal tijdens interviews. ^O^
Zo kun je het ook bekijken 😂

Ben toevallig sinds een maandje weer aan het solliciteren in Nederland. Ben benieuwd. Het lijkt me vreemd om terug te gaan na 8 jaar.
  zondag 2 juli 2017 @ 02:09:59 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172105629
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 23:16 schreef Enrica het volgende:

[..]

Zo kun je het ook bekijken 😂

Ben toevallig sinds een maandje weer aan het solliciteren in Nederland. Ben benieuwd. Het lijkt me vreemd om terug te gaan na 8 jaar.
Ik ben 10 jaar weggeweest. Het voelt als een warme deken voor mij.
Resistance is futile.
pi_172311372
quote:
7s.gif Op zondag 2 juli 2017 02:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben 10 jaar weggeweest. Het voelt als een warme deken voor mij.
Wat heb je zo aan Nederland gemist? :)
pi_172311436
Ik woon nu sinds een paar weken bij mijn vriend in Engeland. Heb vanuit hier nog voornamelijk gesolliciteerd in Nederland, maar ben nu toch mijn pijlen aan het richten op twee bedrijven in de buurt van Cambridge om aan de slag te gaan als developer.

Vergeleken met NL is de banenmarkt om te janken. Ik zoek naar een juniorfunctie maar er is niet veel te vinden.

Ik ben benieuwd wat de ontwikkelingen gaan doen, want ik vind heel die "fair deal" helemaal niet zo fair... Mocht ik deze maand hier een baan vinden, zou dat kunnen betekenen dat ik hier een toekomst opbouw en over een jaar of 5 waarschijnlijk wordt gedeporteerd als een soort tweederangsburger, omdat mijn werkvergunning dan is afgelopen. :|W

Ironisch genoeg zei ik een paar maanden geleden nog dat ze de Britten hard moesten laten bloeden i.v.m. hun onbetrouwbaarheid naar de EU. Nu zit ik er zelf. :') :D

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2017 09:18:37 ]
pi_172313193
quote:
2s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:16 schreef DevFreak het volgende:
Vergeleken met NL is de banenmarkt om te janken. Ik zoek naar een juniorfunctie maar er is niet veel te vinden.
Hmm, maf, ik zit juist hier omdat ik in .nl niks boeiends kan vinden. Maar misschien ook omdat ik geen junior meer ben dan.

quote:
Ik ben benieuwd wat de ontwikkelingen gaan doen, want ik vind heel die "fair deal" helemaal niet zo fair... Mocht ik deze maand hier een baan vinden, zou dat kunnen betekenen dat ik hier een toekomst opbouw en over een jaar of 5 waarschijnlijk wordt gedeporteerd als een soort tweederangsburger, omdat mijn werkvergunning dan is afgelopen. :|W

Ironisch genoeg zei ik een paar maanden geleden nog dat ze de Britten hard moesten laten bloeden i.v.m. hun onbetrouwbaarheid naar de EU. Nu zit ik er zelf. :') :D
Ja, fair of zelfs "generous" deal, laat me verdorie niet lachen zeg. :')

Diep in hun haatvolle hartjes weten de tories best dat de (werkende) EU immigranten netto meer geld opbrengen qua belasting dan ze kosten, die schoppen ze er echt niet zomaar uit. Ik ga dus ook echt niet actief bezig om dat te voorkomen. (En mocht het toch gebeuren, prima, betaal ik mijn belasting mooi in een minder seniel land.)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  maandag 10 juli 2017 @ 13:13:54 #222
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172316196
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:11 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Wat heb je zo aan Nederland gemist? :)
Ik heb Nederland zelf niet gemist eigenlijk. Mijn familie wel.

Maar nu ik terug ben, is het toch wel fijn om weer betaalde vakantie te hebben. Om betere werknemersbescherming te hebben. Om niet 60 uur minimaal te moeten werken. Om niet overal als een nummer behandeld te worden, dat de huisarts mij 13 jaar na mijn laatste afspraak uit de wachtkamer komt halen en overduidelijk blij is om me weer eens te zien. De supermarkten! En die zijn er alleen maar op vooruit gegaan, goedkoper en veel beter aanbod. Ik mis alleen wel eens een chutney. Politiek en media weer durven vertrouwen, dat is 50% van de beweegreden geweest om weg te gaan trouwens. Ik vind vrijwel alle media volstrekt onbetrouwbaar met hun valse voorwendselen en daarnaast ook véél grotere media invloed. In NL en UK denken we dat we problemen hebben met integratieproblematiek. Ga lekker een paar jaar in Brussel wonen, dan weet je waar men écht problemen heeft. In Engeland leidt dat tot Brexit. In Nederland toch een genuanceerder (maar ook verstoord) beeld, domweg omdat politiek en media hier genuanceerder zijn. Dan nog de huizen die hier (en in België ook, geloof het of niet) veel beter gebouwd zijn. En de tegenstelling tussen arm en rijk zijn in de UK veel groter.

Ik mis in Engeland wel de glooiing, het groene, de geschiedenis komt veel meer tot leven daar. Maar ik zou nooit teruggaan.
Resistance is futile.
  maandag 10 juli 2017 @ 13:19:08 #223
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172316291
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:55 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Hmm, maf, ik zit juist hier omdat ik in .nl niks boeiends kan vinden. Maar misschien ook omdat ik geen junior meer ben dan.

[..]

Ja, fair of zelfs "generous" deal, laat me verdorie niet lachen zeg. :')

Diep in hun haatvolle hartjes weten de tories best dat de (werkende) EU immigranten netto meer geld opbrengen qua belasting dan ze kosten, die schoppen ze er echt niet zomaar uit. Ik ga dus ook echt niet actief bezig om dat te voorkomen. (En mocht het toch gebeuren, prima, betaal ik mijn belasting mooi in een minder seniel land.)
Klopt, voor management en doorgroeimogelijkheden heb ik Engeland ook altijd interessant gevonden. Maar wel jarenlang aankutten in supervisor en juniorbaantjes die gewoon ronduit kut zijn, want geen inspraak maar wel voor alle resultaten opdraaien.

Ik heb de details niet meegekregen. Probleem is dat de tories straks met alle uitkeringstrekkers opgescheept zitten. Zij die bovengemiddeld verdienen hebben straks overal in de EU mogelijkheden (en ze hebben allemaal hun boeltje al eens eerder bij elkaar gepakt natuurlijk, niet zo'n grote stap om dit nog eens te doen).
Resistance is futile.
pi_174365140
Nou, dan misschien toch maar naturaliseren. :)

https://www.theguardian.c(...)l-citizenship-brexit

Ergens ben ik nog steeds meer voor niks doen en zien of ze me er idd uit zouden schoppen, maar een dubbel paspoort hebben is ook wel weer amusant. :')
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:48:06 #225
111528 Viajero
Who dares wins
pi_174579193
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 01:14 schreef LintuxCx het volgende:
Nou, dan misschien toch maar naturaliseren. :)

https://www.theguardian.c(...)l-citizenship-brexit

Ergens ben ik nog steeds meer voor niks doen en zien of ze me er idd uit zouden schoppen, maar een dubbel paspoort hebben is ook wel weer amusant. :')
Gezien de chaos in de Home Office ga ik voorlopig helemaal niets doen. Mochten ze me eruit willen gooien dan onderneem ik dan wel actie.

Wat een derde wereld land is het hier ook vaak qua organisatie, zeker de home office...
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_175121870
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 01:14 schreef LintuxCx het volgende:
Nou, dan misschien toch maar naturaliseren. :)

https://www.theguardian.c(...)l-citizenship-brexit

Ergens ben ik nog steeds meer voor niks doen en zien of ze me er idd uit zouden schoppen, maar een dubbel paspoort hebben is ook wel weer amusant. :')
Kijk uit dat je je NL staatsburgerschap dan niet kwijtraakt
pi_175123767
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:12 schreef bamibij het volgende:

[..]

Kijk uit dat je je NL staatsburgerschap dan niet kwijtraakt
lees het artikel even anders :D
Ja doei.
pi_177644381
Woon hier nu bijna 8 jaar maar ik weet niet of ik terug naar NL zou willen gaan.
pi_177644431
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:08 schreef DevilsCry het volgende:
Woon hier nu bijna 8 jaar maar ik weet niet of ik terug naar NL zou willen gaan.
Ik nu ook 8 jaar. En weet het vrij zeker dat ik nooit meer in NL woon.
pi_177644948
Al word ik wel depressief van huizen kopen in london
pi_177645025
Ja, is best duur daar.

Ik bezoek wel eens een vriend die in London woont en zelf wel eens daar gewerkt, maar zou daar zelf niet willen wonen.

Edit: Oh, en als ik m'n paspoort moet vernieuwen.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 17:59:45 #232
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_177645213
Ik ben een paar maanden terug na 7 jaar in Londen te hebben gewoond naar Los Angeles verhuisd. Je weet dat het slecht gesteld is met de huizenprijzen in Londen als zelfs LA goedkoop begint te lijken. :D
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_177645390
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik ben een paar maanden terug na 7 jaar in Londen te hebben gewoond naar Los Angeles verhuisd. Je weet dat het slecht gesteld is met de huizenprijzen in Londen als zelfs LA goedkoop begint te lijken. :D
En hoe bevalt het?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 18:43:15 #234
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_177645971
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

En hoe bevalt het?
Uitstekend! ^O^

Enige lastige is wel dat ik nu echt ver van huis woon en niet meer binnen een dag thuis kan zijn als er iets gebeurd, maar dat is het enige nadeel.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_177649388
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:43 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Uitstekend! ^O^

Enige lastige is wel dat ik nu echt ver van huis woon en niet meer binnen een dag thuis kan zijn als er iets gebeurd, maar dat is het enige nadeel.
Goed om te horen. Kom regelmatig in de VS, maar voor geen goud :+
  dinsdag 6 maart 2018 @ 22:07:10 #236
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_177651162
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Goed om te horen. Kom regelmatig in de VS, maar voor geen goud :+
Ik dacht die Brexit is niks, ik ga naar het land van Trump. :s) :'(
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_177652042
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:07 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ik dacht die Brexit is niks, ik ga naar het land van Trump. :s) :'(
:D
Ik ben gelukkig gezegend met een Brits paspoort. De VS kom ik sowieso niet permanent in
  zondag 10 juni 2018 @ 15:01:06 #238
478473 FGAbstract
Still woke
pi_179709062
Woon nu al 12 jaar in London....

[ Bericht 47% gewijzigd door FGAbstract op 10-06-2018 15:06:42 ]
I would never lie, young forever, I ain't ever gonna die<br />Told me grow up, but I went and showed 'em why<br />I could make it, I showed 'em the power in youth, power in truth<br />The younger you stay the closer you are to your
  woensdag 13 juni 2018 @ 19:58:00 #239
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_179769047
Zit wat rond te klikken op Youtube, daar is een shitload van filmpjes over de BBC TV Licensing mensen/controleurs; wat is dat allemaal? :o
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_179770613
Euh, dat je een TV licentie moet hebben en dat ze daar soms op komen controleren? Freeview kan iedereen gewoon ontvangen, en de licentie is dus een 'trust' gebeuren waar ze wel af en toe op kunnen komen controleren.
Ja doei.
  woensdag 13 juni 2018 @ 21:20:02 #241
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_179771009
Het gaat er nogal agressief aan rtoe; het betreft alle zenders, dus ook de commercielen? Maar de BBC casht alles?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_179821919
Even een vraagje tussendoor: weet iemand wat de correcte vertaling is voor "schaarwagen"?
speak only if it improves the silence.
pi_179822832
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:58 schreef static het volgende:
Zit wat rond te klikken op Youtube, daar is een shitload van filmpjes over de BBC TV Licensing mensen/controleurs; wat is dat allemaal? :o
Onzin/fake news.

VOoral niet betalen aan die onzin en elke maand gewoon genieten van de manier waarop ze nu weer creatief je proberen te dreigen.

Zie:
http://www.bbctvlicence.com/ voor brieven-genot.


quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:20 schreef static het volgende:
Het gaat er nogal agressief aan rtoe; het betreft alle zenders, dus ook de commercielen? Maar de BBC casht alles?
Ja die cashen alles. En bedenk je eens hoeveel mensen er in het land wonen en hoeveel controleurs er zijn... En daarnaast: als ze aan je deur komen hoef je ze niet binnen te laten :) Maar kans van 0.0000001 dat ze ook echt langskomen ;) die werken vooral op commissie. Als ze iemand goed genoeg weten te 'bedreigen' en je weten laten te betalen krijgen ze klein bedrag ervan.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182152486
Iedereen nog een beetje gelukkig in het Koninkrijk? :)
  zondag 6 januari 2019 @ 20:04:03 #245
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_184246767
Hoi allemaal, ik woon sinds kort ook in de UK (Manchester). Niet super actief dit topic zie ik, iedereen terug naar Nederland gevlucht?

Ik wil binnenkort een auto kopen maar zie niet hele makkelijke vergelijkers zoals in NL. Ik lees dat je sowieso meer zal moeten betalen als je geen UK licence hebt dus ben benieuwd wat het ongeveer gaat kosten.
pi_184247164
Ik ben al vier jaar geleden terug naar NL gevlucht, mét Schotse partner. Wij zitten nu in de stress over de gevolgen van Brexit.
Mon 'en!
  zondag 6 januari 2019 @ 20:33:20 #247
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_184247578
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:04 schreef Varr het volgende:
Hoi allemaal, ik woon sinds kort ook in de UK (Manchester). Niet super actief dit topic zie ik, iedereen terug naar Nederland gevlucht?

Ik wil binnenkort een auto kopen maar zie niet hele makkelijke vergelijkers zoals in NL. Ik lees dat je sowieso meer zal moeten betalen als je geen UK licence hebt dus ben benieuwd wat het ongeveer gaat kosten.
Manchester, superleuke stad O+ Ik heb er in 2009-10 gewoond :Y
Geen antwoord op je vraag, maar als je nog iets wil weten over Manchester dan kan ik misschien wel helpen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_184263206
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:04 schreef Varr het volgende:
Hoi allemaal, ik woon sinds kort ook in de UK (Manchester). Niet super actief dit topic zie ik, iedereen terug naar Nederland gevlucht?

Ik wil binnenkort een auto kopen maar zie niet hele makkelijke vergelijkers zoals in NL. Ik lees dat je sowieso meer zal moeten betalen als je geen UK licence hebt dus ben benieuwd wat het ongeveer gaat kosten.
Gewoon een UK licence aanvragen, zo gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 07-01-2019 17:14:38 ]
Ja doei.
  maandag 7 januari 2019 @ 17:07:30 #249
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_184263607
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:04 schreef Varr het volgende:
Hoi allemaal, ik woon sinds kort ook in de UK (Manchester). Niet super actief dit topic zie ik, iedereen terug naar Nederland gevlucht?

Ik wil binnenkort een auto kopen maar zie niet hele makkelijke vergelijkers zoals in NL. Ik lees dat je sowieso meer zal moeten betalen als je geen UK licence hebt dus ben benieuwd wat het ongeveer gaat kosten.
Via sites als gocompare.com kan je prima verzekeringen vergelijken. Kan je ook gewoon aangeven dat je een EU rijbewijs hebt. Prijs zal inderdaad wel wat hoger zijn. De verzekeringsprijzen zijn hier sowieso hoger dan in Nederland. Een Brits rijbewijs is makkelijk aan te vragen (lever je wel je Nederlandse rijbewijs in, dus het ligt er aan of het een lange-termijn plan is om te blijven).
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_184265587
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:04 schreef Varr het volgende:
Hoi allemaal, ik woon sinds kort ook in de UK (Manchester). Niet super actief dit topic zie ik, iedereen terug naar Nederland gevlucht?

Ik wil binnenkort een auto kopen maar zie niet hele makkelijke vergelijkers zoals in NL. Ik lees dat je sowieso meer zal moeten betalen als je geen UK licence hebt dus ben benieuwd wat het ongeveer gaat kosten.
Als er een land is waar veel vergelijksites zijn dan is het Uk.
Ik gok dat een Admiral de beste deal zal opleveren.

Daarnaast altijd alles in Engeland aanschaffen via cashback sites (topcashback danwel Quidco). Scheelt tientallen ponden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 8 januari 2019 @ 17:16:34 #251
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_184282247
Ik moet me echt eens verdiepen in die cashback dingen.

Daarnaast hebben we geloof ik ook nog een hoop ongebruikte Nectar Points die wel of niet nuttig kunnen zijn.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:45:32 #252
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_184288578
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:07 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Via sites als gocompare.com kan je prima verzekeringen vergelijken. Kan je ook gewoon aangeven dat je een EU rijbewijs hebt. Prijs zal inderdaad wel wat hoger zijn. De verzekeringsprijzen zijn hier sowieso hoger dan in Nederland. Een Brits rijbewijs is makkelijk aan te vragen (lever je wel je Nederlandse rijbewijs in, dus het ligt er aan of het een lange-termijn plan is om te blijven).
Even aan het kijken en zonder UK licence kom ik op 2400 pond per jaar uit, met UK licence op 2000 pond. Beide lijken me bizar duur, zijn autoverzekeringen zo duur hier?

[ Bericht 0% gewijzigd door Varr op 08-01-2019 23:11:46 ]
pi_184288932
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:45 schreef Varr het volgende:

Even aan het kijken en zonder UK licence kom ik op 2400 pond per maand uit, met UK licence op 2000 pond. Beide lijken me bizar duur, zijn autoverzekeringen zo duur hier?
Dat zou betekenen dat nog maar een handvol mensen een auto kan hebben :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 23:13:13 #254
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_184290712
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat nog maar een handvol mensen een auto kan hebben :D
Uhm, ik bedoelde per jaar. :D alsnog heel duur.
pi_184295105
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:45 schreef Varr het volgende:

[..]

Even aan het kijken en zonder UK licence kom ik op 2400 pond per jaar uit, met UK licence op 2000 pond. Beide lijken me bizar duur, zijn autoverzekeringen zo duur hier?
Hoe oud ben je, wat voor auto wil je, en hoeveel schadevrije jaren heb je?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')