quote:Op woensdag 7 december 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
lekkere overstrominkjes in thailand
koekoek
Gelukkig alleen zuidenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol, in 2011 was het ook niet mis
1q84 in 2011quote:Op woensdag 7 december 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit die goodreads lijsten te lezen van de laatste jaren.
In 2012 won casual vacancy
Ik ga de laatste 1,5 week echt hard.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Net als met series is het met boeken ook echt 2muchyoucanread. Als je alleen al die Best of-lijstjes kijkt op Goodreads. En dan te bedenken dat ik gemiddeld een boek of 2 uit kan lezen per maand, als ik elke dag lees, wat niet altijd voorkomt
Denk dat ik Karamazov ook weg ga leggen. WIl hem ooit wel uitlezen, maar het gaat gewoon te langzaam nu. En ik heb het idee dat ik nog te weinig ervaring met literatuur heb om hem te lezen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga de laatste 1,5 week echt hard.
Ken je The Rosie Project? Ben audioboekie daarvan aan het luisteren, die is ook wel vermakelijkquote:Op donderdag 8 december 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga de laatste 1,5 week echt hard.
Die boeken lezen heeft geen zin toch, als je de films kent.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1q84 in 2011
Veel divergent en hunger games nog
Qua naam.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je The Rosie Project? Ben audioboekie daarvan aan het luisteren, die is ook wel vermakelijk
Meestal wel uitgebreider natuurlijk, mja, heb daar ook nooit zoveel zin in.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die boeken lezen heeft geen zin toch, als je de films kent.
Ik ben echt heel erg blij dat ik fight club film nooit gezien hebquote:Op donderdag 8 december 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende: