Goeie visiequote:Op donderdag 8 december 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
We’ve all been raised on television to believe that one day we’d all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won’t. And we’re slowly learning that fact. And we’re very, very pissed off.”
Welovergedachte quotes had die schrijver.
Je zou bijna gaan denken dat dit de reden is waarom mensen allemaal zo boos zijn.
Ik ben geen boze blanke manquote:Op donderdag 8 december 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
“We’re the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our Great War’s a spiritual war… our Great Depression is our lives. We’ve all been raised on television to believe that one day we’d all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won’t. And we’re slowly learning that fact. And we’re very, very pissed off.”
Welovergedachte quotes had die schrijver.
Je zou bijna gaan denken dat dit de reden is waarom mensen allemaal zo boos zijn.
Ik ben ook geen blanke boze man.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben geen blanke boze man
Ik romantiseer alles
zou je jezelf van een brug werpen als je een vrouw in mannenlichaam was?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook geen blanke boze man.
Wel blank en man gelukkig.
Dat zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou je jezelf van een brug werpen als je een vrouw in mannenlichaam was?
Na zo`n val heb je eerder geen borsten dan welquote:Op donderdag 8 december 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou je jezelf van een brug werpen als je een vrouw in mannenlichaam was?
quote:Op donderdag 8 december 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was ik 9 lol.
Goed filmjaar wel 1999
Kruimeltje denk ikquote:Op donderdag 8 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat was je eerste bioscoopfilm?
Morgen ga ik naar Rogue One
leuke film was datquote:Op donderdag 8 december 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn eerste biosfilm was kruimeltje pff
sprak toen net aan nederlands
Die is niet mild neequote:Op woensdag 7 december 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Ik las trouwens op internet dat die kerstspecial ook heel disturbed was, maar ik dacht eigenlijk dat dat redelijke milde aflevering was, maar dat is niet zo dus?
Mijn eerste bioscoopfilm was Anastaciaquote:Op donderdag 8 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat was je eerste bioscoopfilm?
Morgen ga ik naar Rogue One
Die zit er nog, naast die Griek.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Goed was dat.
Eerst uit eten bij Pizza hut, dan Patheetje pakken. Schouwburgpleingod
Harry Potter 1 kijken toen ik er nog nooit van gehoord hadquote:Op donderdag 8 december 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Al herinner ik me wel dat ik vaak als kind naar Pathe op Schouwburgplein ging, maar naar welke films.. geen idee
Ik heb Harry Potter 1 volgens mij daar nog wel gezien
Heb vernomen dat velen dat niet tof vinden vanwege starheid, vind je vreemd dat juist dat aspect tof vind?quote:
Grappig dat je dat als kind het einde vond, ben er later nog eens geweestquote:Op donderdag 8 december 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zit er nog, naast die Griek.
Jammer dat Pathé zo kut is verder.
Ik ging best vaak naar de bios vroegerquote:Op donderdag 8 december 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Kruimeltje ook de enige film was zo'n beetje in bios
Ik nooitquote:Op donderdag 8 december 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging best vaak naar de bios vroeger
Ken ik niet, is dat Disney?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn eerste bioscoopfilm was Anastacia
Die was best vaag.
Achja, starheid... Je kan het ook eenduidigheid noemen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb vernomen dat velen dat niet tof vinden vanwege starheid, vind je vreemd dat juist dat aspect tof vind?
Heb je tips(srs)?
Met kinderfeestje naar Kabouter Plop film en daarna naar de McDonalds waar je vol energie ging klimmen in dat glijbaan geval.quote:
Wij kregen nooit pizza, laat staan van pizzeria .quote:Op donderdag 8 december 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat je dat als kind het einde vond, ben er later nog eens geweest
Die hele PizzaHut is zo matig
https://www.moviemeter.nl/film/2117quote:Op donderdag 8 december 2016 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken ik niet, is dat Disney?
Mijn eerste was Jurrasic Parken dat jaar eerste 3D film in het toenmalige IMAX theater
Ben volgens mij ook best `wealthy' opgevoed wat dat betreft.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij kregen nooit pizza, laat staan van pizzeria .
McDonald's was ook een hele belevenis![]()
Ja vind dat juist tof, et tu? Minder vaag en duidelijker toch?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Achja, starheid... Je kan het ook eenduidigheid noemen.
Ik heb geen algemene tips. Vind je het moeilijk?
Beetje Alladin lijkt het.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/2117
Nee niet door Disney gemaakt. Vond die Rasputin wel vies eng toen
Ik vind PIzzahut wel een paar treden beter dan domino's of NY Pizzaquote:Op donderdag 8 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit gegeten bij de Pizzahut.
Of de Domino's of New York Pizza. Beter gewoon goede pizzeria
Je hebt nog nooit Domino`s of New York PIzza op? Ook al zou je de smaak kunnen betwisten is dat wel apartquote:Op donderdag 8 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit gegeten bij de Pizzahut.
Of de Domino's of New York Pizza. Beter gewoon goede pizzeria
Hoezo?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit Domino`s of New York PIzza op? Ook al zou je de smaak kunnen betwisten is dat wel apart
Omdat het tig keer zo cheap is als een goede pizzeria.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Wanneer zou je dat eten als je het niet aangeboden krijgt.
Heel matig. Zou dan liever snackbar gaan.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
vaak eurootje of 3/4 als je hem afhaalt. Voor die prijs prima smaak hoor
Ik hou er wel vanquote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja vind dat juist tof, et tu? Minder vaag en duidelijker toch?
Heb pas volgend jaar, wil echter nu al op voorbereiden.
beter dan diepvries pizza voor 2 euroquote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit Domino`s of New York PIzza op? Ook al zou je de smaak kunnen betwisten is dat wel apart
ik vind dat echt chille pizzasquote:Op donderdag 8 december 2016 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter dan diepvries pizza voor 2 euro
Die Dr Oekters zijn best lekker, maar daar moet je er toch wel stuk of 2 van naar binnen kanen wil je een beetje vol zittenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter dan diepvries pizza voor 2 euro
Heb nu geen vak.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hou er wel van
Zou me nu lekker bezighouden met je huidige vakken
Rechten is geen hogere wiskunde, je moet gewoon netjes de literatuur/hoorcolleges/jurisprudentie kennen en dan moet het voor een uni-student wel goedkomen
Oh later wel hoor. Maar begin jaren 80 waren skere tijden man volgens mijn ouders.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben volgens mij ook best `wealthy' opgevoed wat dat betreft.
Redelijk vaak uit eten, naar theater, elk jaar 2/3 keer op vakantie.
Blijft weinig van over
ja zo lekker zijn ze nou ook weer nietquote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Dr Oekters zijn best lekker, maar daar moet je er toch wel stuk of 2 van naar binnen kanen wil je een beetje vol zitten
Jaren '90 was zo'n belachelijke welvaart als je een goede baan had.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Elan het volgende:
Maar norm lag sws stuk lager dan toen jij klein was denk, jaren 90 waren al stuk welvarender
Ik ging ook naar het theater altijd maar toen raakte ik mad toen iedereen applaus ging gevenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben volgens mij ook best `wealthy' opgevoed wat dat betreft.
Redelijk vaak uit eten, naar theater, elk jaar 2/3 keer op vakantie.
Blijft weinig van over
quote:Op donderdag 8 december 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ook naar het theater altijd maar toen raakte ik mad toen iedereen applaus ging geven![]()
"Ja we hebben er toch ook voor betaald"
Haha wat?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Dr Oekters zijn best lekker, maar daar moet je er toch wel stuk of 2 van naar binnen kanen wil je een beetje vol zitten
heb helaas geen oven anders at ik het twee keerquote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind dat echt chille pizzas
maar nu gaan allemaal mensen haten per week
Een bijbel discussie op de Vara bij Pauw.quote:
Preciesquote:Op donderdag 8 december 2016 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
ja zo lekker zijn ze nou ook weer niet
Heb het toen later keer teruggekeken en toen was vrij cliché, maar toen ik 3/4 jaar was vond ik dat natuurlijk heel spannend en snapte ik de helft niet eens.quote:
Die dunne dingen?quote:
oh matig jaquote:Op donderdag 8 december 2016 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb helaas geen oven anders at ik het twee keer
Nee. Vroeger toen ik klein was lustte ik niet eens pizza, en later toen ik dat ging eten had ik liever goede pizza bij een normale pizzeria dan die fastfoodtroepquote:Op donderdag 8 december 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oke ja snap ik insoquote:Op donderdag 8 december 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een bijbel discussie op de Vara bij Pauw.
Vind je het heel erg als ik dit voor vandaag even oven sla?
Heb al geen beste dag.
Dit. Of een dönerzaak ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel matig. Zou dan liever snackbar gaan.
Ik heb aan eentje meer dan genoegquote:Op donderdag 8 december 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb juist als ervaring vaak bij die pizzeria`s als je daar je pizza afhaalt dat je hele fiets bij thuiskomst onder het vet zit van die dingen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Vroeger toen ik klein was lustte ik niet eens pizza, en later toen ik dat ging eten had ik liever goede pizza bij een normale pizzeria dan die fastfoodtroep
zelf broodjes afbakkenquote:Op donderdag 8 december 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh matig ja
vind sowieso ovengerechten wel chill
pastaatja maken en dan wat kaas erover en in de oven enzo
Zegt dat iets over de kwaliteit?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb juist als ervaring vaak bij die pizzeria`s als je daar je pizza afhaalt dat je hele fiets bij thuiskomst onder het vet zit van die dingen.
Klopt, bomen tot aan de hemel en 35 gulden Ziekenfonds per maandquote:Op donderdag 8 december 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaren '90 was zo'n belachelijke welvaart als je een goede baan had.
ITboom god.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, bomen tot aan de hemel en 35 gulden Ziekenfonds per maand
Jaren 80 waren echt chill. Veel rauwer nog. Rofa was goeie stad toen, trein nog bovengronds bij Blaak en geen kk toeristen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |