Ik speel vooral veel majeur en pentatonisch en echt op redelijk basic niveau hoor, denk niet dat ik iets als een Canon In D zou kunnen, ja het begin melodietje maar daar houd het bij op.quote:Op zondag 11 december 2016 22:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gezien, ben je veel beter in solo's dan ik was, dus met een beetje oefenen misschien wel.
helemaal goedquote:Op zondag 11 december 2016 22:40 schreef Moira. het volgende:
Allebei jullie plasje gedaan, dan tyf ik gewoon de hele zut weg.
Edit: paar dingen laten staan met enkel een edit.
Achter de camera lijkt mij een goed idee jaquote:Op zondag 11 december 2016 23:48 schreef Elan het volgende:
Braddie ga je nog achter de camera als kerstman dit jaar.
Is dat een vraag.quote:Op zondag 11 december 2016 23:48 schreef Elan het volgende:
Braddie ga je nog achter de camera als kerstman dit jaar.
Dank u zeer dank u zeerquote:Op zondag 11 december 2016 23:51 schreef Fylax het volgende:
braddie ik heb echt al zo vaak je zanger rinus medley beluisterd
prachtigsrs
Ahh effe half uurtje kan wel toch?quote:Op zondag 11 december 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, vanavond niet. Niet zo`n zin in
Linkje!quote:Op zondag 11 december 2016 23:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dank u zeer dank u zeer
Die is echt al best vaak bekeken ook he
Jammer had graag een paar q&a's afgevuurd.quote:Op zondag 11 december 2016 23:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga m`n bed in met 10 minuten..
Ik hoop op een live-verslag en review van de gourmet avond bij de familie Braad.quote:Op zondag 11 december 2016 23:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
Misschien komt er een kerstspecial, zie ik rond kerst wel
gegarandeerd faalproject. Werken die speakers in de K al? Heb je dat ook al een beetje netjes afgewerkt?quote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
kabels worden gehaald. duurtlang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |