Het heeft al een reeks van 26 topics opgeleverd.quote:Op zondag 11 december 2016 21:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nu is dit maar een forum, maar Bradley zijn leven had er heel anders uit kunnen zien als hij mensen zou hebben in zijn directe omgeving die er wat strakker opzitten en hem pushen.
Wel zonde. Hij heeft geen leven en het kost de maatschappij alleen maar geld zonder dat het ooit wat zal opleveren.
Ja, daar heb je natuurlijk gelijk in. Hij levert wel een hoop vermaak op zowel in visuele zin als op dit forum. Dat is ook wat waardquote:Op zondag 11 december 2016 21:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het heeft al een reeks van 26 topics opgeleverd.
Die kan ik niet spelenquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:03 schreef Simterklaas het volgende:
Ik zou wel eens een Canon rock cover van Braddie willen zien
Dat is niet bemoederend bedoeld, meer zo van "Ja hee hallo hou ons subforum ff een beetje kek ipv die drama telkensquote:Op zondag 11 december 2016 21:21 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De bemoederende opstelling van moderatie is ook wel een indicatie. Gelukkig heeft Moira zich voorgenomen wat meer afstand te nemen tot deze cliënt.
Braddie gooit zijn leven open en bloot neer, je houd er van of niet.quote:Op zondag 11 december 2016 21:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nu is dit maar een forum, maar Bradley zijn leven had er heel anders uit kunnen zien als hij mensen zou hebben in zijn directe omgeving die er wat strakker opzitten en hem pushen.
Wel zonde. Hij heeft geen leven en het kost de maatschappij alleen maar geld zonder dat het ooit wat zal opleveren.
Dit dus, daarom mag ik Braadslee welquote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Braddie gooit zijn leven open en bloot neer, je houd er van of niet.
Hou je er niet van, volg hem dan niet.
Maar om hem nou bij zijn enkels af te breken met rare redenaties en het standaard " kost de belastingbetaler geld" verhaal, is gewoon pure bullshit.
Zoals Scarface al zei :" You need people like me, so you can point your fucking fingers and say, Thats the badguy".
Bradge gefeliciteerd.... jij bent de "Badguy"
Wat doet je denken dat ik hem volg? Ik hoef hem niet te volgen om te weten hoe zijn leven eruit te zien want het verandert nooit. Ik volg hem dus ook niet, maar alleen dit topic. En hier kom ik omdat het vermaak levert net zoals ik kijk naar tv voor vermaak. Daar zorgen dan weer figuren zoals jij voor, maar natuurlijk ook de hoofdrolspeler zelf.quote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Braddie gooit zijn leven open en bloot neer, je houd er van of niet.
Hou je er niet van, volg hem dan niet.
Maar om hem nou bij zijn enkels af te breken met rare redenaties en het standaard " kost de belastingbetaler geld" verhaal, is gewoon pure bullshit.
Zoals Scarface al zei :" You need people like me, so you can point your fucking fingers and say, Thats the badguy".
Bradge gefeliciteerd.... jij bent de "Badguy"
Geweldig manquote:Op zondag 11 december 2016 22:19 schreef HighVolume het volgende:
Speciaal voor Braddie, ironisch genoeg in een restaurant![]()
Een Kerstspecial, hmm.. Daar kom ik later op terug. (Zo rond kerst)quote:Op zondag 11 december 2016 22:19 schreef DoubleDip het volgende:
Komt er ook een BradgeTV Kerstspecial?
quote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
De Badguy
Is het dan niet eerder, de Bradguy?![]()
Net zoals Zimra, dat zou wel genot zijnquote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een Kerstspecial, hmm.. Daar kom ik later op terug. (Zo rond kerst)
Zimra?quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Net zoals Zimra, dat zou wel genot zijn
Geef wel ff de tijd om te lezen voor je wegtyft want ik kom hier alleen voor de zut.quote:Op zondag 11 december 2016 22:40 schreef Moira. het volgende:
Allebei jullie plasje gedaan, dan tyf ik gewoon de hele zut weg.
Blijft nog genoeg zut overquote:Op zondag 11 december 2016 22:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Geef wel ff de tijd om te lezen voor je wegtyft want ik kom hier alleen voor de zut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |