quote:Op woensdag 7 december 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
lekkere overstrominkjes in thailand
koekoek
Gelukkig alleen zuidenquote:Op woensdag 7 december 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol, in 2011 was het ook niet mis
1q84 in 2011quote:Op woensdag 7 december 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit die goodreads lijsten te lezen van de laatste jaren.
In 2012 won casual vacancy
Ik ga de laatste 1,5 week echt hard.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Net als met series is het met boeken ook echt 2muchyoucanread. Als je alleen al die Best of-lijstjes kijkt op Goodreads. En dan te bedenken dat ik gemiddeld een boek of 2 uit kan lezen per maand, als ik elke dag lees, wat niet altijd voorkomt
Denk dat ik Karamazov ook weg ga leggen. WIl hem ooit wel uitlezen, maar het gaat gewoon te langzaam nu. En ik heb het idee dat ik nog te weinig ervaring met literatuur heb om hem te lezen.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga de laatste 1,5 week echt hard.
Ken je The Rosie Project? Ben audioboekie daarvan aan het luisteren, die is ook wel vermakelijkquote:Op donderdag 8 december 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga de laatste 1,5 week echt hard.
Die boeken lezen heeft geen zin toch, als je de films kent.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1q84 in 2011
Veel divergent en hunger games nog
Qua naam.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je The Rosie Project? Ben audioboekie daarvan aan het luisteren, die is ook wel vermakelijk
Meestal wel uitgebreider natuurlijk, mja, heb daar ook nooit zoveel zin in.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die boeken lezen heeft geen zin toch, als je de films kent.
Ik ben echt heel erg blij dat ik fight club film nooit gezien hebquote:Op donderdag 8 december 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal wel uitgebreider natuurlijk, mja, heb daar ook nooit zoveel zin in.
Boeken als The Shining en Fight Club schijnen erg goeie boeken te zijn, mja heb die films al zo vaak gezien
Tof filmpje hoor, niks mis meequote:Op donderdag 8 december 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blij dat ik fight club film nooit gezien heb
Dat boek vond ik de 1e keer zo briljant, daar zal een film nooit enigzins in de buurt bij komenquote:
Epic man.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg blij dat ik fight club film nooit gezien heb
Beetje ideetje van Shutter Island. Dat boek had jij ook niet hoeven lezen gok ik.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat boek vond ik de 1e keer zo briljant, daar zal een film nooit enigzins in de buurt bij komen
Toen was ik 9 lol.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Epic man.
Na die film liep iedereen te vechten voor de bioscoop
Goeie visiequote:Op donderdag 8 december 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
We’ve all been raised on television to believe that one day we’d all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won’t. And we’re slowly learning that fact. And we’re very, very pissed off.”
Welovergedachte quotes had die schrijver.
Je zou bijna gaan denken dat dit de reden is waarom mensen allemaal zo boos zijn.
Ik ben geen boze blanke manquote:Op donderdag 8 december 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
“We’re the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our Great War’s a spiritual war… our Great Depression is our lives. We’ve all been raised on television to believe that one day we’d all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won’t. And we’re slowly learning that fact. And we’re very, very pissed off.”
Welovergedachte quotes had die schrijver.
Je zou bijna gaan denken dat dit de reden is waarom mensen allemaal zo boos zijn.
Ik ben ook geen blanke boze man.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben geen blanke boze man
Ik romantiseer alles
zou je jezelf van een brug werpen als je een vrouw in mannenlichaam was?quote:Op donderdag 8 december 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook geen blanke boze man.
Wel blank en man gelukkig.
Dat zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou je jezelf van een brug werpen als je een vrouw in mannenlichaam was?
Na zo`n val heb je eerder geen borsten dan welquote:Op donderdag 8 december 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou je jezelf van een brug werpen als je een vrouw in mannenlichaam was?
quote:Op donderdag 8 december 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was ik 9 lol.
Goed filmjaar wel 1999
Kruimeltje denk ikquote:Op donderdag 8 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat was je eerste bioscoopfilm?
Morgen ga ik naar Rogue One
leuke film was datquote:Op donderdag 8 december 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn eerste biosfilm was kruimeltje pff
sprak toen net aan nederlands
Die is niet mild neequote:Op woensdag 7 december 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Ik las trouwens op internet dat die kerstspecial ook heel disturbed was, maar ik dacht eigenlijk dat dat redelijke milde aflevering was, maar dat is niet zo dus?
Mijn eerste bioscoopfilm was Anastaciaquote:Op donderdag 8 december 2016 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat was je eerste bioscoopfilm?
Morgen ga ik naar Rogue One
Die zit er nog, naast die Griek.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Goed was dat.
Eerst uit eten bij Pizza hut, dan Patheetje pakken. Schouwburgpleingod
Harry Potter 1 kijken toen ik er nog nooit van gehoord hadquote:Op donderdag 8 december 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Al herinner ik me wel dat ik vaak als kind naar Pathe op Schouwburgplein ging, maar naar welke films.. geen idee
Ik heb Harry Potter 1 volgens mij daar nog wel gezien
Heb vernomen dat velen dat niet tof vinden vanwege starheid, vind je vreemd dat juist dat aspect tof vind?quote:
Grappig dat je dat als kind het einde vond, ben er later nog eens geweestquote:Op donderdag 8 december 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zit er nog, naast die Griek.
Jammer dat Pathé zo kut is verder.
Ik ging best vaak naar de bios vroegerquote:Op donderdag 8 december 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Kruimeltje ook de enige film was zo'n beetje in bios
Ik nooitquote:Op donderdag 8 december 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging best vaak naar de bios vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |