Er komen wat korte vlogjes aan yes, rond een uur of 11-12quote:Op woensdag 7 december 2016 21:51 schreef DoubleDip het volgende:
Staat r nog wat op het programma vandaag?
Voor PC-speakers of voor in de auto is Bose meer dan prima.quote:
Ik heb thuis deze speakers staan:quote:Op woensdag 7 december 2016 22:04 schreef Grillz het volgende:
Heb je thuis een surround sound opstelling?
Wat is dat voor merk? Ik herken het zo 1-2-3 niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb thuis deze speakers staan:
[ afbeelding ]
Dat geluid
Synthese.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat is dat voor merk? Ik herken het zo 1-2-3 niet.
Oh shit, dat zijn nog dure speakers ookquote:Op woensdag 7 december 2016 22:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Synthese.
Heb ze gekregen van een kennis, z`n vader is geluidstechnicus en audiofiel en kocht deze speakers +- 20 jaar geleden, maar hij wilde ze niet meer dus gaf ze aan z`n zoon, die vond het niets en nu staat ze hier
Dit waren toen ze uitkwamen hele dure rakkers, tegenwoordig zijn de telefoonhoorn varianten hiervan gewilder, maar deze klinken beterquote:Op woensdag 7 december 2016 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh shit, dat zijn nog dure speakers ookdie worden niet meer gemaakt tegenwoordig. Heb je het nog aan een buizenversterker hangen of trekken deze speakers dat niet?
Je weet niet of het normaal is bij deze auto? Hoe lang rij je nou al in die auto?quote:
Ik rij al een jaar in die auto, maar hij doet het al sinds het begin dus ik nam het altijd maar voor lief en dacht dat het wel bij de Twingo zou horenquote:Op woensdag 7 december 2016 22:56 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Je weet niet of het normaal is bij deze auto? Hoe lang rij je nou al in die auto?
Dit is in geen enkele auto normaal.
Je accu kan niet genoeg vermogen leveren.
quote:Op woensdag 7 december 2016 23:03 schreef DieselTank het volgende:
Wij hebben een diesel uit 1999 ofzo en als je gas geeft gaan de koplamper feller branden
Nee hoor hoe harder je gaat hoe meer lichtquote:Op woensdag 7 december 2016 23:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]![]()
Dat is best vervelend rijden volgens mij
En al je tegenliggers maar seinenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:04 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nee hoor hoe harder je gaat hoe meer lichtideaal
Dynamo doormeten, als dynamo nog goed is nieuwe accu.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik rij al een jaar in die auto, maar hij doet het al sinds het begin dus ik nam het altijd maar voor lief en dacht dat het wel bij de Twingo zou horenMaar begin mij nu wel af te vragen hoe en wat.
Dus andere accu, druppellader etc?
Accu is helemaal op.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:03 schreef DieselTank het volgende:
Wij hebben een diesel uit 1999 ofzo en als je gas geeft gaan de koplamper feller brandenDan krijgt hij iets meer spanning. Ik weet niet of het goed of slecht is voor je dashboard lampjes en al je electronica
Thanks, deze week maar ff doen!quote:Op woensdag 7 december 2016 23:25 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dynamo doormeten, als dynamo nog goed is nieuwe accu.
Cool, bevalt'ie?quote:Op woensdag 7 december 2016 23:36 schreef Pajanus het volgende:
hey brad! kheb de 12 snarige gekocht, miss weet je t nog..
Rij je Mercedes ?quote:Op woensdag 7 december 2016 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor PC-speakers of voor in de auto is Bose meer dan prima.
Nu heb ik Harman Kardon in de auto, maargoed, dat is wat overkill.
Volvoquote:Op woensdag 7 december 2016 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Rij je Mercedes ?
K heb die nieuwe Quitcomfort headphones, noise cancelling op dat ding is echt puur genot.
Grote speakers heb ik niet, geen zin in gezeik met de buren.
Ja, en stemmen is ook altijd gedoequote:Op donderdag 8 december 2016 10:33 schreef Pajanus het volgende:
[..]
jaa, hartstikke net en speelt en klinkt top. wel wennen met die 12 snaren.
Koop je al bijna 2 Twingo's voor hequote:
Welke?quote:Op donderdag 8 december 2016 17:03 schreef DieselTank het volgende:
ik viel bijna in slaap toen ik je laatste video keek braadski
ah kampers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |