Ach ja dat blijf je altijd houden met een lijst zoals de top 2000.quote:Op vrijdag 9 december 2016 09:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch ook weer een hoop overbodige nummers van bands die er al in stonden.
Maar inderdaad, ook een hoop wat prima in de lijst past.
Als Jessie en Butterfly kisses daarvoor moeten wijken, vind ik het prima. Als het ten koste van Days en Morning Dew gaat heb ik er wat meer moeite mee.
Maar ja, er moet ook wat te zeiken blijven hè?
Butterfly Kisses is eruit?quote:Op vrijdag 9 december 2016 09:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch ook weer een hoop overbodige nummers van bands die er al in stonden.
Maar inderdaad, ook een hoop wat prima in de lijst past.
Als Jessie en Butterfly kisses daarvoor moeten wijken, vind ik het prima. Als het ten koste van Days en Morning Dew gaat heb ik er wat meer moeite mee.
Maar ja, er moet ook wat te zeiken blijven hè?
quote:Op donderdag 8 december 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Folsom Prison Blues mist hier nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje entries van de buren
Verder uitstekende toevoegingen.
Nathaniel Rateliff staat er ook niet tussen. Mooi lijstje idd.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Folsom Prison Blues mist hier nog.
Verder uitstekende toevoegingen.
Die is gelukkig ook stukken beter (vind ik)quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Joni Mitchell staat er nu ook in met Both Sides Now. Dit gaat echter ten koste van Big Yellow Taxi (waar ze volgens mij de vorige jaargangen mee in de lijst stond?).
stond Needle and The damage done er nog niet in?quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:12 schreef laxus13 het volgende:
Deze missen ook nog in de lijst met nummers die nieuw zijn binnengekomen:
Beastie Boys – No Sleep Till Brooklyn
Beastie Boys – Sabotage
Beck – Loser
Billy Idol – White Wedding
Bruce Springsteen – Trapped (live)
Buddy Holly – Peggy Sue
Claw Boys Claw - Rosie
Counting Crows - Round Here
David Gray – Babylon
Diggy Dex ft JW Roy - Treur niet (ode aan het leven)
Faith No More – Epic
Elvis Presley - Guitar Man
Gregory Porter – Liquid Spirit
Guns N’ Roses – Welcome To The Jungle
Herman Brood & His Wild Romance – I Love You Like I Love Myself
K’s Choice – Everything For Free
Kaiser Chiefs – I Predict A Riot
Neil Young – Needle and the Damage Done
The Who – Behind Blue Eyes
Volbeat - Sad Man's Tongue
Nope stond er niet in.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
stond Needle and The damage done er nog niet in?
Nee. Southern Man ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
stond Needle and The damage done er nog niet in?
Dat is goed nieuws. Big Yellow Taxi stond er vorig jaar niet in.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Joni Mitchell staat er nu ook in met Both Sides Now. Dit gaat echter ten koste van Big Yellow Taxi (waar ze volgens mij de vorige jaargangen mee in de lijst stond?).
Dan is het helemaal mooi dat Both Sides Now er in staat. Een Top 2000 zonder Joni kan eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Big Yellow Taxi stond er vorig jaar niet in.
Vond ik ook. Net als Buddy Holly.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan is het helemaal mooi dat Both Sides Now er in staat. Een Top 2000 zonder Joni kan eigenlijk niet.![]()
zeker wetenquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:17 schreef laxus13 het volgende:
Buddy Holly hoort eigenlijk altijd in de lijst te staan, goed dat ie weer terug is
Deze staat er niet meer in.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:17 schreef laxus13 het volgende:
Buddy Holly hoort eigenlijk altijd in de lijst te staan, goed dat ie weer terug is
weezer heeft dan ook betere nummers..quote:
Die er wel in staan?quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
weezer heeft dan ook betere nummers..
nee helaas niet.quote:
Voor het grootste gedeelte zijn het toch de hits die de lijst halenquote:Op vrijdag 9 december 2016 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee helaas niet.
Ik heb nog wel op Hash Pipe gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |