Bedankt voor je reactie en sorry voor mijn late reacite.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:51 schreef kuolema het volgende:
Ik heb ervaring met beide. Van Seroquel ging ik me heel raar voelen lichamelijk, kon mijn ogen nauwelijks openhouden en had moeite te blijven staan (25 en 50 mg). Wilde alleen nog maar liggen maar ik kon er niet beter van slapen, waar het voor bedoeld was. Als bijwerking had ik ook moeite met slikken.
Dipiperon had ik ook voor zonodig, bij onrust. Van 20 mg merkte ik niets, van 40 mg werd ik alleen een beetje slaperig na een paar uur maar dat duurde niet lang. Had niet het idee dat het hielp tegen onrust maar heb het eigenlijk niet echt een kans gegeven want maar een keer of twee overdag geprobeerd. Ik meen me te herinneren dat ik er wel beter van kon slapen.
Moet niet hebben dat ik van de seroquel slaperig wordt en wil liggen. Wil nu door depressie eigenlijk al heel de dag slapen...quote:Op woensdag 7 december 2016 21:51 schreef kuolema het volgende:
Ik heb ervaring met beide. Van Seroquel ging ik me heel raar voelen lichamelijk, kon mijn ogen nauwelijks openhouden en had moeite te blijven staan (25 en 50 mg). Wilde alleen nog maar liggen maar ik kon er niet beter van slapen, waar het voor bedoeld was. Als bijwerking had ik ook moeite met slikken.
Dipiperon had ik ook voor zonodig, bij onrust. Van 20 mg merkte ik niets, van 40 mg werd ik alleen een beetje slaperig na een paar uur maar dat duurde niet lang. Had niet het idee dat het hielp tegen onrust maar heb het eigenlijk niet echt een kans gegeven want maar een keer of twee overdag geprobeerd. Ik meen me te herinneren dat ik er wel beter van kon slapen.
Daar is het een optie om het 's avonds in te nemen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Moet niet hebben dat ik van de seroquel slaperig wordt en wil liggen. Wil nu door depressie eigenlijk al heel de dag slapen...
Ja volgens mij was het sowieso de bedoeling savonds. Maar lees veel over heel moe zijn van seroquel. Dat wil ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar is het een optie om het 's avonds in te nemen.
Dat hongergevoel is een bekende bijwerking van seroquel. Als je het 's avonds voor het slapen inneemt heb je kans dat je er door heen slaapt.
Het lijkt me overigens heel moeilijk wat je met je dipipiron moet doen, het innemen voor een woede aanval, voel je die altijd aankomen of is het een beetje gokken wanneer je het in moet nemen?
Geen idee, ze zijn gelukkig al flink afgenomen in vergelijking met 3 jaar geleden, werd om het kleinste getriggerd en dan vlogen er weer stoelen door de ramen. Hier is het gelukkig alleen bij kapotte tafels en kapotte deuren gebleven. Dus er zit al verbetering in.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:46 schreef NanKing het volgende:
Wat zegt je psych daarvan? Ik vind het iig een hoop verantwoordelijkheid die je draagt op deze manier. Niet dat dat een slecht iets is, maar met woedeaanvallen ziet de persoon vaak helemaal niet in hoe ende wat het triggert of wanneer.
Het kan ook zijn dat je helemaal niet moe wordt van de seroquel. Ik ken 2 gevallen, de ene wordt totaal slaapdronken na een onderhoudsdosis, de ander loopt vrolijk door te hyperen na een paar 100 mg. Beiden zijn excessen natuurlijk.
Het vlakt je emoties ontzettend af. Volgens mij is t geen familie van dipidolor, maar dat zou ik moeten koekelen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:59 schreef EggsTC het volgende:
Dipiperon ken ik niet, maar het lijkt me familie van Dipidolor (Piritramide) gezien de naam, en dat is wel een extreem middel tegen pijn (sterker dan morfine). Dus dat Dipiperon een paardenmiddel is (tegen wat dan ook) zou me niet verbazen.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn gelukkig al flink afgenomen in vergelijking met 3 jaar geleden, werd om het kleinste getriggerd en dan vlogen er weer stoelen door de ramen. Hier is het gelukkig alleen bij kapotte tafels en kapotte deuren gebleven. Dus er zit al verbetering in.
Waarom krijg je dan een antipsychotica i.p.v. een antidepressiva?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb het niet nodig om te slapen maar voor een aankomende depressie.
Maar op dit moment gaat het redelijk, maar het kan zo weer omkeren.
Voorlopig nog even geen seroquel maar zelf proberen eruit te komen.
Maar word je ook goed wakker? Door dat spul lag ik 9 uur zowat in coma en werd ik nog beroerd en niet uitgeslapen wakker.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:10 schreef slacKard.x het volgende:
Seroquel gebruikte ik om te slapen. 25mg een half uur voordat ik naar bed ging. Werkte prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |