Die middelvingers hebben mij ervan overtuigd dat het deze keer (poging #164) echt gaat lukken.quote:Op maandag 12 december 2016 15:02 schreef Barrah het volgende:
Net de overgewichtvideo ook even gezien.
Grappig hoe Brad hier:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn middelvingers opsteekt naar zichzelf. Zijn frustratie over mensen die zeggen dat hij geen ruggengraat heeft en toch in alles zal falen is in mijn ogen vooral irritatie dat het alsmaar niet lukt het tegendeel te bewijzen.
Verder de groetjes aan toekomstige werkgevers e.d. die deze video in de toekomst via Google tegenkomt. Hopelijk is Brad dan aan te zien dat het allemaal supergoed gelukt is. En dat hij meer kan doen met reacties die hij niet prettig vindt dan een middelvinger tonen.
Dat ben ik ook wel (denk ik) als ik heel snel loop. Maar ik loop gewoon niet sneller dan mijn conditie aan kan.quote:Op maandag 12 december 2016 15:08 schreef Sked het volgende:
Buiten adem na één kilometer lopen
Wtf man
Ja, als je heel hard gaat lopen wordt het voor iedereen een ander verhaal. Maar als je binnen een kwartier buiten adem bent als je 4/5 km/u loopt zou ik me behoorlijk zorgen makenquote:Op maandag 12 december 2016 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel (denk ik) als ik heel snel loop. Maar ik loop gewoon niet sneller dan mijn conditie aan kan.Dan gaat lange afstand lopen wel prima.
Maar zo erg buiten adem als Braddie omschrijft herken ik niet hoor.
Hier heb je een goed punt.quote:Op maandag 12 december 2016 16:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als je heel hard gaat lopen wordt het voor iedereen een ander verhaal. Maar als je binnen een kwartier buiten adem bent als je 4/5 km/u loopt zou ik me behoorlijk zorgen maken
Dan heeft hij een scootmobiel en hoeft hij zich niet meer druk te maken om lopen.quote:Op maandag 12 december 2016 17:03 schreef chroestjov het volgende:
En vergeet niet dat hij nu ook nog eens in ''de bloei'' van zijn leven is, moet je nagaan hoe het er over 10 jaar voor staat als hij zo doorgaat.
Ja of ligt ie tussen zes planken, heeft ie helemaal niks om zich druk over te maken.quote:Op maandag 12 december 2016 17:13 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dan heeft hij een scootmobiel en hoeft hij zich niet meer druk te maken om lopen.
Je gefaal bij de Ka was dusdanig groot dat jullie het maar hebben laten doen. Dus toen dacht je dan is het een goed plan als ik gewoon weer ga falen met speakers inbouwen in de twingo?quote:Op maandag 12 december 2016 15:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
speakers van de ka hebben we laten inbouwen. zit netjes achter de deuren.
Misschien kan hij in het licht van zijn toekomstige zelf alvast een cover componeren van het volgende nummer:quote:Op maandag 12 december 2016 17:13 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dan heeft hij een scootmobiel en hoeft hij zich niet meer druk te maken om lopen.
Zorgelijk? Waarom zou je een neuk geven om iemand die er zelf ook niet om geeft kennelijkquote:Op maandag 12 december 2016 17:17 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja of ligt ie tussen zes planken, heeft ie helemaal niks om zich druk over te maken.
(ja ik overdrijf, maar t is wel echt zorgelijk op deze manier)
Hoi Fokkiequote:Op maandag 12 december 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgelijk? Waarom zou je een neuk geven om iemand die er zelf ook niet om geeft kennelijk
Hij geeft er wel iets om, dat is duidelijk te merken, aan de vele filmpjes waar hij zegt dat het zo niet verder kan.quote:Op maandag 12 december 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgelijk? Waarom zou je een neuk geven om iemand die er zelf ook niet om geeft kennelijk
Dat ie er om geeft blijkt uit het laatste filmpje.quote:Op maandag 12 december 2016 18:16 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Hij geeft er wel iets om, dat is duidelijk te merken, aan de vele afval filmpjes.
Hij heeft alleen niet de dicipline om er echt iets aan te doen.
quote:Op maandag 12 december 2016 18:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan hij in het licht van zijn toekomstige zelf alvast een cover componeren van het volgende nummer:
Allemaal aandachtquote:Op maandag 12 december 2016 18:16 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Hij geeft er wel iets om, dat is duidelijk te merken, aan de vele filmpjes waar hij zegt dat het zo niet verder kan.
Hij heeft alleen niet de dicipline om er echt iets aan te doen.
Ik denk dat het dicipline is. Of hij moet echt denken dat een pizza in je eentje opeten niet zo veel kwaad kan.quote:Op maandag 12 december 2016 18:17 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat ie er om geeft blijkt uit het laatste filmpje.
Waarom er dan niet wat concretere actie ondernomen wordt is mij een raadsel.
Mijn gefaal? Ik kreeg het deurpaneel van de Ka niet los, toen heeft mijn ma hem weg laten brengen om te laten keuren en die heeft er meteen die speakers in gezetquote:Op maandag 12 december 2016 17:24 schreef groggy het volgende:
[..]
Je gefaal bij de Ka was dusdanig groot dat jullie het maar hebben laten doen. Dus toen dacht je dan is het een goed plan als ik gewoon weer ga falen met speakers inbouwen in de twingo?
Gefaal ja, je kreeg het deurpaneel er niet uit.quote:Op maandag 12 december 2016 18:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mijn gefaal? Ik kreeg het deurpaneel van de Ka niet los, toen heeft mijn ma hem weg laten brengen om te laten keuren en die heeft er meteen die speakers in gezet
quote:
quote:Op maandag 12 december 2016 18:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kreeg het deurpaneel van de Ka niet los
Met Rinus in de Twingoquote:Op maandag 12 december 2016 18:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan hij in het licht van zijn toekomstige zelf alvast een cover componeren van het volgende nummer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |