beter dan diepvries pizza voor 2 euroquote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit Domino`s of New York PIzza op? Ook al zou je de smaak kunnen betwisten is dat wel apart
ik vind dat echt chille pizzasquote:Op donderdag 8 december 2016 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter dan diepvries pizza voor 2 euro
Die Dr Oekters zijn best lekker, maar daar moet je er toch wel stuk of 2 van naar binnen kanen wil je een beetje vol zittenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter dan diepvries pizza voor 2 euro
Heb nu geen vak.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hou er wel van
Zou me nu lekker bezighouden met je huidige vakken
Rechten is geen hogere wiskunde, je moet gewoon netjes de literatuur/hoorcolleges/jurisprudentie kennen en dan moet het voor een uni-student wel goedkomen
Oh later wel hoor. Maar begin jaren 80 waren skere tijden man volgens mijn ouders.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben volgens mij ook best `wealthy' opgevoed wat dat betreft.
Redelijk vaak uit eten, naar theater, elk jaar 2/3 keer op vakantie.
Blijft weinig van over
ja zo lekker zijn ze nou ook weer nietquote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Dr Oekters zijn best lekker, maar daar moet je er toch wel stuk of 2 van naar binnen kanen wil je een beetje vol zitten
Jaren '90 was zo'n belachelijke welvaart als je een goede baan had.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Elan het volgende:
Maar norm lag sws stuk lager dan toen jij klein was denk, jaren 90 waren al stuk welvarender
Ik ging ook naar het theater altijd maar toen raakte ik mad toen iedereen applaus ging gevenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben volgens mij ook best `wealthy' opgevoed wat dat betreft.
Redelijk vaak uit eten, naar theater, elk jaar 2/3 keer op vakantie.
Blijft weinig van over
quote:Op donderdag 8 december 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ook naar het theater altijd maar toen raakte ik mad toen iedereen applaus ging geven![]()
"Ja we hebben er toch ook voor betaald"
Haha wat?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Dr Oekters zijn best lekker, maar daar moet je er toch wel stuk of 2 van naar binnen kanen wil je een beetje vol zitten
heb helaas geen oven anders at ik het twee keerquote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind dat echt chille pizzas
maar nu gaan allemaal mensen haten per week
Een bijbel discussie op de Vara bij Pauw.quote:
Preciesquote:Op donderdag 8 december 2016 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
ja zo lekker zijn ze nou ook weer niet
Heb het toen later keer teruggekeken en toen was vrij cliché, maar toen ik 3/4 jaar was vond ik dat natuurlijk heel spannend en snapte ik de helft niet eens.quote:
Die dunne dingen?quote:
oh matig jaquote:Op donderdag 8 december 2016 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb helaas geen oven anders at ik het twee keer
Nee. Vroeger toen ik klein was lustte ik niet eens pizza, en later toen ik dat ging eten had ik liever goede pizza bij een normale pizzeria dan die fastfoodtroepquote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit Domino`s of New York PIzza op? Ook al zou je de smaak kunnen betwisten is dat wel apart
oke ja snap ik insoquote:Op donderdag 8 december 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een bijbel discussie op de Vara bij Pauw.
Vind je het heel erg als ik dit voor vandaag even oven sla?
Heb al geen beste dag.
Dit. Of een dönerzaak ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel matig. Zou dan liever snackbar gaan.
Ik heb aan eentje meer dan genoegquote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb juist als ervaring vaak bij die pizzeria`s als je daar je pizza afhaalt dat je hele fiets bij thuiskomst onder het vet zit van die dingen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Vroeger toen ik klein was lustte ik niet eens pizza, en later toen ik dat ging eten had ik liever goede pizza bij een normale pizzeria dan die fastfoodtroep
zelf broodjes afbakkenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh matig ja
vind sowieso ovengerechten wel chill
pastaatja maken en dan wat kaas erover en in de oven enzo
Zegt dat iets over de kwaliteit?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb juist als ervaring vaak bij die pizzeria`s als je daar je pizza afhaalt dat je hele fiets bij thuiskomst onder het vet zit van die dingen.
Klopt, bomen tot aan de hemel en 35 gulden Ziekenfonds per maandquote:Op donderdag 8 december 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaren '90 was zo'n belachelijke welvaart als je een goede baan had.
ITboom god.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, bomen tot aan de hemel en 35 gulden Ziekenfonds per maand
Jaren 80 waren echt chill. Veel rauwer nog. Rofa was goeie stad toen, trein nog bovengronds bij Blaak en geen kk toeristen
Ik haal het dan ook niet af.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb juist als ervaring vaak bij die pizzeria`s als je daar je pizza afhaalt dat je hele fiets bij thuiskomst onder het vet zit van die dingen.
Ligt misschien aan mijn ervaringen danquote:Op donderdag 8 december 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt dat iets over de kwaliteit?
Ken ook nauwelijks goede pizzerias waar ze veel meer dan 10 kosten.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mijn ervaringen danMaar ik vind een pizza voor meer dan een tientje ook nogal zonde van m`n geld moet ik dan wel zeggen
Je hebt daar ook grotere van zag ik laatst bij AH.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die dunne dingen?Heb je na kwartier weer honger man
Goed eten mag best geld kosten.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mijn ervaringen danMaar ik vind een pizza voor meer dan een tientje ook nogal zonde van m`n geld moet ik dan wel zeggen
Dat zal ook wel niet nee. Had ik als kind trouwens ook nooit. Soms weleens naar de snackbar of chinees. Maar pizzas thuis laten bezorgen enzo wist ik pas echt op latere leeftijdquote:Op donderdag 8 december 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik haal het dan ook niet af.
Gewoon daar eten, of anders diepvries. Maar ik woon dan ook in een dorp hè, dus ik wist ook vrij lang niet van het bestaan van fastfoodketens voor pizza.
Mijn ouders bestelden echt nooit eten, af en toe Chinees halen bij het dorp verderop. Verder altijd zelf maken.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet nee. Had ik als kind trouwens ook nooit. Soms weleens naar de snackbar of chinees. Maar pizzas thuis laten bezorgen enzo wist ik pas echt op latere leeftijdHeel gek
Ik heb ook hele gekke dingen ontdekt qua eten tussen mn 16e en 18e.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet nee. Had ik als kind trouwens ook nooit. Soms weleens naar de snackbar of chinees. Maar pizzas thuis laten bezorgen enzo wist ik pas echt op latere leeftijdHeel gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |