ewa denk niet dat dat aan de stoelen ligt gquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat doet het zeer zeker, maar ik rij soms best lange afstanden en merk dat het autootje mij toch wel een beetje tegenstaat om dat soort afstanden te rijden, die stoelen bijvoorbeeld..
Heel veel plusjesquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:52 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
ewa denk niet dat dat aan de stoelen ligt g
Voor het goede doel zou hij die spierkracht best een beetje kunnen inhouden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:47 schreef Rectum het volgende:
[..]
Bradley kan niet fietsen omdat ie altijd de kettingen kapot trapt. Moderne fietsenkettingen zijn helaas niet berekend op de spierkracht in Braad zijn benen.
En weer offline. Tja, als je die grafbak wilt verkopen moet je natuurlijk niet al de mankementen in een filmpje laten zien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:12 schreef DieselTank het volgende:
nieuwe auto... ik dacht dat je er in bleef rijden
De video leeft voort in onze gedachtequote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
En weer offline. Tja, als je die grafbak wilt verkopen moet je natuurlijk niet al de mankementen in een filmpje laten zien.
Hij is van gedachte veranderd! de twingo blijftquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
En weer offline. Tja, als je die grafbak wilt verkopen moet je natuurlijk niet al de mankementen in een filmpje laten zien.
Helaas:quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:56 schreef groggy het volgende:
[..]
Hij is van gedachte veranderd! de twingo blijft
Moet bijna wel een BradgeTV-fan zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hij's al gereserveerd.
Topic kan dicht, had al ge TRd
Toch niet doordat ik die fiets voorstelde?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:56 schreef groggy het volgende:
[..]
Hij is van gedachte veranderd! de twingo blijft
Ik denk het. Het zou een slimme beslissing zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:58 schreef Barrah het volgende:
[..]
Toch niet doordat ik die fiets voorstelde?
ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:02 schreef MissionPhailed het volgende:
Gereserveerd? Issie al verkocht dan ... ??
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach, jij heet Mehmed, jij koopt alleen Golfjes V voor 2500 euro bij JetCars.
Wat is er mis met Jet Cars Braad?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach, jij heet Mehmed, jij koopt alleen Golfjes V voor 2500 euro bij JetCars.
Gaat dus (Als de uiteindelijk verkoop ook door gaat) Helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:24 schreef DoubleDip het volgende:
Ik wil het trouwens wel zien, Braad tijdelijk zonder auto. Heeft ie eindelijk geen excuses meer om overal de auto voor te pakken en een keer aan zijn conditie te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |