Volgens mij ben ik doof, ik hoor niets.quote:
yesquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:18 schreef tjaptjoep het volgende:
Kunnen we je vrijdag ook bellen braadslee?
Rifapen kunnen mooie geluiden maken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:54 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat je weer een stel boze agressieve kutmarokkaantjes aan de lijn krijgt.
Heb jij een mocro accent?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:54 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat je weer een stel boze agressieve kutmarokkaantjes aan de lijn krijgt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 17:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik rij de Twingo op.
Roep ik al langer.
...
Maar ik rij de Twingo op.
Dat was ook wel mijn bedoeling, maar ik merk toch dat ik wel wat meer luxe wil hebben, een auto die net ff wat volwassener rijd ook.. En dat kan binnen deze gewichtsklasse volgens mij echt meer dan prima.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:12 schreef DieselTank het volgende:
nieuwe auto... ik dacht dat je er in bleef rijden
Tering jantje. Beloon jezelf nu niet voordat je je 2 grote doelen hebt behaald.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:12 schreef DieselTank het volgende:
nieuwe auto... ik dacht dat je er in bleef rijden
Volwassener dan een Twingo iig.quote:
Zolang het je maar betrouwbaar van A naar B brengt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
daarvoor bied het autootje mij te weinig..
Dat doet het zeer zeker, maar ik rij soms best lange afstanden en merk dat het autootje mij toch wel een beetje tegenstaat om dat soort afstanden te rijden, die stoelen bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zolang het je maar betrouwbaar van A naar B brengt.
Word zelf eerst maar eens volwassen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Volwassener dan een Twingo iig.
Er zal best wel wat te vinden zijn wat volwassener stuurt dan een Twingo en wat iets meer luxe kan bieden.
Braddie jouw familie kan jou echt helpen door alleen de autosleutels te geven wanneer het echt noodzakelijk is. En je slechts een half uur op internet te laten voor iedere kilometer die je hebt gelopen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat doet het zeer zeker, maar ik rij soms best lange afstanden en merk dat het autootje mij toch wel een beetje tegenstaat om dat soort afstanden te rijden, die stoelen bijvoorbeeld..
Bradley kan niet fietsen omdat ie altijd de kettingen kapot trapt. Moderne fietsenkettingen zijn helaas niet berekend op de spierkracht in Braad zijn benen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:43 schreef Barrah het volgende:
Of je ruilt je autootje in voor een goede fiets.
Je hebt gelijk, ik dacht dat het wel meer zou zin, maar 5 euro per maand extra valt wel te missen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Yep, en ik zou zoektocht sowieso verbreden qua gewichtsklasse tot 951 kg. Scheelt maar een paar euro per maand aan wegenbelasting. Daihatsu Charade? Suzuki Baleno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |