Er komen wat korte vlogjes aan yes, rond een uur of 11-12quote:Op woensdag 7 december 2016 21:51 schreef DoubleDip het volgende:
Staat r nog wat op het programma vandaag?
Voor PC-speakers of voor in de auto is Bose meer dan prima.quote:
Ik heb thuis deze speakers staan:quote:Op woensdag 7 december 2016 22:04 schreef Grillz het volgende:
Heb je thuis een surround sound opstelling?
Wat is dat voor merk? Ik herken het zo 1-2-3 niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb thuis deze speakers staan:
[ afbeelding ]
Dat geluid
Synthese.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat is dat voor merk? Ik herken het zo 1-2-3 niet.
Oh shit, dat zijn nog dure speakers ookquote:Op woensdag 7 december 2016 22:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Synthese.
Heb ze gekregen van een kennis, z`n vader is geluidstechnicus en audiofiel en kocht deze speakers +- 20 jaar geleden, maar hij wilde ze niet meer dus gaf ze aan z`n zoon, die vond het niets en nu staat ze hier
Dit waren toen ze uitkwamen hele dure rakkers, tegenwoordig zijn de telefoonhoorn varianten hiervan gewilder, maar deze klinken beterquote:Op woensdag 7 december 2016 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh shit, dat zijn nog dure speakers ookdie worden niet meer gemaakt tegenwoordig. Heb je het nog aan een buizenversterker hangen of trekken deze speakers dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |