quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:03 schreef Cassa95 het volgende:
Dank! We hebben de 200 aangetikt! FourFiveSeconds had ik vaak geprobeerd, maar die werkt niet altijd blijkbaar.. Ook Alan Walker en Maroon 5 nieuw en wat extra re-entry's (Blondie, Hazes, Elton John, Rolling Stones) https://www.docdroid.net/zZJpOQ6/top2000-nieuw-2016.pdf.html
Tja, mijn muziek is het niet, maar voor de veelzijdigheid van de lijst mag er wel meer van die muziek in ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 08:16 schreef asco het volgende:
[..]
Erg jammer. Robin S - Show Me Love ook alweer er uit. 👎
Ja precies. Wat voor een mooie lijst zou je krijgen met een maximum van zeg 2 nummers per artiest. En een nummer minimaal één jaar oud moet zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, mijn muziek is het niet, maar voor de veelzijdigheid van de lijst mag er wel meer van die muziek in ja.
Nog 1 gevonden, Status Quo - In The Army Nowquote:Op zaterdag 10 december 2016 10:03 schreef Cassa95 het volgende:
Dank! We hebben de 190 aangetikt! FourFiveSeconds had ik vaak geprobeerd, maar die werkt niet altijd blijkbaar.. Ook Alan Walker en Maroon 5 nieuw en wat extra re-entry's (Blondie, Hazes, Elton John, Rolling Stones) https://www.docdroid.net/zZJpOQ6/top2000-nieuw-2016.pdf.html
Dan zou je een pak minder stemmen krijgen, en dat is niet wat radio2 wil.quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:45 schreef asco het volgende:
[..]
Ja precies. Wat voor een mooie lijst zou je krijgen met een maximum van zeg 2 nummers per artiest. En een nummer minimaal één jaar oud moet zijn.
Maargoed, dat is al vaak genoeg besproken.
Het is hoe het is.
kwantiteit voor kwaliteitquote:Op zaterdag 10 december 2016 13:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan zou je een pak minder stemmen krijgen, en dat is niet wat radio2 wil.
Loser van Beck hoort in de andere kolom (in 2014 al in de lijst).quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:03 schreef Cassa95 het volgende:
Dank! We hebben de 190 aangetikt! FourFiveSeconds had ik vaak geprobeerd, maar die werkt niet altijd blijkbaar.. Ook Alan Walker en Maroon 5 nieuw en wat extra re-entry's (Blondie, Hazes, Elton John, Rolling Stones) https://www.docdroid.net/zZJpOQ6/top2000-nieuw-2016.pdf.html
Nee, Better Days komt uit op Glory Days op de Staatieindetop2000 sitequote:Op zondag 11 december 2016 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Better Days is ook een nieuwe binnenkomer van Springsteen.
oh, ik moet zelf dit soort dingen eerst even dubbelcheckenquote:Op zondag 11 december 2016 10:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Nee, Better Days komt uit op Glory Days op de Staatieindetop2000 site
Hoe lastig is re-entries?quote:Op zondag 11 december 2016 13:39 schreef Pino112 het volgende:
Misschien jullie nog statistiekjes op mijn site? Als het niet te moeilijk is kan ik ze dan nog wel toevoegen voor dit jaar.
Ten opzichte van het vorige jaar zit er al wel in, maar niet als er bijv drie jaar tussen zit. Ik ga eens kijken.quote:
oh, dat zijn alleen re-entries. Ik dacht gezien de naam 'in' dat het daar om alle nieuwkomers ging.quote:Op zondag 11 december 2016 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ten opzichte van het vorige jaar zit er al wel in, maar niet als er bijv drie jaar tussen zit. Ik ga eens kijken.
weg met dat mens en d'r fietsenquote:Op zondag 11 december 2016 15:41 schreef Ferdo het volgende:
Katie Melua is echt de tien kleine negertjes-route aan het volgen. Vier noteringen in 2013, drie in 2014, twee in 2015, ééntje dit jaar...
Als ze dit schema aanhoudt hoef je het nog maar één keer aan te horen.quote:Op zondag 11 december 2016 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weg met dat mens en d'r fietsen
In was misschien beetje onduidelijk ja. Hernoemd naar Re-entry: http://www.pino112.nl/top2000/reentry.php?jaar=2015quote:Op zondag 11 december 2016 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, dat zijn alleen re-entries. Ik dacht gezien de naam 'in' dat het daar om alle nieuwkomers ging.
Misschien iets met grootste stijgers/dalers.
Die van Robyn is beterquote:Op zondag 11 december 2016 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Serieus.... die halfgare cover van Dancing On My Own door Calum Scott staat in de Top 2000?![]()
Echt... exemplarisch voor Nederland Muziekland. We zouden eens een elektronische pop/dance-plaat de lijst instemmen.
Nogal ja. Maar in Nederland is muziek pas credible en ethisch verantwoord als het wordt gespeeld op de manier zoals in die cover. Noem dit maar het DWDD-syndroom of zo.quote:
De Kensington-hype van 3FM werpt z'n vruchten af.quote:Op zondag 11 december 2016 17:18 schreef Olga het volgende:
Overigens ben ik er nog steeds voor om songs van het voorbije jaar uit te sluiten.
Ik heb niets tegen bijv Kensington maar twee nummers uit dit jaar in de lijst...
Had gewoon Del Shannon op een van die plekken kunnen staan
Uiteraard, maar in alle opzichten niet meer geschikt voor de Top 2000 nieuwe stijl.quote:
Natuurlijk is het ook makkelijker om via de keuzelijst de lijst in te komen dan als vrije keuze.quote:Op zondag 11 december 2016 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Kensington-hype van 3FM werpt z'n vruchten af.
Ik vind de lijst met nieuwe binnenkomers sowieso dubieus. Niks tegen de betreffende artiesten hoor, maar drie keer Johnny Cash (1958, 1959, 1969) en twee keer Joy Division (1979, 1980) - nu ineens? Na al die jaren? (Idem voor Led Zeppelin: vier nieuwe nummers, nu ineens)
Sorry, maar ik vind het totaal ongeloofwaardig. Volgens mij wordt er aan alle kanten gestuurd en gemanipuleerd.
Zit je weer te zeiken man. Aantal nummers van Cash hebben er onterecht nooit ingestaan omdat ze niet in de keuzelijst stonden. Folsom Prison Blues is een klassieker en gewoon een goed liedje.quote:Op zondag 11 december 2016 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Kensington-hype van 3FM werpt z'n vruchten af.
Ik vind de lijst met nieuwe binnenkomers sowieso dubieus. Niks tegen de betreffende artiesten hoor, maar drie keer Johnny Cash (1958, 1959, 1969) en twee keer Joy Division (1979, 1980) - nu ineens? Na al die jaren? (Idem voor Led Zeppelin: vier nieuwe nummers, nu ineens)
Sorry, maar ik vind het totaal ongeloofwaardig. Volgens mij wordt er aan alle kanten gestuurd en gemanipuleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |