Tja was mooi geweest als ik die had inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2016 08:32 schreef Azreal het volgende:
Die zit ook op mijn nieuwe vaatwasser. Het is een elektrisch geschakeld waterslot, dus het leek mij geen strak plan om 'm eraf te slopen.
Heb uiteindelijk maar een decoupeerzaag erbij gepakt om het gat in het keukenkastje uit te breiden
Jij moet dat blokje er ook helemaal niet af willen slopen...quote:Op donderdag 8 december 2016 08:29 schreef delano.888 het volgende:
Update, toch gelukt met een botermesje.
Helaas heeft het niks geholpen. Want dit zit er onder:
http://imgur.com/a/ZbXiM
En dit blokje zit echt MUUR en MUURvast. Als die nou even tijdelijk los kon, maar volgens mij gaat dat niet. Iemand ervaring mee?
En die kan je nergens lenen? Waar woon je ergens?quote:Op donderdag 8 december 2016 08:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja was mooi geweest als ik die had inderdaad.
Als je wel een boormachine hebt kun je ook een gatenzaag kopen.quote:Op donderdag 8 december 2016 08:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja was mooi geweest als ik die had inderdaad.
Als ik hem verleng, heeft het water slot gelijk niet echt nut meer hè..quote:Op donderdag 8 december 2016 14:23 schreef Knuppel1983 het volgende:
En toen ging het licht aan....
[ afbeelding ]
Want............?quote:Op donderdag 8 december 2016 14:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als ik hem verleng, heeft het water slot gelijk niet echt nut meer hè..
Als er dan een lekkage komt tussen het slot en de kraan gaat het slot er niet op.quote:
Die kans is er nu ook. Het waterslot zit ook met een koppeling vast aan je kraan. En je kraan in de muurplaat.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als er dan een lekkage komt tussen het slot en de kraan gaat het slot er niet op.
Er kan ook lekkage tussen je kraan en de hoofdafsluiter ontstaanquote:Op donderdag 8 december 2016 14:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als er dan een lekkage komt tussen het slot en de kraan gaat het slot er niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |