Geen idee, ook dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Obama heeft daar jaren gewerkt he, misschien heeft hij een favoriete tent. Hij was ten tijde van dit feest net president geworden, dus hij had iets te vieren denk ik.
Als we het toch over onwaarschijnlijke dingen hebben: waarom een pedofeest in het Witte Huis organiseren? Daar zijn altijd mensen, is altijd pers, zijn overal camera's, noem het maar op. Waarom dan geen geheime locatie? Leg dat eens uit.
Net dacht je nog dat een pedofeest de enige logische verklaring was. Dat gaat snel.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen idee, ook dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
Godverdomme...quote:Op donderdag 8 december 2016 20:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Net dacht je nog dat een pedofeest de enige logische verklaring was. Dat gaat snel.
En die kon je zelf niet verzinnen, dus was voor jou die verklaring de enige logische. Anders had je dat immers niet hoeven vragen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Godverdomme...
Waar schreef ik dat dan? Ik vroeg gewoon naar andere verklaringen anders dan een pedofeest.
Ik denk dat het wil zeggen dat Obama een privéfeestje heeft georganiseerd in het Witte Huis en daar toen voor 65.000 euro aan pizza en hotdogs heeft gehosseld.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Iemand enige suggestie wat onderstaande tekst zou kunnen betekenen, anders dan dat het codetaal is voor een feestje waarbij kinderen worden misbruikt?
[afbeelding]
Wat een irritante manier van posten heb jij man.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En die kon je zelf niet verzinnen, dus was voor jou die verklaring de enige logische. Anders had je dat immers niet hoeven vragen.
Maar een pedofeest in het Witte Huis vond je niet onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een irritante manier van posten heb jij man.
Nee, die kon ik niet verzinnen, want het invliegen van pizza's en hotdogs vanuit een stad c.a 1100 km verderop vind ik ook vrij onwaarschijnlijk. Was benieuwd wat anderen voor ideeën daarbij hadden.
Waarom? Omdat dat in jouw leenbakker-vinexcultuur niet gebruikelijk is?quote:Op donderdag 8 december 2016 20:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, die kon ik niet verzinnen, want het invliegen van pizza's en hotdogs vanuit een stad c.a 1100 km verderop vind ik ook vrij onwaarschijnlijk.
Nou, dat vond ik juist een van de ongeloofwaardige zaken binnen pizzagate.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar een pedofeest in het Witte Huis vond je niet onwaarschijnlijk.
Oke dan.
Omdat Washington waarschijnlijk ook prima pizza's kan leveren die nog verser aankomen dan dat ze eerst een tijd op transport zijn geweest.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat dat in jouw leenbakker-vinexcultuur niet gebruikelijk is?
De Chicago Dog is dan ook alom befaamd, geldt ook voor de pizza's. Dus dat is helemaal zo gek nog niet en ook nog niet eens extreem duur voor de POTUS. Dit zijn bedragen die we in NL ook uitgeven aan feestjes van hoogwaardigheidsbekleders.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik denk dat het wil zeggen dat Obama een privéfeestje heeft georganiseerd in het Witte Huis en daar toen voor 65.000 euro aan pizza en hotdogs heeft gehosseld.
Gokje.
'Prima pizza' is leuk hoor, maar dit is de president van Amerika. Die wil gewoon de beste pizza.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat Washington waarschijnlijk ook prima pizza's kan leveren die nog verser aankomen dan dat ze eerst een tijd op transport zijn geweest.
Ja, lekker man... oudbakken zooi dat uren in een warmhoudbak heeft gelegen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Prima pizza' is leuk hoor, maar dit is de president van Amerika. Die wil gewoon de beste pizza.
God, stel je voor dat hij zijn pizza in Washington had gehaald bij Comet Ping Pong.
Ik vind het helemaal niet vreemd. Als hij een feestje geeft wil hij alles doen om zijn gasten te plezieren en wellicht had hij gasten wiens lievelingseten het was. En ja, dan laat hij dat invliegen. Dat kan nu eenmaal als je president van Amerika bent.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar ze hebben zelf toch een uitstekende keuken met bijbehorend personeel, dus waarom pizza en hotdogs vanuit Chicago in laten vliegen en daarbij ook nog eens veiligheidsrisico's lopen dat er geknoeid is met het eten?
En wat is er zo bijzonder aan pizza's en hotdogs uit Chicago? Heeft DC geen fatsoenlijke tenten dan?
Het kan hoor, maar ik heb er mijn vraagtekens bij.
Mise en place maar eens opzoeken voor je dit soort dingen zegtquote:Op donderdag 8 december 2016 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, lekker man... oudbakken zooi dat uren in een warmhoudbak heeft gelegen.
We hebben een kenner.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, lekker man... oudbakken zooi dat uren in een warmhoudbak heeft gelegen.
Ja tuurlijk. Je hebt een top notch keuken ter beschikking en je gaat oudbakken pizza's en hotdogs in laten vliegen van 1100 km verderop voor je jet set gasten.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet vreemd. Als hij een feestje geeft wil hij alles doen om zijn gasten te plezieren en wellicht had hij gasten wiens lievelingseten het was. En ja, dan laat hij dat invliegen. Dat kan nu eenmaal als je president van Amerika bent.
Dat oudbakken verzin je er zelf bij.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Je hebt een top notch keuken ter beschikking en je gaat oudbakken pizza's en hotdogs in laten vliegen van 1100 km verderop voor je jet set gasten.
Je bent gewoon aan het zoeken. Vér.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Je hebt een top notch keuken ter beschikking en je gaat oudbakken pizza's en hotdogs in laten vliegen van 1100 km verderop voor je jet set gasten.
Ok.. als je een heel team invliegt dat ter plekke komt bereiden, dan zou het mogelijk zijn ja. Fair enough.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:44 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Mise en place maar eens opzoeken voor je dit soort dingen zegt
quote:Op donderdag 8 december 2016 20:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ok.. als je een heel team invliegt die ter plekke komen bereiden, dan zou het mogelijk zijn ja. Fair enough.
Ja, naar een plausibele verklaring. En van Chicago naar DC is vér.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het zoeken. Vér.
Ja, wat nou.. Ik geef je gelijk, is het weer niet goedquote:Op donderdag 8 december 2016 20:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]laat maar. Als je niet serieus wil zijn heeft het ook geen zin
Valt ook wel mee, twee uurtjes vliegen.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, naar een plausibele verklaring. En van Chicago naar DC is vér.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |