ah kampers?quote:
Wat voor muziekstijl speel je?quote:Op donderdag 8 december 2016 10:33 schreef Pajanus het volgende:
[..]
jaa, hartstikke net en speelt en klinkt top. wel wennen met die 12 snaren.
Die met die accordeon is m`n vader.quote:
eh vanalles, blues, rock, pop, kerstliedjes. waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 8 december 2016 17:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat voor muziekstijl speel je?
Mooi toch. Zelf ook zo'n acht jaar gespeeld en basgitaar iets minder lang, maar op een gegeven moment toch een beetje de interesse/motivatie erin verloren.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:58 schreef Pajanus het volgende:
[..]
eh vanalles, blues, rock, pop, kerstliedjes. waar ik zin in heb.
tja, ik speel heel veel met school en vrienden. dan verlies je de motivatie niet zo snel.quote:Op donderdag 8 december 2016 22:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mooi toch. Zelf ook zo'n acht jaar gespeeld en basgitaar iets minder lang, maar op een gegeven moment toch een beetje de interesse/motivatie erin verloren.
Da's jouw belastinggeldquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Het kanaal begint ook al zijn financiële vruchten af te werpen gezien de aanschaf van een heus Bose geluidsysteem voor in de Twingo.
Don't poke the dragon, maak geen slapende honden wakkerquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's jouw belastinggeld
*triggered*
als een speerquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Het kanaal begint ook al zijn financiële vruchten af te werpen gezien de aanschaf van een heus Bose geluidsysteem voor in de Twingo.
fuck dat... bradge heeft die gunfactorquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's jouw belastinggeld
*triggered*
Ook koste wat kost (zijn letterlijke woorden) een oude gitaar op laten knappen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat is jouw mening over 'Intermittent Fasting'?quote:Op zondag 11 december 2016 13:50 schreef Daantke het volgende:
En wéér een filmpje over afvallen.
KAP nou gewoon eens met die cola en alles waar ook maar een beetje vet of toegevoegde suiker in zit. Drink minimaal 2 liter water per dag. Koop een blender en neem groentesmoothies als ontbijt of lunch. Ga om 23:00 slapen (en ja de eerste paar keer kun je dan niet in slaap komen, maar na een week wel). En eet na 20:00 helemaal niks meer.
Alleen een beetje minderen met frisdrank en 'proberen om tussendoortjes te laten staan' gaat je echt geen METER verder brengen, je wordt hooguit iets minder snel zwaar.
En nee ik reageer hier bijna nooit maar ik kijk al maanden bijna al je filmpjes en ik hoop echt voor je dat het de goede kant op gaat, maar zo gaat dat in ieder geval niet.
Ik zou als verkoper echt blij worden als een klant dit soort dingen tegen mij zegt.quote:Op zondag 11 december 2016 12:39 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ook koste wat kost (zijn letterlijke woorden) een oude gitaar op laten knappen.Dan weet je dat al dat harde werken eindelijk beloond wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |