Na zo`n val heb je eerder geen borsten dan welquote:Op donderdag 8 december 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou je jezelf van een brug werpen als je een vrouw in mannenlichaam was?
quote:Op donderdag 8 december 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was ik 9 lol.
Goed filmjaar wel 1999
Kruimeltje denk ikquote:Op donderdag 8 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat was je eerste bioscoopfilm?
Morgen ga ik naar Rogue One
leuke film was datquote:Op donderdag 8 december 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn eerste biosfilm was kruimeltje pff
sprak toen net aan nederlands
Die is niet mild neequote:Op woensdag 7 december 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Ik las trouwens op internet dat die kerstspecial ook heel disturbed was, maar ik dacht eigenlijk dat dat redelijke milde aflevering was, maar dat is niet zo dus?
Mijn eerste bioscoopfilm was Anastaciaquote:Op donderdag 8 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat was je eerste bioscoopfilm?
Morgen ga ik naar Rogue One
Die zit er nog, naast die Griek.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Goed was dat.
Eerst uit eten bij Pizza hut, dan Patheetje pakken. Schouwburgpleingod
Harry Potter 1 kijken toen ik er nog nooit van gehoord hadquote:Op donderdag 8 december 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Al herinner ik me wel dat ik vaak als kind naar Pathe op Schouwburgplein ging, maar naar welke films.. geen idee
Ik heb Harry Potter 1 volgens mij daar nog wel gezien
Heb vernomen dat velen dat niet tof vinden vanwege starheid, vind je vreemd dat juist dat aspect tof vind?quote:
Grappig dat je dat als kind het einde vond, ben er later nog eens geweestquote:Op donderdag 8 december 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zit er nog, naast die Griek.
Jammer dat Pathé zo kut is verder.
Ik ging best vaak naar de bios vroegerquote:Op donderdag 8 december 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Kruimeltje ook de enige film was zo'n beetje in bios
Ik nooitquote:Op donderdag 8 december 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging best vaak naar de bios vroeger
Ken ik niet, is dat Disney?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn eerste bioscoopfilm was Anastacia
Die was best vaag.
Achja, starheid... Je kan het ook eenduidigheid noemen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb vernomen dat velen dat niet tof vinden vanwege starheid, vind je vreemd dat juist dat aspect tof vind?
Heb je tips(srs)?
Met kinderfeestje naar Kabouter Plop film en daarna naar de McDonalds waar je vol energie ging klimmen in dat glijbaan geval.quote:
Wij kregen nooit pizza, laat staan van pizzeria .quote:Op donderdag 8 december 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat je dat als kind het einde vond, ben er later nog eens geweest
Die hele PizzaHut is zo matig
https://www.moviemeter.nl/film/2117quote:Op donderdag 8 december 2016 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken ik niet, is dat Disney?
Mijn eerste was Jurrasic Parken dat jaar eerste 3D film in het toenmalige IMAX theater
Ben volgens mij ook best `wealthy' opgevoed wat dat betreft.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij kregen nooit pizza, laat staan van pizzeria .
McDonald's was ook een hele belevenis![]()
Ja vind dat juist tof, et tu? Minder vaag en duidelijker toch?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Achja, starheid... Je kan het ook eenduidigheid noemen.
Ik heb geen algemene tips. Vind je het moeilijk?
Beetje Alladin lijkt het.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/2117
Nee niet door Disney gemaakt. Vond die Rasputin wel vies eng toen
Ik vind PIzzahut wel een paar treden beter dan domino's of NY Pizzaquote:Op donderdag 8 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit gegeten bij de Pizzahut.
Of de Domino's of New York Pizza. Beter gewoon goede pizzeria
Je hebt nog nooit Domino`s of New York PIzza op? Ook al zou je de smaak kunnen betwisten is dat wel apartquote:Op donderdag 8 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit gegeten bij de Pizzahut.
Of de Domino's of New York Pizza. Beter gewoon goede pizzeria
Hoezo?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit Domino`s of New York PIzza op? Ook al zou je de smaak kunnen betwisten is dat wel apart
Omdat het tig keer zo cheap is als een goede pizzeria.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Wanneer zou je dat eten als je het niet aangeboden krijgt.
Heel matig. Zou dan liever snackbar gaan.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
vaak eurootje of 3/4 als je hem afhaalt. Voor die prijs prima smaak hoor
Ik hou er wel vanquote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja vind dat juist tof, et tu? Minder vaag en duidelijker toch?
Heb pas volgend jaar, wil echter nu al op voorbereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |